• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Co řeší Dell Support Services?

Richard Jan Voigts
14. 4. 2016
| Články

Co dělat, když dojde k nějakému zádrhelu při provozu PC, notebooku, případně serveru, storage nebo síťového prvku? Například společnost Dell dává automaticky s každým svým prodaným zařízením servis Basic Support, avšak nejen to, jak nám sdělil Martin Štrba, Technical Account Manager pro Českou republiku a Slovensko.
Mohl byste stručně popsat, co znamená Dell Support Services? Jaká je základní charakteristika těchto vašich služeb?

Dell Support Services je skupinou služeb, které společnost Dell globálně poskytuje svým zákazníkům společně se zakoupeným systémem, od notebooku až po high-end servery a storage pro datacentra. Jde o služby základního charakteru, který se nazývá Basic Support (někteří mohli v minulosti slyšet Next Business Day, pozn. redakce), ale lze volně dokoupit služby ProSupport, ProSupport Plus pro podnikové systémy nebo ProSupport Plus pro klientská zařízení (zejména PC a notebooky).

Co dostane zákazník při zakoupení zařízení se službou Dell Basic Support?

Ve službě Basic Support, která je standardně dodávána se všemi klientskými zařízeními Dell (PC, NB), zákazník dostane standardní servis na HW s dobou opravy do následujícího pracovního dne, s dobou telefonické podpory v pracovní dny od 8 do 17 hodin, po dobu tří let.

Platí tato podpora i na nějaký software?

Ne, zákazník si musí zakoupit minimálně službu ProSupport pro využití podpory s výrobci OEM (Original Equipment Manufacturer) námi dodávaných aplikací Microsoft, jiných třetích stran a samozřejmě Dell.

Co dalšího zákazník dostane, pokud si přikoupí služby nad základní verzi Basic Support?

Službou ProSupport si rozšíří telefonickou podporu na 24×7 a může si taktéž zajistit nástup na opravu od ukončení analýzy případu do dvou hodin, čtyř hodin, nebo další pracovní den.

V případě nejvyšší úrovně služby, tzn. ProSupport Plus (zejména servery, storage a síťové prvky), si zajistí vyhrazeného Technical Account Managera (TAM), proaktivní monitoring systémů s výběrem nástupu na opravu od ukončení analýzy případu do dvou hodin, čtyř hodin, nebo další pracovní den. Služba ProSupport Plus navíc obsahuje Systémovou údržbu, která zabezpečí bezplatnou aktualizaci BIOSu, firmwaru a driverů vzdálenou formou Dell technickou podporou.

Rozdělení služeb Dell

Rozdělení služeb Dell

Při službě ProSupport nebo ProSupport Plus je možné u klientských systémů zakoupit službu na období 5 let a u naprosté většiny podnikových systémů lze zakoupit službu na období až 7 let, což výrazně prodlouží životní cyklus zařízení v IT prostředí. Povýšit úroveň služby a/nebo ji prodloužit až na 5, resp. 7 let lze počas jejího trvání kdykoli. Více informací Vám sdělí obchodní oddělení Dell.

Platí služby Dell také v jiných zemích, když se zařízením vycestuji a potřeboval bych servisní zásah?

Ano, služby Dell Basic Support, ProSupport, ProSupport Plus platí i v ostatních zemích celého světa, které Dell těmito službami pokrývá.

Kterou z vašich služeb podpory pro zařízení Dell byste doporučil?

Martin Štrba, Technical Account Manager pro Českou republiku a Slovensko

Martin Štrba, Technical Account Manager pro Českou republiku a Slovensko

Při koupi podnikového systému bych jednoznačně doporučil službu úrovně Dell ProSupport Plus, směřuje k proaktivnímu monitoringu zařízení při jeho provozu prost. bezplatného nástroje SupportAssist (tr.im/DSA) a k systémové údržbě po dobu celého jeho životního cyklu.

Při koupi klientského systému bych taky odporučil Dell ProSupport Plus, ale zejména z organizačně-bezpečnostních důvodů. Zahrnuje totiž opravy náhodných poškození způsobených přepětím, pádem nebo politím a možnost zanechat si po výměně pevného disku svůj původní.

Rubriky: HardwarePodnikový softwareSecurity

Související příspěvky

Články

V Evropě se letos očekává pokles prodeje serverů

6. 2. 2023
Za bezpečnostní incidenty v cloudu mohou hlavně samotní zákazníci
Zprávičky

Itálie varuje před rozsáhlým útokem hackerů na zařízení se systémem VMware ESXi

5. 2. 2023
Zprávičky

Chatovací robot ChatGPT je nejrychleji rostoucí aplikace v historii

5. 2. 2023
Zprávičky

Gen zvýšil ve 3. čtvrtletí tržby o 33 % na 936 milionů dolarů

3. 2. 2023

Zprávičky

Dell propustí 6 650 lidí, asi 5 % zaměstnanců

ČTK
6. 2. 2023

Americká počítačová společnost Dell Technologies celosvětově propustí 6650 lidí, což je zhruba pět procent

