Telefónica otevřela na Chodově superprodejnu

Největší prodejní místo operátora nese název O2 Experience Centre, disponuje poněkud originálním uspořádáním a hlavně dosud největší prodejní plochou. Zákazníky se operátor snaží nalákat zejména na možnost vyzkoušení všech služeb a nabízených hardwarových řešení přímo na místě.

Nová prodejna je v provozu od dnešního dne a pro následující týdny připravil operátor několik propagačních promoakcí. Pro návštěvníky připravil několik cenově zvýhodněných nabídek a dlouhodobě slinuje cyklus pravidelných tematických akcí.

„Díky špičkovému týmu prodejny a O2 Guru specialistům poskytneme našim zákazníkům zkušenost, která naplní a předčí jejich očekávání,“ prohlašuje Jan Karas, ředitel pro retailové prodejní kanály společnosti Telefónica.

„Lidé se chtějí seznamovat s novými technologiemi, a proto jsou v O2 Experience Centru k dispozici všechny nejmodernější telefony včetně tabletů a ultrabooků. Standardní nabídku telefonů jsme rozšířili o několik speciálních modelů jen pro tuto prodejnu. V zóně digitální domácnosti si může zákazník naživo vyzkoušet vzájemné propojení telefonu s televizí, tabletem i herní konzolí. Návštěvníci se tak dostanou do další dimenze využití současných moderních technologií,“ dodává.

Momentální zvýhodněné nabídky v Experience Centru:

Uvedená zvýhodnění budou platná ve dnech 25.-27.4., 2.-3.5., 9.-10.5., 16.-17.5. 2012.

Trocha statistiky

12.000 kg zpracovaného materiálu
16.000 m kabelů
600 m2 sádrokartonu
3 500 m nosníků
100 kg barev
14 bezpečnostních kamer
200 zásuvek
20 PC, servery, routery
Exit mobile version