Twitter oznámil, že rozšiřuje reklamy zobrazované na své sociální síti do nových zemí včetně České republiky.
Tzv. Twitter Ads se od nynějška budou zobrazovat kromě západních zemí i v Rakousku, Bosně a Herzegovině, Bulharsku, Chorvatsku, České republice, Makedonii, Romunsku, Srbsku, Švýcarsku, Portugalsku a na Slovensku a Ukrajině. Reklamy tak budou nyní dostupné v 35 zemích regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika). Americká sociální síť se již dlouho snaží vytvořit silný byznys s reklamami a daří se jí to – ve druhém čtvrtletí tohoto roku se v meziročním srovnání příjmy Twitteru více než zdvojnásobily. I přes vysoké tržby se však společnosti nepodařilo dostat se do zisku a hospodařila se ztrátou ve výši 145 milionů dolarů.
Většina příjmů Twitteru pramení z reklam, které vypadají jako standardní tweety a zobrazují se ve výpisu tweetů jednotlivých uživatelů. V rámci Twitter Ads inzerenti na uživatele mohou cílit statické reklamy či videa a široce analyzovat jejich úspěšnost. Inzerenti mohou například spouštět své marketingové kampaně pouze v době, kdy v televizi běží určitý pořad nebo mohou měřit, do jaké míry uživatelé na jejich reklamy reagují.