Vodafone umožní klientům větší kontrolu nad účty

Třetí operátor rozšířil funkcionalitu své aplikace Můj Vodafone. Nově bude možné dohledat informaci o aktuálním čerpání hlasových a SMS balíčků. Kromě toho by mělo být od konce tohoto týdne možné začít spravovat kompletně zákaznický účet na telefonu prostřednictvím Mobilní samoobsluhy.

novinka v aplikaci

Na základě zpětné vazby od zákazníků doplnil operátor v aplikaci Můj Vodafone přehled o aktuálním čerpání hlasových a SMS balíčků. Zákazníci tak uvidí, kolik minut a SMS již v daném měsíci ze svého tarifu nebo balíčku vyčerpali a kolik volných jednotek jim ještě zbývá. Nově také trvale přihlášený uživatel uvidí v aplikaci informace o svém účtu i v případě výpadku Samoobsluhy. Zobrazovat se budou poslední známá data.

Mobilní samoobsluha (ms.vodafone.cz) prošla kompletní úpravou a v současné době je její vzhled téměř shodný s aplikací Můj Vodafone. Zákazníci, jejichž chytrý telefon nepodporuje tuto aplikaci (například chytré telefony s operačním systémem Windows Phone), tak mohou na svém telefonu ke správě účtu pohodlně využívat Mobilní samoobsluhu.

Exit mobile version