Telefónica zavedla dobíjení kreditu platební kartou přímo z telefonu

Největší český mobilní operátor zavedl od dnešního dne zajímavou novinku pro majitele předplacenek. Ten, kdo využívá k volání předplacenou kartu nyní může dobíjet kredit platební kartou přímo z telefonu prostřednictvím hlasového automatu.

Služba má usnadnit dobíjení lidem, kteří nemají možnost pravidelně se připojovat k Internetu. Pro dobití je třeba zavolat na zabezpečené telefonní číslo *19, vyplnit telefonní číslo určené k dobití, částku a číslo platební karty. Vzápětí přijde potvrzení o dobití kreditu.

„Platební kartu má dnes téměř každý, stejně jako mobilní telefon. Nyní je možné přednosti obou spojit a předplacenou O2 kartu dobít prakticky odkudkoliv prostřednictvím jednoho krátkého telefonátu,“ říká Petr Matějovský, ředitel segmentu mobilních hlasových a datových služeb společnosti Telefónica Czech Republic.

Další novou možností, jak se vyhnout problémům s došlým kreditem, je nastavit si automatické dobíjení zvolenou částkou při poklesu zůstatku kreditu pod 50 Kč. K nastavení této služby stačí zákazníkovi zaregistrovat si svou platební kartu na zabezpečeném portálu O2. Při registraci své platební karty získá každý zákazník 20 % kreditu navíc k prvnímu dobití.

Se zaregistrovanou platební kartou lze také nastavit pravidelné dobíjení kreditu ve zvolený den v měsíci nebo dobíjet kredit přes bezplatnou SMS. Z platební karty může uživatel jednoduše dobíjet kredit nejen sobě, ale i svým blízkým s O2 kartou – sám přitom ani nemusí být klientem O2.

Registraci platební karty lze provést online nebo prostřednictvím linky *19.

Exit mobile version