UPC přešlo na podporu 24/7, platí i pro domácnosti

Společnost UPC Česká republika prodlužuje dostupnost technické podpory svým zákazníkům. Novinkou je dvaceti čtyřhodinová neustálá podpora sedm dní v týdnu.

Technická podpora společnosti UPC pro zákazníky je od 1. 5. 2014 v režimu 24/7. Rozšíření platí jak pro domácnosti, tak i pro firemní zákazníky. Řeší zejména technické dotazy k televizním, internetovým a telefonním službám. Nadále se věnuje případným výpadkům služeb a poruchám na zařízení, operátoři pomáhají zákazníkům i s nastavením jejich zařízení, tedy osobního počítače či notebooku, routeru a set top boxu.

“Děláme výraznější kroky směrem k našim zákazníkům – chceme zvýšit jejich komfort a naší dostupnost i v hodinách mimo běžnou pracovní dobu,“ řekl Jan Mareš, ředitel péče o zákazníky UPC.

Doposud fungovala technická podpora každý všední den od 8 hodin do 22 hodin a o víkendech od 10.00 do 22.00. Časy všeobecné podpory se nemění

Exit mobile version