UCC trendu se daří i přes škrtání v IT rozpočtech

Tempo změn na trhu sjednocené komunikace a spolupráce se stupňuje i přes depresi ekonomiky, vyplývá to alespoň z globálního průzkumu agentury Ovum, který si zadala společnost Dimension Data.

V rámci průzkumu, jenž proběhl v prvních měsících roku v Austrálii, Asii, USA, Evropě a Jižní Africe, bylo dotazováno více než 1 320 ICT manažerů s rozhodovacími pravomocemi a 1 390 zaměstnanců z firem působících v širokém spektru průmyslových vertikál v 18 zemích světa.

Výsledky byly porovnány s primárním průzkumem provedeným pro Dimension Data v roce 2007, ještě před érou smartphonů, který mezi ICT manažery a zaměstnanci zkoumal jejich postoje a vnímání UC, současné a budoucí vzory pro jeho přijetí a očekávané přínosy. Během více než pětiletého období došlo k následujícím zajímavým posunům:

V roce 2007 pouze 35 % dotazovaných velkých společností nasadilo IP telefonii, společnosti v na rozvíjejících se trzích reportovaly penetraci IPT dokonce na zcela zanedbatelné úrovni, nyní je to více než 75 %.

Zatímco výsledky výzkumu ukazují, že podniky po celém světě vášnivě rozvíjejí a implementují UCC strategie a technologie a vážně zvažují nové modely nasazení i na úrovni jednoho podniku, na druhou stranu odůvodnění a získání podpory zúčastněných stran pro UCC projekt zůstává stále výzvou.

Exit mobile version