Vláda projedná novelu, která zpřesní pravomoci NÚKIB

Novela zákona zřejmě zpřesní povinnosti operátorů a zpřísní opatření proti spamu

ČTK
6. 2. 2023

Novela zákona o elektronických komunikacích, která upravuje nárok na levnější volání pro sociálně slabé

Za bezpečnostní incidenty v cloudu mohou hlavně samotní zákazníci

Itálie varuje před rozsáhlým útokem hackerů na zařízení se systémem VMware ESXi

ČTK
5. 2. 2023

Tisíce počítačových serverů po celém světě se staly terčem hackerského útoku vyděračským softwarem (ransomware).

Chatovací robot ChatGPT je nejrychleji rostoucí aplikace v historii

ČTK
5. 2. 2023

Chatovací robot ChatGPT, který využívá umělou inteligenci, se stal nejrychleji rostoucí spotřebitelskou aplikací v

Američané silně investují do čínských firem na umělou inteligenci

ČTK
4. 2. 2023

Američtí investoři, včetně investičních divizí firem Intel a Qualcomm, se v letech 2015 až

Gen zvýšil ve 3. čtvrtletí tržby o 33 % na 936 milionů dolarů

ČTK
3. 2. 2023

Antivirová firma Gen, jejíž součástí je i značka Avast, ve třetím čtvrtletí končícím 30.

Čtvrtletní zisk majitele Googlu klesl o třetinu, tržby zaostaly za očekáváním

ČTK
3. 2. 2023

Americké technologické společnosti Alphabet, která je majitelem internetového vyhledávače Google, ve čtvrtém čtvrtletí klesl

Sony má nižší čtvrtletní zisk, zlepšil však celoroční výhled

ČTK
3. 2. 2023

Japonskému výrobci elektroniky Sony Group ve třetím čtvrtletí jeho finančního roku klesl čistý zisk

Tiskové zprávy

Finanční výsledky NETGEAR za rok 2022

Obrat skupiny Packeta, majitele Zásilkovny, dosáhl v roce 2022 6,1 miliardy Kč

Goodoffer24 říká – v únoru dáte za doživotní licenci Windows 10 jen €12 a za Office €23

Epson přidává do nové řady ultralehkých 3LCD projektorů s vysokou svítivostí rozlišení 4K

SAP a Red Hat prohlubují partnerství: cílem je lepší podpora softwarových úloh SAP na Red Hat Enterprise Linuxu

Epson představuje laserové projektory nové generace vycházející vstříc požadavkům propojených tříd a hybridních pracovních prostředí

Zpráva dne

Goodoffer24 říká – v únoru dáte za doživotní licenci Windows 10 jen €12 a za Office €23

Goodoffer24 říká – v únoru dáte za doživotní licenci Windows 10 jen €12 a za Office €23

Redakce
2. 2. 2023

Zdaleka ne každý má stovky dolarů na upgrady svého počítačového softwaru. To je také...

Odebírat newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Prokletý smartphone: nejen chyby, ale i špatné rozhodování

Pavel Houser
27. 12. 2022

Asi nikoho nepřekvapí, že za neustálou dostupnost smartphonu se platí tím, že práce na tom zařízení...

Nadcházející akce

  1. Virtuální konference Kyberbezpečnost pro zdravotnictví

    23. února
  2. Hannover Messe 2023

    17. dubna - 21. dubna

Zobrazit všechny Akce

Slovník

Prezentace

Set-top-box

Zaměstnavatel

Nejpopulárnější články

Kde se v podnicích uplatní metaverzum?

Redakce
2. 1. 2023

Podařilo připravit husté křemíkové nanodrátky pro aplikace s vysokými frekvencemi

Při vzniku chyby by kvantové počítače mohly data automaticky mazat

Pavel Houser
3. 1. 2023

Vybudujte linii obrany pro zastavení vlny ransomwarových útoků

Redakce
23. 12. 2022

Trendy: předplacené služby, kontejnery, vliv rostoucích cen energií a experti se širším záběrem

Redakce
28. 12. 2022

Hrátky s magnetickými víry

Elektronový vír slibuje zařízení s nižším odporem

Pavel Houser
21. 12. 2022

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Operační systémy Podnikový software Právo Rozhovory Science Security techn Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT česk

Píšeme jinde

RSS ScienceMag RSS

  • Sonda Lucy letos navštíví svůj první objekt
  • Týden na ITBiz: Elektronové můstky umožňují sdílení energie mezi vrstvami polovodičů
  • Hmotnost hvězdy poprvé změřili pomocí gravitační čočky

RSS AbcLinuxu RSS

  • OpenTTD 13.0
  • Virtuální Bastlírna vol. 23: nová major verze KiCadu
  • Open Assistant, konverzační umělá inteligence pro každého

Newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.