margin-top: 125px; border: 1px solid gray; } -->

Konica Minolta vstupuje na trh CRM

Petr Velecký , 20. červenec 2016 16:00 0 komentářů
Konica Minolta vstupuje na trh CRM

Na trh informačních systémů a softwarových služeb v Česku vstupuje nový hráč. Společnost Konica Minolta totiž přišla s vlastním řešením CRM systému, s nímž navazuje na tradiční oblasti svého zájmu: CRM je totiž možné plynule propojit se jejím stávajícím portfoliem tiskových a dokumentových řešení. Navíc nutně nevyžaduje vlastní server, ani obsluhu firemním IT specialistou.

Podstatnou vlastností CRM Konica Minolta, kterou se toto řešení odlišuje od běžných systémů tohoto zaměření, je možnost plynulého napojení na tisková a dokumentová řešení tohoto výrobce. Konica Minolta tak rozšiřuje dosavadní dosah svých služeb od tisku přes správu dokumentů a řízení procesů až po nové oblasti využití firemních informací. „CRM systém rozšířený o naše řešení, umožňuje zákazníkům shromáždit veškerá data obsažená například i ve firemních dokumentech a využít je k dosažení vyšších zisků a lepších obchodních vztahů,“ vysvětluje Pavel Čurda, generální ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech.

V praxi toto propojení CRM s multifunkčními tiskovými přístroji umožní například automaticky přiřadit naskenované papírové faktury ke smlouvám uloženým v systému nebo odbourat přepisování údajů do elektronické podoby a dosáhnout tak významných časových úspor. Příkladem může být třeba automatické uložení kontaktů z naskenované vizitky přímo do kontaktů v telefonu zákazníka.

On premise i v cloudu

CRM systém Konicy má pomoci dosáhnout lepších výsledků v oblasti obchodu, marketingu či servisu i menším firmám bez vlastní IT infrastruktury, které si nemohou dovolit investovat do náročnějších řešení a nedisponují početným týmem IT specialistů. Lze jej totiž nainstalovat na server zákazníka , ale možné je také využívat plnohodnotnou variantu přímo v cloudu. Ke každé variantě poskytuje Konica Minolta služby zajištění provozu a servisu celého řešení.

Aktuálně se oblasti CRM systémů Konica Minolta v České republice věnuje již 30 specialistů. V budoucnu se počítá také s využitím brněnského vývojového centra Konica Minolta. Výrobce očekává, že v rámci rozvoje svého řešení CRM se bude zaměřovat také na nové technologie, jako je např. internet věcí.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář


RSS 

Zprávičky

Vodafone zvýšil do září počet zákazníků na 3,54 milionu

ČTK , 04. prosinec 2016 18:00

Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září počet zákazníků na českém trhu meziročně o 146.000 na...

Více 0 komentářů

Nový škodlivý program ukradl údaje k milionu účtů Google

ČTK , 02. prosinec 2016 14:00

Nový škodlivý program Goolian narušil bezpečnost více než jednoho milionu účtů Google. Šíří se na za...

Více 0 komentářů

Telefony Nokia se příští rok vrátí na trh

ČTK , 02. prosinec 2016 10:30

Chytré telefony se značkou Nokia se objeví zpátky na trhu v příštím roce. Finská společnost Nokia dn...

Více 2 komentářů

Starší zprávičky

CETIN nabídne příští rok operátorům připojení až 250 Mbit/s

ČTK , 01. prosinec 2016 17:00

Společnost Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) zvýší od května příštího roku rychlost inter...

Více 0 komentářů

Akcie Samsungu stouply na nový rekord

ČTK , 01. prosinec 2016 12:00

Akcie jihokorejské společnosti Samsung Electronics dnes stouply o více než čtyři procenta na nový re...

Více 0 komentářů

FBI bude moci s povolením soudu pronikat do jakýchkoli počítačů

ČTK , 01. prosinec 2016 10:30

V americkém Senátu dnes selhal poslední pokus o zablokování rozšířených policejních pravomocí, které...

Více 2 komentářů

Gartner: Prodej tabletů v ČR letos klesne o osm procent na 1,1 mil

ČTK , 30. listopad 2016 14:00

Zájem o tablety letos dále klesá. Prodej tabletů a hybridních notebooků na českém trhu se letos sníž...

Více 0 komentářů