Vodafone otevřel své druhé call centrum, sídlí v Ústí nad Labem

O českém Vodafone je dnes slyšet spíše v souvislosti s propouštěním a tak je otevření nového provozu lehce příjemným překvapením. Aby odlehčil momentálně přetíženému chrudimskému call centru, otevírá třetí český operátor druhé menší call centrum také v Ústí nad Labem. Kanceláře jsou outsourceovány a ve skutečnosti je kompletně pro operátora provozuje firma Xerox.

Druhé call centrum Vodafone

V současné době zaměstnává ústecké call centrum okolo 50 pracovníků a tento počet by se měl zvýšit na 100 zaměstnanců do konce roku. Operátoři call centra v Ústí nad Labem budou představovat více než desetinu všech operátorů Vodafonu.

“Pro zajištění co nejvyšší kvality péče o zákazníky projdou všichni operátoři pracující v Ústí nad Labem stejným tréninkem jako naši vlastní operátoři a každý z nich bude námi certifikovaný,” tvrdí Milan Žalud, partner project manager z Vodafonu.

Důvodem podpory chrudimského call centra druhým v Ústí nad Labem je také posílení regionální rozmanitosti. Podle operátora je stále náročnější najít odpovídající kandidáty v Pardubickém kraji, kde se nachází call centra mnoha dalších společností.

“Operátoři v Ústí budou pracovat výhradně pro Vodafone a zaměří se na poskytování co nejlepší zákaznické podpory. Věříme, že spolupráce bude velmi podobná té, kterou máme s Vodafonem v Holandsku, kde úspěšně funguje partnerství více než čtyři roky,” myslí si Pavel Zeithaml, SBU manager Xeroxu v Ústí nad Labem.

Každý operátor call centra odpoví na více než 100 zákaznických telefonátů denně. Ve svých pauzách mají operátoři k dispozici speciální relaxační zónu.

Exit mobile version