Twitter v České republice rozšiřuje možnosti pro inzerenty

Twitter oznámil, že rozšiřuje reklamy zobrazované na své sociální síti do nových zemí včetně České republiky.

Tzv. Twitter Ads se od nynějška budou zobrazovat kromě západních zemí i v Rakousku, Bosně a Herzegovině, Bulharsku, Chorvatsku, České republice, Makedonii, Romunsku, Srbsku, Švýcarsku, Portugalsku a na Slovensku a Ukrajině. Reklamy tak budou nyní dostupné v 35 zemích regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika). Americká sociální síť se již dlouho snaží vytvořit silný byznys s reklamami a daří se jí to – ve druhém čtvrtletí tohoto roku se v meziročním srovnání příjmy Twitteru více než zdvojnásobily. I přes vysoké tržby se však společnosti nepodařilo dostat se do zisku a hospodařila se ztrátou ve výši 145 milionů dolarů.

Většina příjmů Twitteru pramení z reklam, které vypadají jako standardní tweety a zobrazují se ve výpisu tweetů jednotlivých uživatelů. V rámci Twitter Ads inzerenti na uživatele mohou cílit statické reklamy či videa a široce analyzovat jejich úspěšnost. Inzerenti mohou například spouštět své marketingové kampaně pouze v době, kdy v televizi běží určitý pořad nebo mohou měřit, do jaké míry uživatelé na jejich reklamy reagují.

Exit mobile version