Yahoo koupí za 640 milionů USD firmu BrightRoll

Internetová společnost Yahoo koupí za 640 milionů dolarů (14,1 miliardy Kč) poskytovatele digitálních reklamních služeb BrightRoll. Akvizice má podpořit růst příjmů Yahoo.

Koupě je další z vlny akvizic uskutečněných generální ředitelkou Yahoo Marissou Mayerovou a posiluje zaměření firmy na videoreklamu, která, jak Yahoo doufá, by mohla kompenzovat pokles cen z internetové reklamy a klesající růst. Yahoo bude mít díky akvizici největší reklamní videoplatformu v USA.

Firma BrightRoll je zisková a její příjmy v letošním roce by měly činit více než 100 milionů USD. Založena byla v roce 2006 a mezi její klienty patří většina největších inzerentů v USA, napsaly agentury AP a Reuters.

Yahoo minulý měsíc oznámila, že její příjmy z reklamy klesly meziročně o pět procent. Ztrácí tak za svou konkurencí, firmě Google naopak stouply příjmy z reklamy o 17 procent.

Exit mobile version