Zákaznické systémy T-Mobilu po dvoudenním výpadku fungují

údržba, kabel, oprava, servis

Mobilní operátor T-Mobile dnes po dvou dnech obnovil zákaznické obslužné systémy. Ty byly od úterý kvůli poruše interních systémů mimo provoz. ČTK to řekla mluvčí Martina Kemrová.

„Podařilo odstranit technický výpadek interních systémů a od dnešních 14:00 hodin jsou opět plně funkční všechny obslužné a samoobslužné kanály T-Mobile. Zákazníci tedy již mohou řešit své případné problémy v aplikaci Můj T-Mobile na webu i v mobilu, navštívit naše prodejny či zavolat na infolinku,“ uvedla mluvčí.

Interní systémy byly mimo provoz od úterního dopoledne kvůli problému na discích v hradeckém datovém centru. Po výměně disků během noci na dnešek firma většinu aplikací obnovila. Volání, SMS a data po celou dobu fungovaly.

T-Mobile Czech Republic je s 6,3 milionu mobilních zákazníků jedničkou na českém trhu. Operátor je členem mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom.

Exit mobile version