Asus G71: notebook s procesorem Intel Core 2 Extreme QX9300

Jiří Kocourek , 04. listopad 2008 06:02 0 komentářů
Rubriky: Hardware

Asus
Společnost ASUS, počítačový výrobce z Tchaj-wanu, minulý týden oznámil uvedení prvního herního notebooku s technologií Intel Quad Core – G71 na trh. Tento počítač je navržen speciálně pro potřeby hráčů a je první plánovanou sérií Quad Core herních notebooků od společnosti ASUS, zároveň je novým přírůstkem do rodiny G Series. Přenosný notebook G71 podle výrobce přináší kvalitní výkon a tím i požitek ze hry.

Asus_G71
Ukázka Asus G71

Quad Core herní notebook s novým procesorem

G71 od společnosti ASUS je podle slov producenta prvním Quad Core herním notebookem na světě, který je vybaven novým procesorem Intel Core 2 Extreme QX9300. Odstranění ochrany proti překročení rychlosti má údajně za následek, že G71 může díky přetaktování dosáhnout skutečně extrémního výkonu, čímž posouvá rychlost počítačového zpracování na novou úroveň a umožňuje uživatelům široce využívat výhod multitaskingu.

Mezi komponenty přístroje lze uvést například 17" Crystal Shine displej s vysokým jasem a dobou odezvy 8 ms, grafickou kartou NVIDIA GeForce 9700M GT GDDR3 512 MB. Notebook G71 lze také vybavit až 4GB operační pamětí DDR3 1066 MHz a dvěma pevnými disky o velikosti až 1 TB (2× 500 GB).

Direct Console 2.0 je rozhraní pro ovládání her, které dává uživatelům na výběr ze tří různých rychlostí procesoru, přesně v závislosti na aktuálním způsobu použití počítače. Totéž rozhraní také obsahuje ovládací prvky pro Direct Messenger a umožňuje využít programy jako například Instant Messaging (MSN), Meeting či upozornění na e-mail. Herní klávesy pro rychlé spuštění umožňují uživatelům spouštět jejich oblíbené hry jediným dotykem a okamžitě používat různé příkazy během hry.

Direct Messenger zajišťuje, že budou uživatelé moci číst své e-maily a komunikovat pomocí programů pro Instant Messaging (MSN). Tento doplněk slouží jako druhý displej, na kterém jsou zobrazována upozornění na příchozí e-maily, vzkazy, stav baterie a vytížení systému – to vše během hraní her a navíc v reálném čase. Díky tomu mohou uživatelé zůstat v neustálém kontaktu se svou rodinou či přáteli a přitom využívat mnoho různých aplikací současně.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v ČR

Pavel Houser , 25. květen 2017 08:00

Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží, nyní se rozšiřuje i o služby...

Více 0 komentářů

Firmy zabývající se virtuální realitou zakládají asociaci

ČTK , 24. květen 2017 16:00

Cílem je propojit vývojářské týmy s universitami, investičními fondy a soukromým sektorem....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Sněmovna schválila novelu upravující přechod na vysílání DVB-T2

ČTK , 24. květen 2017 13:05

"Já jsem tam postrádal něco ve prospěch virtuálních mobilních operátorů," uvedl budoucí ministr fina...

Více 0 komentářů

Google chce propojit data z webové reklamy s nákupy v kamenných obchodech

ČTK , 24. květen 2017 10:46

Technologie dokáže propojit informace o tom, na co lidé na webu klikají a za co pak platí kartou v k...

Více 1 komentářů

Apple a Nokia urovnaly patentový spor, podepsaly novou dohodu

ČTK , 24. květen 2017 10:00

Analytiky překvapilo relativně rychlé vyřešení sporu....

Více 0 komentářů

ČTÚ: Aukce kmitočtů v pásmu 3,7 GHz se zúčastní 6 subjektů

Pavel Houser , 24. květen 2017 09:00

Podle harmonogramu by ostrá aukce na celkem 5 kmitočtových bloků, každý o velikosti 40 MHz, měla zač...

Více 0 komentářů