margin-top: 125px; border: 1px solid gray; } -->

Acomware nově partnerem IBM Marketing Cloud

Richard Jan Voigts , 27. říjen 2016 18:00 0 komentářů
Acomware nově partnerem IBM Marketing Cloud

Společnost Acomware poskytuje kromě jiného konzultace a služby spojené se správou marketingových kampaní se zaměřením na výkon, digitální média, SEO i business analytiku. Co všechno vlastně dělá a jaké nástroje k tomu používá jsme se ptali Petra Cikána, vedoucího e-mailového marketingu.

Mohl byste představit vaši firmu a čemu se věnujete?

Acomware je konzultační společnost, která se zabývá e-commerce. Našimi dvěma hlavními aktivitami, které také zformovaly naši strukturu do dvou oddělení, jsou performance marketing a e-mailing. Věnujeme se také e-commerce konzultacím, copywritingu, tvorbě obsahu, SEO apod. Jednoduše řečeno se snažíme klientům maximálně pomoci využít internet k podpoře jejich podnikání. Pro tvorbu e-mailingu používáme různé nástroje – jsme například partnerem společností Oracle, Salesforce a IBM. Pro velkou část klientů používáme právě nástroj IBM Marketing Cloud.

Proč zrovna IBM Marketing Cloud?

Nástroj IBM Marketing Cloud využíváme více než čtyři roky a máme s ním velmi dobré zkušenosti. Dokážeme jej rychle implementovat do různých e-shopových řešení, případně jej napojit na stávající CRM klienta. Nástroj dokáže efektivně propojit data a následně využívat všechny důležité funkce e-mailingu, jakými jsou automatizace, detailní personalizace obsahu a vytváření poměrně složitých komunikačních programů. Cílem je vždy definovat životní cyklus potřeby zákazníka a tomu vhodně přizpůsobit komunikaci s ním. V neposlední řadě jde také o doručitelnost e-mailů, která je u tohoto nástroje na špičkové úrovni. Naši klienti mají návratnost investic kolem tří až šesti měsíců a běžně zvýší obrat z e-mailového marketingu o 50 % - 100 % za tuto dobu.

Petra Cikána, vedoucího e-mailového marketingu, Acomware
Petra Cikána, vedoucího e-mailového marketingu, Acomware

Jak jste se k nástroji IBM Marketing Cloud dostali, když IBM prodává výhradně přes distributory a prodejní partnery?

Nebylo to úplně lehké. Snažili jsme se k nástroji dostat přes IBM ČR, nakonec se nám však podařilo domluvit se společností DNS, distributorem s přidanou hodnotou, který IBM Marketing Cloud dodává. V DNS nám výrazně pomohli, zejména při přípravě kontraktu, který teď u IBM máme.

Jaké pozitiva vidíte ve spolupráci s distributorem s přidanou hodnotou, v tomto případě DNS?

Především jde o jejich zkušenosti v komunikaci s výrobci – v tomto případě se společností IBM, která je opravdu poměrně specifická. V DNS totiž mají u IBM řadu kontaktů, které není zcela snadné běžně získat. Společnost IBM však zdaleka není tak složitým partnerem – náš kontrakt u nich ve spolupráci s DNS jednou za rok prodloužíme a spolupráce pokračuje dál. DNS je pak pro nás partnerem i ve smyslu marketingové podpory, případně při školení specialistů. V současné době má náš tým na IBM Marketing Cloud třináct lidí, z toho šest jich dosáhlo nejvyšší úrovně Professional.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Bezpečnost IT a tygří logika

Pavel Houser , 14. únor 2017 11:00
Pavel Houser

Jak praví známý vtip, běží-li za vámi tygr, netřeba se pohybovat rychleji než šelma – stačí předběhn...

Více






Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
25. 03. INSPO 2017
28. 04. Oracle Code 2017
RSS 

Zprávičky

Japonská Softbank zakládá s Foxconnem společný investiční podnik

ČTK , 24. únor 2017 18:03

Japonská skupina Softbank, která investuje převážně v sektoru vyspělých technologií, a tchajwanský s...

Více 0 komentářů

3D tisk ocelových konstrukcí

Pavel Houser , 24. únor 2017 17:37

Podařilo se "vytisknout" jeřábový hák....

Více 0 komentářů

Třetina operátora mobilní sítě Sigfox je na prodej

Pavel Houser , 24. únor 2017 17:17

Zájemci o investici v oblasti internetu věcí mohou získat až 34% podíl společnosti SimpleCell Networ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Hodnota kybernetické měny bitcoin vystoupila na nový rekord

ČTK , 24. únor 2017 15:30

Hodnota kybernetické měny bitcoin se dnes zvýšila o 4,7 procenta a vystoupila na nový rekord 1218,85...

Více 0 komentářů

Apple v dubnu otevře v Kalifornii novou centrálu

ČTK , 24. únor 2017 11:30

Americká společnost Apple v dubnu otevře v kalifornském Cupertinu svou novou centrálu. Stěhování 12....

Více 0 komentářů

Ransomware funguje a generuje útočníkům zisky

Pavel Houser , 23. únor 2017 16:45

Ransomware je stále více centralizovaný a několik významných malwarových rodin dominuje celému "trhu...

Více 0 komentářů

Loni rychle rostl prodej mobilů a chytrých hodinek

ČTK , 23. únor 2017 14:43

Prodej technického spotřebního zboží v Česku loni vzrostl o 2,2 procenta na 74 miliard korun. ...

Více 0 komentářů