margin-top: 125px; border: 1px solid gray; } -->

CRM na in-memory platformě: Kompletní informace v reálném čase

Richard Jan Voigts , 26. listopad 2015 16:00 0 komentářů
CRM na in-memory platformě: Kompletní informace v reálném čase

Nová generace SAP Cloud 4 Customers (C4C) běží na in-memory platformě SAP HANA a díky tomu poskytuje informace o marketingu, obchodu, prodeji a zákaznickém servisu v reálném čase; vše i v cloudu, což zpřístupňuje toto řešení i menším firmám, sděluje Zdeněk Panec, obchodní ředitel SAPu.

Jaký CRM dodáváte? Máte jej jako integrovaný modul ve svém ERP systému, nebo i jako samostatné řešení?

SAP prohlásil, že všechny svoje nové produkty bude stavět na in-memory platformě HANA. Také nová generace SAP CRM, řešení SAP Cloud 4 Customers (C4C), tuto platformu používá. SAP Cloud 4 Customers může fungovat zcela samostatně, ale pochopitelně může být provázán s dalšími aplikacemi SAP, především s novou generací našeho balíku S/4 HANA. I ten, jak už název napovídá, využívá prostředí SAP HANA.

Na co zákazníci při výběru CRM slyší a jaké funkčnosti ve svém CRM nabízíte?

SAP C4C spojuje marketingové, obchodní a prodejní funkce s funkcemi zákaznického servisu. Klíčové je, že informace jsou vždy k dispozici v reálném čase a vzájemně propojené, to znamená, že uživatel může dělat skutečně kvalifikovaná rozhodnutí podepřená reálnými daty. Vše navíc funguje v cloudu, což přináší rychlejší nasazení a zpřístupňuje tak celé řešení i menším firmám.

Jaké jsou dnešní trendy v CRM a které z nich váš CRM systém naplňuje?

Zákazníci jsou v dnešní době digitálně propojeni, využívají sociální sítě a jsou lépe informováni jak o produktech, tak o společnostech. Interakce probíhá na vícekanálové úrovni a zákazníci mají obchodní cyklus pod kontrolou. Tento trend posunuje samotné hranice CRM a společnost SAP na to reaguje propojením C4C s omni-channel řešením Hybris Commerce, které vytváří unikátní platformu – Customer Engagement and Commerce. Tento přístup pomáhá k obsluze zákazníka skrze všechny kanály s možností získat veškeré informace v reálném čase a zbořit tak bariéru k vytvoření trvalého vztahu se zákazníkem napříč celou organizací.

Chcete si přečíst více na téma výběr CRM? Klikněte zde.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak srovnávali jablka s hruškami

Pavel Houser , 27. květen 2017 14:30
Pavel Houser

Absurdní patent či ochranná známka, respektive absurdní výsledek sporu? A že je hloupost srovnávat j...

Více





RSS 

Zprávičky

Trendy v affiliate marketingu pro rok 2017

ITBiz.cz , 29. květen 2017 12:30

Posilování role mobilních zařízení v e-komerce a sledování uživatelů napříč zařízeními jsou hlavní l...

Více 0 komentářů

Zavedení EET se projevilo i na oblibě metod platby v e-shopech, některé zrušily platbu kartou

ČTK , 29. květen 2017 12:09

EET zasáhlo především ty úplně nejmenší hráče na trhu. Raději možnost platby kartou, která se v EET ...

Více 1 komentářů

Italský soud zrušil zákaz aplikace Uberu v zemi

ČTK , 29. květen 2017 08:00

Italská vláda slíbila, že do konce letošního roku zavede jasnější pravidla hospodářské soutěže....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Pracovní nabídky v SAP Services připravují roboti

Pavel Houser , 28. květen 2017 08:00

Ve společnosti SAP Services se podařilo zautomatizovat tvorbu pracovních nabídek napříč různými země...

Více 1 komentářů

Výdaje na reklamu na webech v dubnu stouply na 652 milionů Kč

ČTK , 27. květen 2017 09:04

Seznam získal 240 milionů, Mafra inkasovala 118 milionů a Economia 76 milionů korun....

Více 0 komentářů

Dell EMC podporuje transformaci IT s novými produkty pro open networking

Pavel Houser , 26. květen 2017 14:46

Přepínače Dell EMC pro Open Networking tvoří spolu se servery PowerEdge čtrnácté generace a špičkový...

Více 0 komentářů

Hodnota bitcoinu stoupla na nový rekord přes 2400 dolarů

ČTK , 26. květen 2017 09:23

K růstu bitcoinu přispívá příliv nového kapitálu a růst poptávky po dalších digitálních měnách....

Více 0 komentářů