margin-top: 125px; border: 1px solid gray; } -->

Konica Minolta vstupuje na trh CRM

Petr Velecký , 20. červenec 2016 16:00 0 komentářů
Konica Minolta vstupuje na trh CRM

Na trh informačních systémů a softwarových služeb v Česku vstupuje nový hráč. Společnost Konica Minolta totiž přišla s vlastním řešením CRM systému, s nímž navazuje na tradiční oblasti svého zájmu: CRM je totiž možné plynule propojit se jejím stávajícím portfoliem tiskových a dokumentových řešení. Navíc nutně nevyžaduje vlastní server, ani obsluhu firemním IT specialistou.

Podstatnou vlastností CRM Konica Minolta, kterou se toto řešení odlišuje od běžných systémů tohoto zaměření, je možnost plynulého napojení na tisková a dokumentová řešení tohoto výrobce. Konica Minolta tak rozšiřuje dosavadní dosah svých služeb od tisku přes správu dokumentů a řízení procesů až po nové oblasti využití firemních informací. „CRM systém rozšířený o naše řešení, umožňuje zákazníkům shromáždit veškerá data obsažená například i ve firemních dokumentech a využít je k dosažení vyšších zisků a lepších obchodních vztahů,“ vysvětluje Pavel Čurda, generální ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech.

V praxi toto propojení CRM s multifunkčními tiskovými přístroji umožní například automaticky přiřadit naskenované papírové faktury ke smlouvám uloženým v systému nebo odbourat přepisování údajů do elektronické podoby a dosáhnout tak významných časových úspor. Příkladem může být třeba automatické uložení kontaktů z naskenované vizitky přímo do kontaktů v telefonu zákazníka.

On premise i v cloudu

CRM systém Konicy má pomoci dosáhnout lepších výsledků v oblasti obchodu, marketingu či servisu i menším firmám bez vlastní IT infrastruktury, které si nemohou dovolit investovat do náročnějších řešení a nedisponují početným týmem IT specialistů. Lze jej totiž nainstalovat na server zákazníka , ale možné je také využívat plnohodnotnou variantu přímo v cloudu. Ke každé variantě poskytuje Konica Minolta služby zajištění provozu a servisu celého řešení.

Aktuálně se oblasti CRM systémů Konica Minolta v České republice věnuje již 30 specialistů. V budoucnu se počítá také s využitím brněnského vývojového centra Konica Minolta. Výrobce očekává, že v rámci rozvoje svého řešení CRM se bude zaměřovat také na nové technologie, jako je např. internet věcí.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Firmy zabývající se virtuální realitou zakládají asociaci

ČTK , 24. květen 2017 16:00

Cílem je propojit vývojářské týmy s universitami, investičními fondy a soukromým sektorem....

Více 0 komentářů

Sněmovna schválila novelu upravující přechod na vysílání DVB-T2

ČTK , 24. květen 2017 13:05

"Já jsem tam postrádal něco ve prospěch virtuálních mobilních operátorů," uvedl budoucí ministr fina...

Více 0 komentářů

Google chce propojit data z webové reklamy s nákupy v kamenných obchodech

ČTK , 24. květen 2017 10:46

Technologie dokáže propojit informace o tom, na co lidé na webu klikají a za co pak platí kartou v k...

Více 1 komentářů

Starší zprávičky

Apple a Nokia urovnaly patentový spor, podepsaly novou dohodu

ČTK , 24. květen 2017 10:00

Analytiky překvapilo relativně rychlé vyřešení sporu....

Více 0 komentářů

ČTÚ: Aukce kmitočtů v pásmu 3,7 GHz se zúčastní 6 subjektů

Pavel Houser , 24. květen 2017 09:00

Podle harmonogramu by ostrá aukce na celkem 5 kmitočtových bloků, každý o velikosti 40 MHz, měla zač...

Více 0 komentářů

Čínská firma chce vyvinout dron, který unese přes tunu nákladu

ČTK , 24. květen 2017 08:00

Jeden z největších čínských internetových prodejců JD.com oznámil, že se chystá vyvinout bezpilotní ...

Více 0 komentářů

it-sa 2017 poprvé ve dvou halách

ITBiz.cz , 23. květen 2017 17:00

Veletrh zabezpečení IT s největším počtem vystavovatelů v Evropě dál roste. Pět měsíců před konáním ...

Více 0 komentářů