margin-top: 125px; border: 1px solid gray; } -->

Konica Minolta vstupuje na trh CRM

Petr Velecký , 20. červenec 2016 16:00 0 komentářů
Konica Minolta vstupuje na trh CRM

Na trh informačních systémů a softwarových služeb v Česku vstupuje nový hráč. Společnost Konica Minolta totiž přišla s vlastním řešením CRM systému, s nímž navazuje na tradiční oblasti svého zájmu: CRM je totiž možné plynule propojit se jejím stávajícím portfoliem tiskových a dokumentových řešení. Navíc nutně nevyžaduje vlastní server, ani obsluhu firemním IT specialistou.

Podstatnou vlastností CRM Konica Minolta, kterou se toto řešení odlišuje od běžných systémů tohoto zaměření, je možnost plynulého napojení na tisková a dokumentová řešení tohoto výrobce. Konica Minolta tak rozšiřuje dosavadní dosah svých služeb od tisku přes správu dokumentů a řízení procesů až po nové oblasti využití firemních informací. „CRM systém rozšířený o naše řešení, umožňuje zákazníkům shromáždit veškerá data obsažená například i ve firemních dokumentech a využít je k dosažení vyšších zisků a lepších obchodních vztahů,“ vysvětluje Pavel Čurda, generální ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech.

V praxi toto propojení CRM s multifunkčními tiskovými přístroji umožní například automaticky přiřadit naskenované papírové faktury ke smlouvám uloženým v systému nebo odbourat přepisování údajů do elektronické podoby a dosáhnout tak významných časových úspor. Příkladem může být třeba automatické uložení kontaktů z naskenované vizitky přímo do kontaktů v telefonu zákazníka.

On premise i v cloudu

CRM systém Konicy má pomoci dosáhnout lepších výsledků v oblasti obchodu, marketingu či servisu i menším firmám bez vlastní IT infrastruktury, které si nemohou dovolit investovat do náročnějších řešení a nedisponují početným týmem IT specialistů. Lze jej totiž nainstalovat na server zákazníka , ale možné je také využívat plnohodnotnou variantu přímo v cloudu. Ke každé variantě poskytuje Konica Minolta služby zajištění provozu a servisu celého řešení.

Aktuálně se oblasti CRM systémů Konica Minolta v České republice věnuje již 30 specialistů. V budoucnu se počítá také s využitím brněnského vývojového centra Konica Minolta. Výrobce očekává, že v rámci rozvoje svého řešení CRM se bude zaměřovat také na nové technologie, jako je např. internet věcí.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

LG V30 bude mít displej OLED FullVision

Pavel Houser , 21. srpen 2017 11:42

P-OLED vzniká umísťováním pixelů na plastový substrát, který je mnohem pevnější než skleněná základn...

Více 0 komentářů

Jak funguje byznys na tuzemském YouTube

ČTK , 21. srpen 2017 09:47

Zájem Čechů o sledování videí na YouTube vzrostl letos meziročně o 35 procent. Poptávka se přesouvá ...

Více 0 komentářů

9 z 10 e-shopů nesplnilo zákonné povinnosti

ITBiz.cz , 20. srpen 2017 14:00

Česká obchodní inspekce pravidelně monitoruje dodržování zákonů v oblasti prodeje zboží v e-shopech....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Lenovo ve ztrátě, k zisku se má vrátit do 2 let

ČTK , 19. srpen 2017 10:12

Firma nevylučuje zdražení svých výrobků, aby udržela ziskové marže....

Více 0 komentářů

Generální ředitel Infosysu nečekaně rezignoval

ČTK , 19. srpen 2017 09:30

Od doby, co Sikka nastoupil do čela firmy, akcie stouply o více než pětinu....

Více 0 komentářů

Irsko odmítá požadavek EU, aby od Applu zpětně vybralo daně

ČTK , 18. srpen 2017 13:00

Jednání Applu údajně nebylo v rozporu s legislativou Irska ani Evropské unie....

Více 6 komentářů

Ericsson zvažuje, že propustí až 25 000 zaměstnanců

ČTK , 18. srpen 2017 09:00

Švédská firma se v poslední době potýká se slábnoucí poptávkou ze strany telekomunikačních operátorů...

Více 0 komentářů