margin-top: 125px; border: 1px solid gray; } -->

Acomware nově partnerem IBM Marketing Cloud

Richard Jan Voigts , 27. říjen 2016 18:00 0 komentářů
Acomware nově partnerem IBM Marketing Cloud

Společnost Acomware poskytuje kromě jiného konzultace a služby spojené se správou marketingových kampaní se zaměřením na výkon, digitální média, SEO i business analytiku. Co všechno vlastně dělá a jaké nástroje k tomu používá jsme se ptali Petra Cikána, vedoucího e-mailového marketingu.

Mohl byste představit vaši firmu a čemu se věnujete?

Acomware je konzultační společnost, která se zabývá e-commerce. Našimi dvěma hlavními aktivitami, které také zformovaly naši strukturu do dvou oddělení, jsou performance marketing a e-mailing. Věnujeme se také e-commerce konzultacím, copywritingu, tvorbě obsahu, SEO apod. Jednoduše řečeno se snažíme klientům maximálně pomoci využít internet k podpoře jejich podnikání. Pro tvorbu e-mailingu používáme různé nástroje – jsme například partnerem společností Oracle, Salesforce a IBM. Pro velkou část klientů používáme právě nástroj IBM Marketing Cloud.

Proč zrovna IBM Marketing Cloud?

Nástroj IBM Marketing Cloud využíváme více než čtyři roky a máme s ním velmi dobré zkušenosti. Dokážeme jej rychle implementovat do různých e-shopových řešení, případně jej napojit na stávající CRM klienta. Nástroj dokáže efektivně propojit data a následně využívat všechny důležité funkce e-mailingu, jakými jsou automatizace, detailní personalizace obsahu a vytváření poměrně složitých komunikačních programů. Cílem je vždy definovat životní cyklus potřeby zákazníka a tomu vhodně přizpůsobit komunikaci s ním. V neposlední řadě jde také o doručitelnost e-mailů, která je u tohoto nástroje na špičkové úrovni. Naši klienti mají návratnost investic kolem tří až šesti měsíců a běžně zvýší obrat z e-mailového marketingu o 50 % - 100 % za tuto dobu.

Petra Cikána, vedoucího e-mailového marketingu, Acomware
Petra Cikána, vedoucího e-mailového marketingu, Acomware

Jak jste se k nástroji IBM Marketing Cloud dostali, když IBM prodává výhradně přes distributory a prodejní partnery?

Nebylo to úplně lehké. Snažili jsme se k nástroji dostat přes IBM ČR, nakonec se nám však podařilo domluvit se společností DNS, distributorem s přidanou hodnotou, který IBM Marketing Cloud dodává. V DNS nám výrazně pomohli, zejména při přípravě kontraktu, který teď u IBM máme.

Jaké pozitiva vidíte ve spolupráci s distributorem s přidanou hodnotou, v tomto případě DNS?

Především jde o jejich zkušenosti v komunikaci s výrobci – v tomto případě se společností IBM, která je opravdu poměrně specifická. V DNS totiž mají u IBM řadu kontaktů, které není zcela snadné běžně získat. Společnost IBM však zdaleka není tak složitým partnerem – náš kontrakt u nich ve spolupráci s DNS jednou za rok prodloužíme a spolupráce pokračuje dál. DNS je pak pro nás partnerem i ve smyslu marketingové podpory, případně při školení specialistů. V současné době má náš tým na IBM Marketing Cloud třináct lidí, z toho šest jich dosáhlo nejvyšší úrovně Professional.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Skutečně software pohltí svět?

Pavel Houser , 22. duben 2017 14:00
Pavel Houser

Výrok, podle něhož má software pojídat svět, jako první použil (zřejmě) Marc Andreessen v roce 2011 ...

Více





RSS 

Zprávičky

O digitální transformaci usiluje více než polovina českých podniků

Pavel Houser , 27. duben 2017 18:39

Spojení IoT a AI: Zařízení internetu věcí generují velké objemy dat, které mají bez rychlého zpracov...

Více 0 komentářů

Twitter snížil čtvrtletní ztrátu na 61,6 milionu dolarů

ČTK , 27. duben 2017 15:30

Čtvrtletní ztráta americké internetové společnosti Twitter se meziročně snížila na 61,6 milionu dola...

Více 0 komentářů

Vláda indického Kašmíru zakázala na měsíc sociální sítě

ČTK , 27. duben 2017 13:00

Vláda indického státu Džammú a Kašmír nařídila nejméně na měsíc blokádu sociálních sítí na kašmírské...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

FlashStation pro analýzu velkých objemů dat

Pavel Houser , 27. duben 2017 11:54

Synology představuje zařízení FlashStation FS2017 Podle dodavatele jde o server NAS typu all-flash ...

Více 0 komentářů

Čtvrtletní zisk Samsungu stoupl téměř o polovinu, LG rostla ještě víc

ČTK , 27. duben 2017 10:00

Ve druhém čtvrtletí by měl výsledky dále podpořit nový Galaxy 8....

Více 0 komentářů

Kamery pro systémy SCADA

Pavel Houser , 27. duben 2017 09:00

Axis uvádí na trh kamery chráněné proti výbuchu pro rychlé zvládání nehod a efektivní běh kriticky n...

Více 0 komentářů

Praha pořídí navigaci pro návštěvníky Škodova paláce

ČTK , 26. duben 2017 15:30

Praha pořídí navigaci pro návštěvníky Škodova paláce. Na internetových stránkách karty MHD lítačka z...

Více 0 komentářů