Acomware nově partnerem IBM Marketing Cloud

Richard Jan Voigts , 27. říjen 2016 18:00 0 komentářů
Acomware nově partnerem IBM Marketing Cloud

Společnost Acomware poskytuje kromě jiného konzultace a služby spojené se správou marketingových kampaní se zaměřením na výkon, digitální média, SEO i business analytiku. Co všechno vlastně dělá a jaké nástroje k tomu používá jsme se ptali Petra Cikána, vedoucího e-mailového marketingu.

Mohl byste představit vaši firmu a čemu se věnujete?

Acomware je konzultační společnost, která se zabývá e-commerce. Našimi dvěma hlavními aktivitami, které také zformovaly naši strukturu do dvou oddělení, jsou performance marketing a e-mailing. Věnujeme se také e-commerce konzultacím, copywritingu, tvorbě obsahu, SEO apod. Jednoduše řečeno se snažíme klientům maximálně pomoci využít internet k podpoře jejich podnikání. Pro tvorbu e-mailingu používáme různé nástroje – jsme například partnerem společností Oracle, Salesforce a IBM. Pro velkou část klientů používáme právě nástroj IBM Marketing Cloud.

Proč zrovna IBM Marketing Cloud?

Nástroj IBM Marketing Cloud využíváme více než čtyři roky a máme s ním velmi dobré zkušenosti. Dokážeme jej rychle implementovat do různých e-shopových řešení, případně jej napojit na stávající CRM klienta. Nástroj dokáže efektivně propojit data a následně využívat všechny důležité funkce e-mailingu, jakými jsou automatizace, detailní personalizace obsahu a vytváření poměrně složitých komunikačních programů. Cílem je vždy definovat životní cyklus potřeby zákazníka a tomu vhodně přizpůsobit komunikaci s ním. V neposlední řadě jde také o doručitelnost e-mailů, která je u tohoto nástroje na špičkové úrovni. Naši klienti mají návratnost investic kolem tří až šesti měsíců a běžně zvýší obrat z e-mailového marketingu o 50 % - 100 % za tuto dobu.

Petra Cikána, vedoucího e-mailového marketingu, Acomware
Petra Cikána, vedoucího e-mailového marketingu, Acomware

Jak jste se k nástroji IBM Marketing Cloud dostali, když IBM prodává výhradně přes distributory a prodejní partnery?

Nebylo to úplně lehké. Snažili jsme se k nástroji dostat přes IBM ČR, nakonec se nám však podařilo domluvit se společností DNS, distributorem s přidanou hodnotou, který IBM Marketing Cloud dodává. V DNS nám výrazně pomohli, zejména při přípravě kontraktu, který teď u IBM máme.

Jaké pozitiva vidíte ve spolupráci s distributorem s přidanou hodnotou, v tomto případě DNS?

Především jde o jejich zkušenosti v komunikaci s výrobci – v tomto případě se společností IBM, která je opravdu poměrně specifická. V DNS totiž mají u IBM řadu kontaktů, které není zcela snadné běžně získat. Společnost IBM však zdaleka není tak složitým partnerem – náš kontrakt u nich ve spolupráci s DNS jednou za rok prodloužíme a spolupráce pokračuje dál. DNS je pak pro nás partnerem i ve smyslu marketingové podpory, případně při školení specialistů. V současné době má náš tým na IBM Marketing Cloud třináct lidí, z toho šest jich dosáhlo nejvyšší úrovně Professional.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Další na řadě je bezpečnost

Richard Jan Voigts , 09. říjen 2017 00:00
Richard Jan Voigts

Co všechno lze automatizovat pomocí strojového učení? Larry Ellison, technologický ředitel společnos...

Více







RSS 

Zprávičky

Mobilní signál bude i v tunelech pražského metra

ČTK , 16. říjen 2017 15:19

V první fázi by měl být signál na trase metra C mezi stanicemi Muzeum a Roztyly....

Více 0 komentářů

Další velká pokuta pro Qualcomm, tentokrát na Tchaj-wanu

ČTK , 16. říjen 2017 13:10

Qualcomm čelí vyšetřování také v Evropské unii....

Více 0 komentářů

Vybudování infrastruktury na vysokorychlostní internet bude stát 120 až 150 miliard Kč

Pavel Houser , 16. říjen 2017 08:00

Firmy na jednání Hospodářské komory potvrdily, že mají zájem čerpat prostředky na výstavbu vysokoryc...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Qualcomm se žalobou snaží zakázat prodej iPhonů v Číně

ČTK , 14. říjen 2017 08:00

Obě firmy vedou právní spory kvůli licencím technologií firmy Qualcomm již měsíce....

Více 0 komentářů

Nové profese: manažer spolupráce a specialista sdílení technologií

Pavel Houser , 13. říjen 2017 13:35

Umělá inteligence mění trh práce. Zavádění robotické automatizace dává vzniknout zcela novým profesí...

Více 0 komentářů

Šéf Samsungu překvapivě oznámil rezignaci

ČTK , 13. říjen 2017 13:06

Firma současně informovala, že čeká rekordní zisk....

Více 0 komentářů

Pražský okruh testuje předávání dat z provozu vozidlům

ČTK , 13. říjen 2017 08:00

Chytré dopravní systémy umí upozornit řidiče na prudce brzdící auto před ním nebo na dopravní zúžení...

Více 0 komentářů