Telefónica podporuje nezdravý životní styl

O2 společně s firmou Coca-Cola rozjela letní kampaň, ve které najdou zákazníci od července do září v každé půllitrové lahvi Coca-Cola 25 Kč kreditu. Zajímavá promo akce, nebo podpora extrémně nezdravého životního stylu? Coca Cola (nápoj) obsahuje kromě jiných škodlivin, které se nalézají ve většině limonád, také kyselinu fosforečnou a extrémní nasycení cukrem.

Odpověď je asi na každém zákazníkovi s předplacenkou, ale je pravda, že v USA by podobná akce byla pravděpodobně na žalobu. Samotná nabídka je poměrně lákavá, pro připsání kreditu se stačí zaregistrovat na webových stránkách www.25kredit.cz, skrze mobilní web či aplikaci a vyplnit kód, který je pod víčkem. Majitelům předplacených O2 karet bude kredit automaticky připisován na jejich SIM karty, ostatní mají možnost požádat o zaslání nové O2 karty zdarma nebo kredit někomu darovat.

„Jsme rádi, že toto léto můžeme mladým přinést nejen osvěžení, ale i kredit na volání s přáteli. Navíc máme připraveno několik dalších příjemných překvapení. Jedním z nich je zdvojnásobení kreditu pomocí aplikace rozšířené reality na vybraných místech,“ prohlašuje k letní kampani Daniela Paličková, PR manažerka společnosti Coca-Cola pro Českou republiku a Slovensko.

Kampaň má ovšem určitý strop, aby nedocházelo ke zneužívání služby. Na jedno telefonní číslo tak lze po dobu trvání kampaně uplatnit maximálně 100 kódů. Získaný kredit lze zdvojnásobit prostřednictvím unikátní aplikace rozšířené reality „25kredit“, která bude zdarma ke stažení z obchodů Google Play i Apple App Store. S pomocí aplikace budou uživatelé chytrých telefonů „lovit“ na vybraných místech virtuální kachničky, a tím si zdvojnásobovat získaný kredit.

Kachničky se budou ukrývat na více než 600 místech po celé České republice, ať už v zajímavých turistických lokalitách nebo na prodejních místech Coca-Cola a v prodejnách O2. Nejbližší místa, kde si lze zdvojnásobit kredit, uvidí zákazníci přímo v mobilní aplikaci „25kredit“ .

Každý účastník akce může získat kredit ve výši až 5000 korun. Celkem bude v kampani rozdáno 20 milionů korun.

Podle výzkumu agentury AISA používá předplacenou kartu ve svém mobilním telefonu 85,3 % zákazníků O2 ve věku 6-14 let a 69,4 % zákazníků ve věku 15-19 let. Podíl chytrých telefonů na prodejích v síti O2 dosáhl v prvním čtvrtletí tohoto roku 62 %.

Exit mobile version