První TV spot na Windows 8 z kampaně za 1,5 miliardy dolarů

Microsoft vydal první televizní spot na očekávaný operační systém Windows 8.

S blížícím se datem vydání systému Windows 8 (26. října) se objevil první televizní spot nazvaný Windows 8 is Coming Soon.

Půlminutové video je možné shlédnout na oficiálním blogu nebo přímo na Youtube, kde je umístěno.

Hlavním prvkem videa je odpočítávání ve stylu startu raketoplánu. Odpočítávání se však zastaví na čísle osm, které do konce spotu opakuje obrazovou nebo zvukovou formou.

Začátek spotu má za cíl připodobnit vydání Windows 8 k významné události pro lidstvo, jakou je například cesta do vesmíru. Vybuchující notebook má pravděpodobně naznačit radikální změnu pohledu na práci s výpočetní technikou.

Spot dále sestává z krátkých záběrů znázorňujících konkrétní použití operačního systému. Téma všech záběrů je stejné – dotykové obrazovky a práce s nimi. Energické video tím jasně vyjadřuje záměr Microsoftu s novým systémem a jeho hlavní využití v touchscreen zařízeních.

Microsoft na marketingu Windows 8 rozhodně nešetří. Celkové výdaje spojené se spuštěním prodeje plánuje Microsoft na 1,5 až 1,8 miliardy dolarů, jak uvedl ve svém článku Forbes. Pokud je zveřejněný údaj pravdivý, stává se tím vydání Windows 8 historicky nejdražší produktovou kampaní v odvětví.

Exit mobile version