Co řeší Dell Support Services?

Richard Jan Voigts , 14. duben 2016 14:00
Co řeší Dell Support Services?

Co dělat, když dojde k nějakému zádrhelu při provozu PC, notebooku, případně serveru, storage nebo síťového prvku? Například společnost Dell dává automaticky s každým svým prodaným zařízením servis Basic Support, avšak nejen to, jak nám sdělil Martin Štrba, Technical Account Manager pro Českou republiku a Slovensko.

Mohl byste stručně popsat, co znamená Dell Support Services? Jaká je základní charakteristika těchto vašich služeb?

Dell Support Services je skupinou služeb, které společnost Dell globálně poskytuje svým zákazníkům společně se zakoupeným systémem, od notebooku až po high-end servery a storage pro datacentra. Jde o služby základního charakteru, který se nazývá Basic Support (někteří mohli v minulosti slyšet Next Business Day, pozn. redakce), ale lze volně dokoupit služby ProSupport, ProSupport Plus pro podnikové systémy nebo ProSupport Plus pro klientská zařízení (zejména PC a notebooky).

Co dostane zákazník při zakoupení zařízení se službou Dell Basic Support?

Ve službě Basic Support, která je standardně dodávána se všemi klientskými zařízeními Dell (PC, NB), zákazník dostane standardní servis na HW s dobou opravy do následujícího pracovního dne, s dobou telefonické podpory v pracovní dny od 8 do 17 hodin, po dobu tří let.

Platí tato podpora i na nějaký software?

Ne, zákazník si musí zakoupit minimálně službu ProSupport pro využití podpory s výrobci OEM (Original Equipment Manufacturer) námi dodávaných aplikací Microsoft, jiných třetích stran a samozřejmě Dell.

Co dalšího zákazník dostane, pokud si přikoupí služby nad základní verzi Basic Support?

Službou ProSupport si rozšíří telefonickou podporu na 24x7 a může si taktéž zajistit nástup na opravu od ukončení analýzy případu do dvou hodin, čtyř hodin, nebo další pracovní den.

V případě nejvyšší úrovně služby, tzn. ProSupport Plus (zejména servery, storage a síťové prvky), si zajistí vyhrazeného Technical Account Managera (TAM), proaktivní monitoring systémů s výběrem nástupu na opravu od ukončení analýzy případu do dvou hodin, čtyř hodin, nebo další pracovní den. Služba ProSupport Plus navíc obsahuje Systémovou údržbu, která zabezpečí bezplatnou aktualizaci BIOSu, firmwaru a driverů vzdálenou formou Dell technickou podporou.

Rozdělení služeb Dell
Rozdělení služeb Dell

Při službě ProSupport nebo ProSupport Plus je možné u klientských systémů zakoupit službu na období 5 let a u naprosté většiny podnikových systémů lze zakoupit službu na období až 7 let, což výrazně prodlouží životní cyklus zařízení v IT prostředí. Povýšit úroveň služby a/nebo ji prodloužit až na 5, resp. 7 let lze počas jejího trvání kdykoli. Více informací Vám sdělí obchodní oddělení Dell.

Platí služby Dell také v jiných zemích, když se zařízením vycestuji a potřeboval bych servisní zásah?

Ano, služby Dell Basic Support, ProSupport, ProSupport Plus platí i v ostatních zemích celého světa, které Dell těmito službami pokrývá.

Kterou z vašich služeb podpory pro zařízení Dell byste doporučil?

Martin Štrba, Technical Account Manager pro Českou republiku a Slovensko
Martin Štrba, Technical Account Manager pro Českou republiku a Slovensko

Při koupi podnikového systému bych jednoznačně doporučil službu úrovně Dell ProSupport Plus, směřuje k proaktivnímu monitoringu zařízení při jeho provozu prost. bezplatného nástroje SupportAssist (tr.im/DSA) a k systémové údržbě po dobu celého jeho životního cyklu.

Při koupi klientského systému bych taky odporučil Dell ProSupport Plus, ale zejména z organizačně-bezpečnostních důvodů. Zahrnuje totiž opravy náhodných poškození způsobených přepětím, pádem nebo politím a možnost zanechat si po výměně pevného disku svůj původní.


RSS 

Komentujeme

Makroviry inspirují

Pavel Houser , 20. září 2017 06:30
Pavel Houser

Úspěšný návrat malwaru šířeného pomocí maker vedl útočníky k tomu, že svou pozornost obrátili k příb...

Více






Kalendář

25. 09.

29. 09.
Susecon 17
25. 09.

29. 09.
Microsoft Ignite 2017
26. 09.

26. 08.
Affiliate konferencia 2017
RSS 

Zprávičky

EK:Digitální firmy platí poloviční daně oproti tradičním podnikům

ČTK , 25. září 2017 09:00

Krátkodobá řešení podle návrhu zahrnují např. zdanění digitálních podniků na základě jejich tržeb, n...

Více 0 komentářů

Hewlett Packard Enterprise propustí asi 5 000 lidí

ČTK , 25. září 2017 08:00

Plánované zrušení 10 % pracovních míst by mohlo být předehrou k dalšímu snižování počtu zaměstnanců....

Více 0 komentářů

Mobilní platby: Jak si ČR stojí ve srovnání s Evropou

Pavel Houser , 24. září 2017 09:00

Biometrii Češi považují za nejvhodnější formu ověření platby....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Důvěra Čechů v e-shopy roste

Pavel Houser , 23. září 2017 09:00

Drtivá většina české internetové populace nakupuje on-line dlouhodobě, dále však narůstá četnost nák...

Více 0 komentářů

Nové verze Javy: Java SE 9 a Java EE 8

Pavel Houser , 22. září 2017 14:51

Oracle oznamuje všeobecnou dostupnost nových verzí platformy Java: Java SE 9 (JDK 9), Java Platform ...

Více 0 komentářů

Baidu investuje do vývoje autonomního řízení

ČTK , 22. září 2017 13:00

Cílem projektu Apollo je vyvinout technologii pro samořízené automobily do roku 2020....

Více 0 komentářů

Kaprain koupil kabelovou Rio Media

ČTK , 22. září 2017 09:00

Spojením Nej.cz a Rio Media vznikne druhý největší poskytovatel kabelové televize a významný poskyto...

Více 0 komentářů