margin-top: 125px; border: 1px solid gray; } -->

Mobilní CRM? Ano, ale jen s daty dostupnými také offline

Richard Jan Voigts , 24. listopad 2015 12:00 0 komentářů
Mobilní CRM? Ano, ale jen s daty dostupnými také offline

Hlavní síla CRM u IFS spočívá v integraci s ERP systémem IFS Aplikace, možnost uživatelské konfigurace a mobilita i v offline režimu, sděluje Pavel Bláhovec, obchodní ředitel IFS Czech a IFS Slovakia.

Jaký CRM dodáváte? Máte jej jako integrovaný modul ve svém ERP systému, nebo i jako samostatné řešení?

IFS Aplikace má zabudovaný (embeded) modul CRM. Samostatně ho lze také dodat, ale hlavní síla spočívá v případě dodání s ERP systémem. Pak lze maximálně využít jeho vlastnosti a přínosy vazeb na ostatní části.

Na co zákazníci při výběru CRM slyší a jaké funkčnosti ve svém CRM nabízíte?

Hlavní výhodou IFS Aplikace se zabudovaným CRM je, že není potřeba provádět integrace. Na všechny části ERP systému je přímá vazba (např. na moduly Zákazníci, Nabídky, Objednávky, Stav dodávky, Fakturace apod.). Všechny tyto informace může mít obchodník po ruce a podpořit tak efektivitu jeho práce.

Při implementaci se navíc uspoří značné náklady na často problematickou implementaci. Další velkým lákadlem je široká možnost konfigurace. CRM je obecně živý systém, který vyžaduje možnost změn. Přidat pole, přidat novou agendu, nový číselník apod. V IFS Aplikaci je toto možné bez programování, tedy může si to zákazník udělat sám, rychle a bez externích nákladů.

CRM modul dodávaný samostatně i v rámci řešení IFS Aplikace poskytuje nejvíce výhod ve spojení se samotným ERP systémem.
CRM modul dodávaný samostatně i v rámci řešení IFS Aplikace poskytuje nejvíce výhod ve spojení se samotným ERP systémem.

Jaké jsou dnešní trendy v CRM a které z nich váš CRM systém naplňuje?

Trendem systémů CRM současné doby je samozřejmě i mobilita. Základní očekávání však je funkčnost CRM na mobilních zařízeních (telefony i tablety) i v offline režimu. I přes rozvoj sítí LTE je stále dost míst, kde není k dispozici internet. Výhodou je, že v offline režimu obchodník má k dispozici všechny důležité informace – například příležitosti, kontakty, informace o schůzkách apod. Snadno pak může najít adresu zákazníka kam jet, kontaktovat ho v případě zpoždění nebo vytvořit zápis přímo na mobilním telefonu.

Chcete si přečíst více na téma výběr CRM? Klikněte zde.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Bezpečnost IT a tygří logika

Pavel Houser , 14. únor 2017 11:00
Pavel Houser

Jak praví známý vtip, běží-li za vámi tygr, netřeba se pohybovat rychleji než šelma – stačí předběhn...

Více






Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
25. 03. INSPO 2017
28. 04. Oracle Code 2017
RSS 

Zprávičky

Procesor Exynos 9 Series má zvýšit výkon mobilních zařízení

Pavel Houser , 27. únor 2017 14:43

Procesor je vyrobený 10nm FinFET technologií.

...

Více 0 komentářů

Navrhované daňové změny mohou způsobit odliv IT specialistů

ITBiz.cz , 27. únor 2017 12:00

Návrh ČSSD na zavedení daňové progrese by mohl výrazným způsobem ohrozit oblast podnikových služeb, ...

Více 7 komentářů

V USA zemřel hráč PC her během 24hodinového herního maratonu

ČTK , 27. únor 2017 10:00

Ve Spojených státech zemřel hráč počítačových her během 24hodinového herního maratonu, jehož cílem b...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Samsung představil nové Gear VR s ovladačem

ITBiz.cz , 26. únor 2017 20:23

Samsung představil zcela nové brýle Gear VR s ovladačem, kterými rozšiřuje vlastní portfolio zařízen...

Více 0 komentářů

3 nové smartphony Nokia s Androidem

ITBiz.cz , 26. únor 2017 20:12

Znovuzrození se dočkala Nokia 3310....

Více 1 komentářů

Acer uvádí smartphony Liquid Z6E

ITBiz.cz , 26. únor 2017 19:38

Technologie BlueLightShield snižuje míru vystavení modrému světlu....

Více 0 komentářů

V Barceloně začíná Mobile World Congress 2017

ITBiz.cz , 26. únor 2017 16:14

LG G6 je jednou z prvním novinek představených v Barceloně. Smarpthone pro sledování videa a fotogra...

Více 0 komentářů