Asus G71: notebook s procesorem Intel Core 2 Extreme QX9300

Jiří Kocourek , 04. listopad 2008 06:02 0 komentářů
Rubriky: Hardware

Asus
Společnost ASUS, počítačový výrobce z Tchaj-wanu, minulý týden oznámil uvedení prvního herního notebooku s technologií Intel Quad Core – G71 na trh. Tento počítač je navržen speciálně pro potřeby hráčů a je první plánovanou sérií Quad Core herních notebooků od společnosti ASUS, zároveň je novým přírůstkem do rodiny G Series. Přenosný notebook G71 podle výrobce přináší kvalitní výkon a tím i požitek ze hry.

Asus_G71
Ukázka Asus G71

Quad Core herní notebook s novým procesorem

G71 od společnosti ASUS je podle slov producenta prvním Quad Core herním notebookem na světě, který je vybaven novým procesorem Intel Core 2 Extreme QX9300. Odstranění ochrany proti překročení rychlosti má údajně za následek, že G71 může díky přetaktování dosáhnout skutečně extrémního výkonu, čímž posouvá rychlost počítačového zpracování na novou úroveň a umožňuje uživatelům široce využívat výhod multitaskingu.

Mezi komponenty přístroje lze uvést například 17" Crystal Shine displej s vysokým jasem a dobou odezvy 8 ms, grafickou kartou NVIDIA GeForce 9700M GT GDDR3 512 MB. Notebook G71 lze také vybavit až 4GB operační pamětí DDR3 1066 MHz a dvěma pevnými disky o velikosti až 1 TB (2× 500 GB).

Direct Console 2.0 je rozhraní pro ovládání her, které dává uživatelům na výběr ze tří různých rychlostí procesoru, přesně v závislosti na aktuálním způsobu použití počítače. Totéž rozhraní také obsahuje ovládací prvky pro Direct Messenger a umožňuje využít programy jako například Instant Messaging (MSN), Meeting či upozornění na e-mail. Herní klávesy pro rychlé spuštění umožňují uživatelům spouštět jejich oblíbené hry jediným dotykem a okamžitě používat různé příkazy během hry.

Direct Messenger zajišťuje, že budou uživatelé moci číst své e-maily a komunikovat pomocí programů pro Instant Messaging (MSN). Tento doplněk slouží jako druhý displej, na kterém jsou zobrazována upozornění na příchozí e-maily, vzkazy, stav baterie a vytížení systému – to vše během hraní her a navíc v reálném čase. Díky tomu mohou uživatelé zůstat v neustálém kontaktu se svou rodinou či přáteli a přitom využívat mnoho různých aplikací současně.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






Kalendář

25. 03. INSPO 2017
31. 03. CRA IoT Hackathon
04. 04. Affiliate konference
RSS 

Zprávičky

Bosch a IBM začaly spolupracovat na IoT pro průmysl

Pavel Houser , 24. březen 2017 13:08

Výrobci aut mohou nyní plánovat a organizovat aktualizaci softwaru u milionů vozů....

Více 0 komentářů

Apple čeká na Novém Zélandu vyšetřování kvůli daním

ČTK , 24. březen 2017 13:00

Americkou společnost Apple čeká na Novém Zélandu vyšetřování, navzdory miliardovému obratu tam totiž...

Více 0 komentářů

Huawei a SUSE spolupracují na platformě pro kritické úlohy

Pavel Houser , 24. březen 2017 11:42

SUSE Linux Enterprise Server jako preferovaný standardní OS pro KunLu umožňuje výměnu procesorů a pa...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Novela zavádí lepší užití informačních systémů veřejné správy

ČTK , 24. březen 2017 08:00

Zákon má mj. zabránit duplicitě informačních systémů a plýtvání penězi při jejich nákupu....

Více 0 komentářů

Workplace Hub pro optimalizaci systémů i procesů

Pavel Houser , 23. březen 2017 16:09

Konica Minolta v partnerství se společnostmi Microsoft, HPE, Sophos, Canonical a BrainTribe přichází...

Více 0 komentářů

Jen necelá polovina firem pravidelně zkoumá data o zákaznících

ITBiz.cz , 23. březen 2017 14:30

Podle studie společnosti Oracle pouze 44 % firem pravidelně zkoumá data o svých zákaznících s cílem ...

Více 0 komentářů

Google umožní sdílení polohy přes aplikaci Google Maps

ČTK , 23. březen 2017 13:30

Uživatelé populární mapové aplikace Google Maps budou moci od příštího týdne sdílet s ostatními svou...

Více 0 komentářů