margin-top: 125px; border: 1px solid gray; } -->

CRM na in-memory platformě: Kompletní informace v reálném čase

Richard Jan Voigts , 26. listopad 2015 16:00 0 komentářů
CRM na in-memory platformě: Kompletní informace v reálném čase

Nová generace SAP Cloud 4 Customers (C4C) běží na in-memory platformě SAP HANA a díky tomu poskytuje informace o marketingu, obchodu, prodeji a zákaznickém servisu v reálném čase; vše i v cloudu, což zpřístupňuje toto řešení i menším firmám, sděluje Zdeněk Panec, obchodní ředitel SAPu.

Jaký CRM dodáváte? Máte jej jako integrovaný modul ve svém ERP systému, nebo i jako samostatné řešení?

SAP prohlásil, že všechny svoje nové produkty bude stavět na in-memory platformě HANA. Také nová generace SAP CRM, řešení SAP Cloud 4 Customers (C4C), tuto platformu používá. SAP Cloud 4 Customers může fungovat zcela samostatně, ale pochopitelně může být provázán s dalšími aplikacemi SAP, především s novou generací našeho balíku S/4 HANA. I ten, jak už název napovídá, využívá prostředí SAP HANA.

Na co zákazníci při výběru CRM slyší a jaké funkčnosti ve svém CRM nabízíte?

SAP C4C spojuje marketingové, obchodní a prodejní funkce s funkcemi zákaznického servisu. Klíčové je, že informace jsou vždy k dispozici v reálném čase a vzájemně propojené, to znamená, že uživatel může dělat skutečně kvalifikovaná rozhodnutí podepřená reálnými daty. Vše navíc funguje v cloudu, což přináší rychlejší nasazení a zpřístupňuje tak celé řešení i menším firmám.

Jaké jsou dnešní trendy v CRM a které z nich váš CRM systém naplňuje?

Zákazníci jsou v dnešní době digitálně propojeni, využívají sociální sítě a jsou lépe informováni jak o produktech, tak o společnostech. Interakce probíhá na vícekanálové úrovni a zákazníci mají obchodní cyklus pod kontrolou. Tento trend posunuje samotné hranice CRM a společnost SAP na to reaguje propojením C4C s omni-channel řešením Hybris Commerce, které vytváří unikátní platformu – Customer Engagement and Commerce. Tento přístup pomáhá k obsluze zákazníka skrze všechny kanály s možností získat veškeré informace v reálném čase a zbořit tak bariéru k vytvoření trvalého vztahu se zákazníkem napříč celou organizací.

Chcete si přečíst více na téma výběr CRM? Klikněte zde.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
18. 02. WordCamp Praha 2017
RSS 

Zprávičky

Za vznícení mobilů Samsungu mohly baterie, firma odloží Galaxy S8

ČTK , 23. leden 2017 12:00

Za případy vznícení chytrých telefonů Galaxy Note 7 jihokorejské společnosti Samsung Electronics stá...

Více 0 komentářů

Foxconn zvažuje velkou investici do továrny v USA

ČTK , 23. leden 2017 08:29

Tchajwanská společnost Foxconn zvažuje, že investuje přes sedm miliard dolarů (zhruba 177 miliard Kč...

Více 0 komentářů

ČTÚ pohrozil O2 a Vodafonu odebráním licencí na LTE kvůli cenám

ČTK , 22. leden 2017 14:00

Český telekomunikační úřad (ČTÚ) znovu vyzval operátory O2 a Vodafone, aby do měsíce snížili velkoob...

Více 1 komentářů

Starší zprávičky

Menší e-shopy kvůli EET zruší platbu kartou

ČTK , 22. leden 2017 07:00

Řada menších tuzemských e-shopů od března, kdy pro ně začne platit elektronická evidence tržeb (EET...

Více 2 komentářů

Na další rozvoj ekonomického systému bude Praha vypisovat tendry

ČTK , 21. leden 2017 14:00

Na další rozvoj ekonomického systému Ginis bude Praha vypisovat jednotlivé veřejné zakázky. Pražští ...

Více 0 komentářů

Tržby IBM klesaly i ve 4.čtvrtletí loňského roku, akciím se daří

ČTK , 21. leden 2017 07:00

Americká počítačová společnost International Business Machines (IBM) zaznamenala další, již devatená...

Více 0 komentářů

Facebook postaví v Dánsku datové centrum

ČTK , 20. leden 2017 14:00

Americký provozovatel sociální sítě Facebook postaví v dánském městě Odense nové datové centrum, kte...

Více 0 komentářů