Asus G71: notebook s procesorem Intel Core 2 Extreme QX9300

Jiří Kocourek , 04. listopad 2008 06:02 0 komentářů
Rubriky: Hardware

Asus
Společnost ASUS, počítačový výrobce z Tchaj-wanu, minulý týden oznámil uvedení prvního herního notebooku s technologií Intel Quad Core – G71 na trh. Tento počítač je navržen speciálně pro potřeby hráčů a je první plánovanou sérií Quad Core herních notebooků od společnosti ASUS, zároveň je novým přírůstkem do rodiny G Series. Přenosný notebook G71 podle výrobce přináší kvalitní výkon a tím i požitek ze hry.

Asus_G71
Ukázka Asus G71

Quad Core herní notebook s novým procesorem

G71 od společnosti ASUS je podle slov producenta prvním Quad Core herním notebookem na světě, který je vybaven novým procesorem Intel Core 2 Extreme QX9300. Odstranění ochrany proti překročení rychlosti má údajně za následek, že G71 může díky přetaktování dosáhnout skutečně extrémního výkonu, čímž posouvá rychlost počítačového zpracování na novou úroveň a umožňuje uživatelům široce využívat výhod multitaskingu.

Mezi komponenty přístroje lze uvést například 17" Crystal Shine displej s vysokým jasem a dobou odezvy 8 ms, grafickou kartou NVIDIA GeForce 9700M GT GDDR3 512 MB. Notebook G71 lze také vybavit až 4GB operační pamětí DDR3 1066 MHz a dvěma pevnými disky o velikosti až 1 TB (2× 500 GB).

Direct Console 2.0 je rozhraní pro ovládání her, které dává uživatelům na výběr ze tří různých rychlostí procesoru, přesně v závislosti na aktuálním způsobu použití počítače. Totéž rozhraní také obsahuje ovládací prvky pro Direct Messenger a umožňuje využít programy jako například Instant Messaging (MSN), Meeting či upozornění na e-mail. Herní klávesy pro rychlé spuštění umožňují uživatelům spouštět jejich oblíbené hry jediným dotykem a okamžitě používat různé příkazy během hry.

Direct Messenger zajišťuje, že budou uživatelé moci číst své e-maily a komunikovat pomocí programů pro Instant Messaging (MSN). Tento doplněk slouží jako druhý displej, na kterém jsou zobrazována upozornění na příchozí e-maily, vzkazy, stav baterie a vytížení systému – to vše během hraní her a navíc v reálném čase. Díky tomu mohou uživatelé zůstat v neustálém kontaktu se svou rodinou či přáteli a přitom využívat mnoho různých aplikací současně.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak probíhá adopce cloudu

Pavel Houser , 16. únor 2018 09:45
Pavel Houser

Cloud už neznamená jen SaaS, jenže… K dispozici je řada analýz i prognóz, které dokládají, jak se po...

Více








RSS 

Zprávičky

Pokles prodeje smartphonů potvrzuje i Gartner

ČTK , 24. únor 2018 12:04

Meziroční nárůst čtvrtletního prodeje zaznamenaly v rámci první pětky pouze Huawei a Xiaomi....

Více 0 komentářů

Broadcom snížil nabídku na rivala Qualcomm na 117 miliard dolarů

ČTK , 23. únor 2018 10:00

Převzetí Qualcommu by bylo největší akvizicí v historii technologického sektoru....

Více 0 komentářů

T-Mobile měl úspěšný rok

Pavel Houser , 23. únor 2018 09:00

T-Mobile oznámil finanční výsledky za rok 2017. Celkové tržby z mobilních a pevných služeb včetně pr...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

NÚKIB loni řešil méně hlášení o kybernetických incidentech

ČTK , 23. únor 2018 08:00

Na podzim NÚKIB musel řešit i útok na weby, na kterých se zobrazovaly aktuální volební výsledky....

Více 0 komentářů

Hackeři zneužili cloudový systém Tesly k těžbě kryptoměn

ČTK , 22. únor 2018 10:00

Průnik se odehrál přes konzoli systému Kubernetes pro optimalizaci cloudových aplikací. ...

Více 0 komentářů

Dvakrát ze světa open source CRM: Sugar a SuiteCRM

Pavel Houser , 22. únor 2018 09:00

CRM systém Sugar je nabízen v několika edicích. Placené edice lze standardně provozovat formou služb...

Více 0 komentářů

Intel chce investovat 5 miliard dolarů do izraelské továrny

ČTK , 22. únor 2018 08:00

Předpokládá se, že Intel na rozšíření továrny obdrží státní podporu v hodnotě až 10 % investice....

Více 0 komentářů