Uživatelé Facebooku zaplatí až 200 Kč za odstranění reklam

Uživatelé sociální sítě Facebook jsou ochotni zaplatit až 10 dolarů (v přepočtu 200 Kč) měsíčně za odstranění reklam.

Vyplývá to z nové studie marketingové agentury Greenlight, která byla vydána včera. Podle Greenlight 15 % respondentů uvedlo, že by za odstranění reklam ze sociální sítě byli ochotni platit, přičemž většině z nich by nedělalo problém zaplatit 5 – 10 dolarů měsíčně. Greenlight se dotazoval pěti set lidí po celém světě. Z výsledků studie dále vyplývá, že téměř 70 % respondentů na reklamy kliká „nikdy“ nebo „výjimečně“. Apatie uživatelů k reklamám na největší sociální síti světa je tak podle marketingové agentury „značná“.

Facebook v březnu představil upravené zobrazování příspěvků přátel na své síti, kdy se reklamy začaly zobrazovat přímo mezi statusy přátel. Podle Andrease Pourose z Greenlightu by Facebook neměl reklamy na své síti prosazovat tak agresivně. „Lidé by neměli cítit, že jsou bombardování reklamami,“ uvedl Pouros s tím, že díky nedávné akvizici Instagramu se pravděpodobně brzy dočkáme video reklam.

Exit mobile version