margin-top: 125px; border: 1px solid gray; } -->

Acomware nově partnerem IBM Marketing Cloud

Richard Jan Voigts , 27. říjen 2016 18:00 0 komentářů
Acomware nově partnerem IBM Marketing Cloud

Společnost Acomware poskytuje kromě jiného konzultace a služby spojené se správou marketingových kampaní se zaměřením na výkon, digitální média, SEO i business analytiku. Co všechno vlastně dělá a jaké nástroje k tomu používá jsme se ptali Petra Cikána, vedoucího e-mailového marketingu.

Mohl byste představit vaši firmu a čemu se věnujete?

Acomware je konzultační společnost, která se zabývá e-commerce. Našimi dvěma hlavními aktivitami, které také zformovaly naši strukturu do dvou oddělení, jsou performance marketing a e-mailing. Věnujeme se také e-commerce konzultacím, copywritingu, tvorbě obsahu, SEO apod. Jednoduše řečeno se snažíme klientům maximálně pomoci využít internet k podpoře jejich podnikání. Pro tvorbu e-mailingu používáme různé nástroje – jsme například partnerem společností Oracle, Salesforce a IBM. Pro velkou část klientů používáme právě nástroj IBM Marketing Cloud.

Proč zrovna IBM Marketing Cloud?

Nástroj IBM Marketing Cloud využíváme více než čtyři roky a máme s ním velmi dobré zkušenosti. Dokážeme jej rychle implementovat do různých e-shopových řešení, případně jej napojit na stávající CRM klienta. Nástroj dokáže efektivně propojit data a následně využívat všechny důležité funkce e-mailingu, jakými jsou automatizace, detailní personalizace obsahu a vytváření poměrně složitých komunikačních programů. Cílem je vždy definovat životní cyklus potřeby zákazníka a tomu vhodně přizpůsobit komunikaci s ním. V neposlední řadě jde také o doručitelnost e-mailů, která je u tohoto nástroje na špičkové úrovni. Naši klienti mají návratnost investic kolem tří až šesti měsíců a běžně zvýší obrat z e-mailového marketingu o 50 % - 100 % za tuto dobu.

Petra Cikána, vedoucího e-mailového marketingu, Acomware
Petra Cikána, vedoucího e-mailového marketingu, Acomware

Jak jste se k nástroji IBM Marketing Cloud dostali, když IBM prodává výhradně přes distributory a prodejní partnery?

Nebylo to úplně lehké. Snažili jsme se k nástroji dostat přes IBM ČR, nakonec se nám však podařilo domluvit se společností DNS, distributorem s přidanou hodnotou, který IBM Marketing Cloud dodává. V DNS nám výrazně pomohli, zejména při přípravě kontraktu, který teď u IBM máme.

Jaké pozitiva vidíte ve spolupráci s distributorem s přidanou hodnotou, v tomto případě DNS?

Především jde o jejich zkušenosti v komunikaci s výrobci – v tomto případě se společností IBM, která je opravdu poměrně specifická. V DNS totiž mají u IBM řadu kontaktů, které není zcela snadné běžně získat. Společnost IBM však zdaleka není tak složitým partnerem – náš kontrakt u nich ve spolupráci s DNS jednou za rok prodloužíme a spolupráce pokračuje dál. DNS je pak pro nás partnerem i ve smyslu marketingové podpory, případně při školení specialistů. V současné době má náš tým na IBM Marketing Cloud třináct lidí, z toho šest jich dosáhlo nejvyšší úrovně Professional.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

Irsko odmítá požadavek EU, aby od Applu zpětně vybralo daně

ČTK , 18. srpen 2017 13:00

Jednání Applu údajně nebylo v rozporu s legislativou Irska ani Evropské unie....

Více 5 komentářů

Ericsson zvažuje, že propustí až 25 000 zaměstnanců

ČTK , 18. srpen 2017 09:00

Švédská firma se v poslední době potýká se slábnoucí poptávkou ze strany telekomunikačních operátorů...

Více 0 komentářů

Alibaba téměř zdvojnásobila zisk, růst tržeb překonal odhady

ČTK , 18. srpen 2017 08:00

Alibaba, která patří k nejhodnotnějším firmám v Asii, profituje z rostoucích on-line nákupů čínských...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Telekomunikační úřad se chystá regulovat mobilní trh

ČTK , 17. srpen 2017 14:34

Přetrvává velký rozdíl mezi vyššími cenami pro domácnosti a nižšími cenami pro firmy, který dosahuje...

Více 0 komentářů

ShadowPad: malware v produktech NetSarang pro správu serverů

Pavel Houser , 17. srpen 2017 13:43

Útočníci schovali backdoor ShadowPad v softwaru využívaném stovkami světových společností včetně ban...

Více 0 komentářů

Rozšířená realita bude za pár let běžnou záležitostí

ČTK , 17. srpen 2017 12:58

Za pět, šest let bude běžné, že si turisté při návštěvě zahraničních metropolí nasadí speciální brýl...

Více 0 komentářů

Podíl internetových kurzových sázek v ČR loni vzrostl na 88 %

ČTK , 17. srpen 2017 10:00

Velký podíl na internetových sázkách tvoří live sázky, které lze uzavírat opakovaně v průběhu zápasu...

Více 0 komentářů