Seznam.cz vstoupil do cenového srovnávače akčních nabídek Kupi.cz

Česká portálová jednička, Seznam.cz, v pondělí vstoupil do projektu Kupi.cz, má ambici vybudovat společně s majiteli start-upu jedničku mezi srovnávači slev rychloobrátkového zboží v řetězcích a rozcestník pro nákup potravin přes internet.

V pondělí se stal Seznam.cz strategickým partnerem Kupi.cz, portálu, který hlídá ceny v supermarketech. Během února začne spolupráce obou subjektů, která bude vidět z mediální podpory Kupi.cz. Souběžně s tím začnou obchodníci společnosti Seznam.cz prodávat reklamní prostor i na stránkách Kupi.cz. Seznam.cz spolu s týmem Kupi.cz současně připravuje společnou firmu, která bude projekt dále rozvíjet a provozovat tak, aby společně vybudovali projekt, který bude leaderem na internetovém trhu slev rychloobrátkového zboží.

„Kupi.cz přináší slevy rychloobrátkového zboží z tištěných letáků na internet. Za více než rok své existence si získal přes dvě stě tisíc registrovaných uživatelů, kteří na jednom místě hledají, kde nakoupit nejlevněji. Vzájemnou spoluprací chceme přinést internetovým uživatelům možnost dozvědět se, že existuje jedno místo, kam by se měli podívat před nákupem, případně později přímo nakoupit online,“ komentoval spolupráci obou subjektů Pavel Zima, generální ředitel Seznam.cz.

Exit mobile version