Xiaomi expanduje do Latinské Ameriky

Čínská společnost Xiaomi oznámila, že vůbec poprvé oficiálně expanduje mimo Asii, a to na brazilský trh. V příštích letech firma plánuje vstoupit do Kolumbie a Mexika.

V Latinské Americe chce Xiaomi vsadit na stejnou strategii, s jakou slaví úspěch v Asii – namísto drahých marketingových kampaní a kamenných obchodů firma bude zákazníky lákat na dobrý poměr ceny a kvality svých telefonů. „Nabízíme vysoce kvalitní produkty za velmi agresivní ceny, tudíž začínáme na větších rozvojových trzích, kde jsou lidé hodně citliví na cenu,“ uvedl na setkání s novináři viceprezident společnosti Hugo Barra s tím, že základní model Xiaomi Redmi 2 se v Brazílii začne prodávat příští týden za 160 dolarů.

Své telefony bude Xiaomi vyrábět lokálně v továrně společnosti Foxconn v Sao Paulu. Tuto továrnu mimo jiné využívá od roku 2011 k výrobě svých iPhonů i společnost Apple. Xiaomi je pouhé tři roky poté, co na trh uvedlo svůj první telefon, nejhodnotnějším technologickým startupem na světě. Jeho valuace se pohybuje okolo 45 miliard dolarů.

Exit mobile version