margin-top: 125px; border: 1px solid gray; } -->

Konica Minolta vstupuje na trh CRM

Petr Velecký , 20. červenec 2016 16:00 0 komentářů
Konica Minolta vstupuje na trh CRM

Na trh informačních systémů a softwarových služeb v Česku vstupuje nový hráč. Společnost Konica Minolta totiž přišla s vlastním řešením CRM systému, s nímž navazuje na tradiční oblasti svého zájmu: CRM je totiž možné plynule propojit se jejím stávajícím portfoliem tiskových a dokumentových řešení. Navíc nutně nevyžaduje vlastní server, ani obsluhu firemním IT specialistou.

Podstatnou vlastností CRM Konica Minolta, kterou se toto řešení odlišuje od běžných systémů tohoto zaměření, je možnost plynulého napojení na tisková a dokumentová řešení tohoto výrobce. Konica Minolta tak rozšiřuje dosavadní dosah svých služeb od tisku přes správu dokumentů a řízení procesů až po nové oblasti využití firemních informací. „CRM systém rozšířený o naše řešení, umožňuje zákazníkům shromáždit veškerá data obsažená například i ve firemních dokumentech a využít je k dosažení vyšších zisků a lepších obchodních vztahů,“ vysvětluje Pavel Čurda, generální ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech.

V praxi toto propojení CRM s multifunkčními tiskovými přístroji umožní například automaticky přiřadit naskenované papírové faktury ke smlouvám uloženým v systému nebo odbourat přepisování údajů do elektronické podoby a dosáhnout tak významných časových úspor. Příkladem může být třeba automatické uložení kontaktů z naskenované vizitky přímo do kontaktů v telefonu zákazníka.

On premise i v cloudu

CRM systém Konicy má pomoci dosáhnout lepších výsledků v oblasti obchodu, marketingu či servisu i menším firmám bez vlastní IT infrastruktury, které si nemohou dovolit investovat do náročnějších řešení a nedisponují početným týmem IT specialistů. Lze jej totiž nainstalovat na server zákazníka , ale možné je také využívat plnohodnotnou variantu přímo v cloudu. Ke každé variantě poskytuje Konica Minolta služby zajištění provozu a servisu celého řešení.

Aktuálně se oblasti CRM systémů Konica Minolta v České republice věnuje již 30 specialistů. V budoucnu se počítá také s využitím brněnského vývojového centra Konica Minolta. Výrobce očekává, že v rámci rozvoje svého řešení CRM se bude zaměřovat také na nové technologie, jako je např. internet věcí.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Bezpečnost IT a tygří logika

Pavel Houser , 14. únor 2017 11:00
Pavel Houser

Jak praví známý vtip, běží-li za vámi tygr, netřeba se pohybovat rychleji než šelma – stačí předběhn...

Více






Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
25. 03. INSPO 2017
28. 04. Oracle Code 2017
RSS 

Zprávičky

Tech Data roste akvizicí divize Technology Solutions společnosti Avnet

Pavel Houser , 28. únor 2017 09:57

Cena při uzavření transakce byla 2,6 miliardy dolarů....

Více 0 komentářů

Ford chce v roce 2021 komerčně nasadit plně autonomní vůz

ČTK , 28. únor 2017 09:44

Ford rovněž očekává, že do 15 let přesáhne nabídka elektrifikovaných automobilů auta s konvenčním mo...

Více 0 komentářů

Kybernetické útoky proti Rakousku prováděl Turek žijící v USA

ČTK , 28. únor 2017 07:00

Za nedávnými kybernetickými útoky proti klíčovým institucím v Rakousku stojí turecký nacionalista ži...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Procesor Exynos 9 Series má zvýšit výkon mobilních zařízení

Pavel Houser , 27. únor 2017 14:43

Procesor je vyrobený 10nm FinFET technologií.

...

Více 0 komentářů

Navrhované daňové změny mohou způsobit odliv IT specialistů

ITBiz.cz , 27. únor 2017 12:00

Návrh ČSSD na zavedení daňové progrese by mohl výrazným způsobem ohrozit oblast podnikových služeb, ...

Více 8 komentářů

V USA zemřel hráč PC her během 24hodinového herního maratonu

ČTK , 27. únor 2017 10:00

Ve Spojených státech zemřel hráč počítačových her během 24hodinového herního maratonu, jehož cílem b...

Více 0 komentářů

Samsung představil nové Gear VR s ovladačem

ITBiz.cz , 26. únor 2017 20:23

Samsung představil zcela nové brýle Gear VR s ovladačem, kterými rozšiřuje vlastní portfolio zařízen...

Více 0 komentářů