Studie: většina lidí se při placení pomocí Apple Pay setkala s problémy

Podle studie společnosti Phoenix Marketing International se 68 % lidí, kteří použili při placení službu Apple Pay, setkalo s problémy.

Téměř polovina respondentů si stěžovala na to, že načtení platební transakce terminálem trvá příliš dlouho, dvaačtyřicet procent dotázaných si stěžovalo na to, že zaměstnanci obchodu nevěděli, jak platbu pomocí mobilní peněženky provést a téměř dvě pětiny uživatelů se setkaly s chybou, kdy transakce například byla provedena dvakrát. Čtvrtina dotázaných se setkala s nefunkčními terminály a sedmačtyřicet procent uživatelů Apple Pay uvedlo, že obchod, který navštívili, službu nepřijímal, i když ji podle svých webových stránek přijímat měl.

Služba Apple Pay byla spuštěna v říjnu minulého roku a v současné době pomocí ní lze platit na 700 000 místech ve Spojených státech, přičemž podporovány jsou platební karty 2500 amerických bank. Ze studie dále vyplývá, že lidé mají o placení pomocí Apple Pay zájem – 59 % dotázaných se prodejce dotázalo, zda tyto platby přijímá. Většina respondentů použila Apple Pay v kamenných obchodech Apple a služba je oblíbená také při placení v McDonald´s, Macy´s, či v obchodech Nike, Whole Foods a Walgreens.

Exit mobile version