Telefónica zjednodušila výpis měsíčního vyúčtování služeb

Nová podoba vyúčtování má být přehlednější a sjednocená pro mobilní i fixní služby, společnost na ni přechází od poloviny letošního září.

„Měsíčně rozešleme na 2,5 milionu vyúčtování a věříme, že díky zpřehlednění a sjednocení zákazníci hned uvidí, jaké služby a jak čerpali. Přehlednější bude i souhrn využitých jednotek, a to jak těch neomezených, tak i těch placených,“ konstatuje Jindřich Fremuth, ředitel online divize společnosti Telefónica Czech Republic.

Nové vyúčtování má být totožné jako jeho elektronická podoba, kterou Telefónica začala upřednostňovat od července 2012. „Klient dostane vždy stejně strukturované informace,“ doplňuje Fremuth.

První strana nového vyúčtování v tištěné podobě obsahuje identifikační údaje, přehled plateb včetně daně a údaje pro platbu. Ve spodní straně stránky je pak složenka, pokud klient platí jiným způsobem, pak je tento prostor využit pro informace o nabízených službách, případně pro upozornění na nedoplatky z předchozích účetních období.

„Podobu nového vyúčtování vyzkoušela v rámci testovacího provozu vybraná skupina zákazníků již v průběhu léta a test dopadl velmi dobře. Proto nyní nové faktury můžeme začít rozesílat všem klientům,“ dodává Fremuth. Všichni klienti dostanou s prvním vyúčtováním v nové podobě také průvodní dopis a podrobný popis nového vyúčtování. Vzor nového vyúčtování a průvodce vyúčtováním naleznete v příloze této tiskové zprávy. Další informace například zde.

Exit mobile version