Slevové portály jsou prý hlavně pro nemajetné

Slevomaty (sic.) využívají v ČR prý převažně méně majetní uživatelé Internetu. Až 53 % provozkovatelů e-shopů má k slevovým serverům pozitivní vztah, to jsou hlavní závěry průzkumu společnosti IRISOFT SYSTEMS.

„Slevové portály jsou pro internetové obchody vhodné především na jednorázové akce (uvedlo 53 % respondentů), protože mají okamžitý efekt (42 % respondentů). Tímto způsobem využívá slevomaty až 50 % respondentů – na promo akci jeden až pětkrát ročně,“ vysvětluje Sales Manager Ing. Jana Polakovičová z IRISOFT SYSTEMS.

„29 % majitelů e-shopů označilo slevomaty za trendy nástroj. Slevomaty využívá ve větší míře méně majetná populace Čechů (uvedlo 74% respondentů),“ dodává Polakovičová.

32 % respondentů se domnívá, že efekt slevomatů se dá velice dobře měřit – např. pokud v rámci hypertextového odkazu v reklamě na slevomatu využijete URL Builder.

Mezi negativa slevových portálů patří údajně hlavně postupné získávání image výprodejového portálu (37 %) a následně možné ohrožení lojality e-shopu (uvedlo 11 % respondentů). Negativní vztah ke slevomatům má až 47 % respondentů, jako hlavní důvody uvedli, že slevomaty nejsou vhodné pro jejich produkty (42 %), nebo si berou provizi (33 %). U 8 % respondentů negativní vztah pramení z faktu, že cílová skupina na nich nenakupuje.

Respondenti jako nejpreferovanější slevomaty uvedli slevotok.cz, slevomat.cz, zapakatel.cz, vykupto.cz nebo ukazslevy.cz. Anonymní průzkum realizovaný prostřednictvím online dotazníka vyplnilo 300 provozovatelů web stránky nebo e-shopu.

Exit mobile version