Vyhledávač AOL bude pohánět Bing

Americká společnost Microsoft včera uzavřela dohodu s firmou AOL, podle které bude od příštího roku vyhledávač AOL postaven na algoritmu Bingu.

V rámci nové desetileté smlouvy mezi oběma giganty AOL od počátku příštího roku začne používat pro své hledání algoritmus vyhledávače Bing a AOL na oplátku převezme byznys Microsoftu s prodejem reklam na MSN, Outlook,com, Xboxu, Skypu a v několika dalších aplikacích. Microsoft předal část svého reklamního byznysu AOL proto, že se podle svých slov chce více zaměřovat na prodej reklam ve vyhledávači Bing a netříštit svou pozornost mezi další platformy. Stovky zaměstnanců Microsoftu, kteří se v současné době starají o prodej reklam na zmíněných platformách, budou mít možnost přejít k AOL.

Dnešní oznámení je jasným důkazem toho, že se Microsoft chce více zaměřit na své silné stránky: v tomto případě vyhledávání a reklamy zobrazované ve webovém vyhledávači,“ uvedl Microsoft v oficiálním prohlášení. Podobnou dohodu ohledně Bingu, jakou nyní uzavřel s AOL, má Microsoft i s Yahoo.

Exit mobile version