margin-top: 125px; border: 1px solid gray; } -->

CRM na in-memory platformě: Kompletní informace v reálném čase

Richard Jan Voigts , 26. listopad 2015 16:00 0 komentářů
CRM na in-memory platformě: Kompletní informace v reálném čase

Nová generace SAP Cloud 4 Customers (C4C) běží na in-memory platformě SAP HANA a díky tomu poskytuje informace o marketingu, obchodu, prodeji a zákaznickém servisu v reálném čase; vše i v cloudu, což zpřístupňuje toto řešení i menším firmám, sděluje Zdeněk Panec, obchodní ředitel SAPu.

Jaký CRM dodáváte? Máte jej jako integrovaný modul ve svém ERP systému, nebo i jako samostatné řešení?

SAP prohlásil, že všechny svoje nové produkty bude stavět na in-memory platformě HANA. Také nová generace SAP CRM, řešení SAP Cloud 4 Customers (C4C), tuto platformu používá. SAP Cloud 4 Customers může fungovat zcela samostatně, ale pochopitelně může být provázán s dalšími aplikacemi SAP, především s novou generací našeho balíku S/4 HANA. I ten, jak už název napovídá, využívá prostředí SAP HANA.

Na co zákazníci při výběru CRM slyší a jaké funkčnosti ve svém CRM nabízíte?

SAP C4C spojuje marketingové, obchodní a prodejní funkce s funkcemi zákaznického servisu. Klíčové je, že informace jsou vždy k dispozici v reálném čase a vzájemně propojené, to znamená, že uživatel může dělat skutečně kvalifikovaná rozhodnutí podepřená reálnými daty. Vše navíc funguje v cloudu, což přináší rychlejší nasazení a zpřístupňuje tak celé řešení i menším firmám.

Jaké jsou dnešní trendy v CRM a které z nich váš CRM systém naplňuje?

Zákazníci jsou v dnešní době digitálně propojeni, využívají sociální sítě a jsou lépe informováni jak o produktech, tak o společnostech. Interakce probíhá na vícekanálové úrovni a zákazníci mají obchodní cyklus pod kontrolou. Tento trend posunuje samotné hranice CRM a společnost SAP na to reaguje propojením C4C s omni-channel řešením Hybris Commerce, které vytváří unikátní platformu – Customer Engagement and Commerce. Tento přístup pomáhá k obsluze zákazníka skrze všechny kanály s možností získat veškeré informace v reálném čase a zbořit tak bariéru k vytvoření trvalého vztahu se zákazníkem napříč celou organizací.

Chcete si přečíst více na téma výběr CRM? Klikněte zde.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






RSS 

Zprávičky

ČTÚ vyhlásil aukci kmitočtů v pásmu 3,7 GHz

Pavel Houser , 27. březen 2017 14:27

Český telekomunikační úřad dnes vyhlásil aukci kmitočtů v pásmu 3600–3800 MHz pro vysokorychlostní d...

Více 1 komentářů

Většina nadnárodních společností kyberútoky nezvládá

Pavel Houser , 27. březen 2017 13:47

Téměř tři čtvrtiny organizací neumějí identifikovat a plně ochránit svá firemní aktiva a procesy. ...

Více 1 komentářů

Xopero vstupuje na český trh

Pavel Houser , 27. březen 2017 12:24

V souvislosti s otevřením lokálního zastoupení dochází také k rozšiřování stávající partnerské sítě....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Twitter poprvé zvažuje předplatné pro některé uživatele

ČTK , 27. březen 2017 07:00

Provozovatel sociální sítě Twitter zvažuje, že nabídne profesionálům prémiovou verzi svého rozhraní ...

Více 0 komentářů

MPO do konce března vypíše výzvu na dotace pro rychlý internet

ČTK , 26. březen 2017 14:00

Ministerstvo průmyslu a obchodu by mělo do konce března vypsat první část výzvy k čerpání evropských...

Více 0 komentářů

YouTube dál ztrácí inzerenty kvůli obavám z kontroverzních videí

ČTK , 26. březen 2017 09:00

Internetový portál pro sdílení videí YouTube dál ztrácí inzerenty kvůli obavám, že jejich reklamy bu...

Více 0 komentářů

Čínská ZTE přiznala nelegální zasílání zboží z USA do Íránu

ČTK , 25. březen 2017 09:00

Čínský výrobce telekomunikačního zařízení ZTE Corp. přiznal před soudem v Texasu vinu, že nelegálně ...

Více 3 komentářů