SAP modernizuje CRM a představuje SAP C/4HANA

Na konferenci SAPPHIRE NOW v americkém Orlandu SAP představil i řešení pro správu dat SAP HANA Data Management Suite.
Společnost SAP uvádí na trh nový balík řešení SAP C/4HANA, který sdružuje všechny nástroje pro řízení vztahů se zákazníky (CRM – Customer Relationship Management) na jednom místě.

„CRM systémy byly tradičně hlavně o prodeji, řešení SAP C/4HANA je zaměřené na spotřebitele,“ představil nové řešení Bill McDermott, CEO SAP, a dodal: „Jednotlivé části firmy se musí soustředit na komplexní pohled na zákazníka. Pokud spojíte všechny SAP aplikace do inteligentního cloudového balíku, poptávkový řetězec přímo ovlivní chování dodavatelského řetězce.“

SAP C/4HANA je podle tiskové zprávy SAP integrované řešení navržené s cílem změnit dosavadní zaměření CRM pouze na obchod. Po akvizici firem Hybris, Gigya a CallidusCloud propojil SAP řešení pro podporu všech front-office funkcí včetně ochrany dat spotřebitelů, marketingu, obchodu nebo zákaznického servisu. Balíček obsahuje řešení SAP Marketing Cloud, SAP Commerce Cloud, SAP Service Cloud, SAP Customer Data Cloud včetně nových řešení Gigya, i SAP Sales Cloud včetně CallidusCloud. Součástí SAP C/4HANA budou i funkce z dosavadního portfolia SAP Hybris.

Na konferenci v Orlandu SAP oznámil také novinky v portfoliu SAP Leonardo:

Exit mobile version