Zákazníci TELCO operátorů si raději stěžují na sociálních sítích, než na zákaznické lince

Když mají problém, využívají zákazníci operátorů raději sociální sítě místo volání na zákaznickou péči. Může za to zkušenost, zatímco na telefonu problém vyzní často do ztracena, na Internetu zůstane vidět a tak jej firmy řeší. Zákazníci mobilních operátorů si přitom nejčastěji stěžují na snižování limitů pro stahování internetových dat.

BTS

Z více než 20 000 příspěvků, které byly odhaleny monitoringem veřejných diskuzí na
Facebooku, Twitteru a dalších diskuzích v průběhu května a června, tvořila pětina negativní
názory.

Zákazníci jsou nespokojeni zejména s omezením internetového připojení přes mobilní
telefony a zdlouhavou odezvou na stížnosti přes webové portály operátorů a telefonické linky, to jsou nejzajímavější závěry z aktuálního průzkumu společnosti Brand Embassy na téma spokojenosti zákazníků s mobilními operátory a ISP.

Právě nespokojenost s tradičními kanály zákaznické péče internetové uživatele přiměla k
sdílení svých problémů přes sociální sítě a diskuzní fóra. Dvě třetiny internetových uživatelů
se veřejně ptá na řešení problémů v online diskuzích, čtvrtina využívá Facebookové stránky
operátorů, méně než 10% zákazníků využívá Twitter.

I přes vysoký počet stížností výzkum prokázal, že vtipné reklamní kampaně operátorů ovlivňují
pozitivní vnímání značek – Nejvyšší počet kladných příspěvků zaznamenala Telefonica O2 a TMobile.

“Uživatelé na sociálních sítích v květnu kladně hodnotili a sdíleli zejména reklamy TMobile
s Vojtou Kotkem a motorkáři,”
doplňuje Vít Horký ze společnosti Brand Embassy.

Exit mobile version