CRM na in-memory platformě: Kompletní informace v reálném čase

Richard Jan Voigts , 26. listopad 2015 16:00 0 komentářů
CRM na in-memory platformě: Kompletní informace v reálném čase

Nová generace SAP Cloud 4 Customers (C4C) běží na in-memory platformě SAP HANA a díky tomu poskytuje informace o marketingu, obchodu, prodeji a zákaznickém servisu v reálném čase; vše i v cloudu, což zpřístupňuje toto řešení i menším firmám, sděluje Zdeněk Panec, obchodní ředitel SAPu.

Jaký CRM dodáváte? Máte jej jako integrovaný modul ve svém ERP systému, nebo i jako samostatné řešení?

SAP prohlásil, že všechny svoje nové produkty bude stavět na in-memory platformě HANA. Také nová generace SAP CRM, řešení SAP Cloud 4 Customers (C4C), tuto platformu používá. SAP Cloud 4 Customers může fungovat zcela samostatně, ale pochopitelně může být provázán s dalšími aplikacemi SAP, především s novou generací našeho balíku S/4 HANA. I ten, jak už název napovídá, využívá prostředí SAP HANA.

Na co zákazníci při výběru CRM slyší a jaké funkčnosti ve svém CRM nabízíte?

SAP C4C spojuje marketingové, obchodní a prodejní funkce s funkcemi zákaznického servisu. Klíčové je, že informace jsou vždy k dispozici v reálném čase a vzájemně propojené, to znamená, že uživatel může dělat skutečně kvalifikovaná rozhodnutí podepřená reálnými daty. Vše navíc funguje v cloudu, což přináší rychlejší nasazení a zpřístupňuje tak celé řešení i menším firmám.

Jaké jsou dnešní trendy v CRM a které z nich váš CRM systém naplňuje?

Zákazníci jsou v dnešní době digitálně propojeni, využívají sociální sítě a jsou lépe informováni jak o produktech, tak o společnostech. Interakce probíhá na vícekanálové úrovni a zákazníci mají obchodní cyklus pod kontrolou. Tento trend posunuje samotné hranice CRM a společnost SAP na to reaguje propojením C4C s omni-channel řešením Hybris Commerce, které vytváří unikátní platformu – Customer Engagement and Commerce. Tento přístup pomáhá k obsluze zákazníka skrze všechny kanály s možností získat veškeré informace v reálném čase a zbořit tak bariéru k vytvoření trvalého vztahu se zákazníkem napříč celou organizací.

Chcete si přečíst více na téma výběr CRM? Klikněte zde.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Deset minut s Einsteinem

Richard Jan Voigts , 18. listopad 2017 10:45
Richard Jan Voigts

Při návštěvě Švýcarska jsme strávili den na Eidgenoessiche Technische Hochschule Zurich – Swiss Fede...

Více







RSS 

Zprávičky

Soud potvrdil přípustnost vydání Nikulina do USA kvůli hackerství

ČTK , 24. listopad 2017 13:55

USA Nikulina viní z devíti různých skutků z let 2012 až 2013, mimo jiné z útoku na síť Linkedin.

...

Více 1 komentářů

Nařízení GDPR mohlo být připraveno lépe

ČTK , 24. listopad 2017 11:08

Na 56 % evropských firem si je vědomo nových povinností, které vyplývají z nařízení EU o ochraně oso...

Více 0 komentářů

Čínská Watertek chce prý koupit švédskou Fingerprint Cards

ČTK , 24. listopad 2017 09:00

K zákazníkům švédského výrobce biometrických senzorů patří přední čínští producenti chytrých telefon...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

IBM rozšiřuje Watson Data Platform

Pavel Houser , 24. listopad 2017 08:00

K novým službám patří např. katalogizování a čištění dat, které vývojářům a datovým výzkumníkům mají...

Více 0 komentářů

V zóně u Žatce by mohlo stát datové centrum za 15 miliard

ČTK , 23. listopad 2017 12:26

V průmyslové zóně Triangle u Žatce může vzniknout datové centrum pro společnosti a instituce z celé ...

Více 0 komentářů

ÚOHS schválil změnu vlastníka většiny v AutoContu

ČTK , 23. listopad 2017 09:00

Spojení AutoContu a KKCG nemá mít za následek podstatné narušení hospodářské soutěže...

Více 0 komentářů

Česká hra o atentátu na Heydricha se dostala do světové distribuce Steam

ČTK , 23. listopad 2017 08:30

Do distribuce českou hru dostali hlasováním sami hráči....

Více 0 komentářů