Twitter: Brazílie je pro nás nejperspektivnějším trhem

Zatímco Brazílie se snaží před začátkem Světového poháru ve fotbale v roce 2014 dokončit všechny stadiony, Twitter již má plán, jak na této rozvíjející se ekonomice v následujících letech vydělat pořádný balík peněz.
Brazílie je podle Adama Baina z Twitteru se svými 194 miliony obyvateli pro americkou společnost obrovskou výzvou. „Pokud si představíte, co se v Brazílii bude dít v příštích deseti letech, z byznysového pohledu je to velmi zajímavé,“ říká Bain. „Podle nás je tato země největší příležitostí nejen v Latinské Americe, ale celkově na světě. Proto se zde zabydlujeme a budeme zde hodně investovat.“ Světový pohár a Olympijské hry v roce 2016 mají ukázat status Brazílie jako jedné z rozvojových ekonomických velmocí. Jen rok před dokončením stadionů má však země problémy se svou infrastrukturou – například zapojením 4G sítí.

Pro Twitter jsou mezinárodní sportovní události zcela zásadní. Společnost zaznamenala během olympijských her v Londýně rekordní počet tweetů a v minulém roce hojně spolupracovala s televizními stanicemi, což bude podle Baina v následujících letech jeden z hlavních zdrojů příjmů firmy. „Podepsali jsme smlouvy s globálními hráči, kteří se v Brazílii chtějí prezentovat během Světového poháru a Olympiády.“ Twitter si před půl rokem najal bývalého manažera Yahoo, jenž má řídit jeho operace v Sao Paulu. Proniknout na trh však není tak jednoduché, jak by se mohlo zdát, a to především kvůli tomu, že je zde i Facebook.

Podle Baina však byla Brazílie jasnou volbou již dlouhou dobu: ještě před tím, než si zde společnost pronajala své kanceláře, měla podle statistik v Brazílii 40 milionů uživatelů. „Potenciál je obrovský, k internetu má přístup jen 44 % uživatelů a spolu s tím, jak roste prodej smartphonů a tvoří se zde střední třída, je Brazílie v dlouhém období nejen pro nás velmi atraktivní,“ dodal Bain s tím, že uživatelé v Brazílii navíc lépe, než kde jinde, reagují na reklamy umístěné na sociální síti.

Exit mobile version