margin-top: 125px; border: 1px solid gray; } -->

Mobilní CRM? Ano, ale jen s daty dostupnými také offline

Richard Jan Voigts , 24. listopad 2015 12:00 0 komentářů
Mobilní CRM? Ano, ale jen s daty dostupnými také offline

Hlavní síla CRM u IFS spočívá v integraci s ERP systémem IFS Aplikace, možnost uživatelské konfigurace a mobilita i v offline režimu, sděluje Pavel Bláhovec, obchodní ředitel IFS Czech a IFS Slovakia.

Jaký CRM dodáváte? Máte jej jako integrovaný modul ve svém ERP systému, nebo i jako samostatné řešení?

IFS Aplikace má zabudovaný (embeded) modul CRM. Samostatně ho lze také dodat, ale hlavní síla spočívá v případě dodání s ERP systémem. Pak lze maximálně využít jeho vlastnosti a přínosy vazeb na ostatní části.

Na co zákazníci při výběru CRM slyší a jaké funkčnosti ve svém CRM nabízíte?

Hlavní výhodou IFS Aplikace se zabudovaným CRM je, že není potřeba provádět integrace. Na všechny části ERP systému je přímá vazba (např. na moduly Zákazníci, Nabídky, Objednávky, Stav dodávky, Fakturace apod.). Všechny tyto informace může mít obchodník po ruce a podpořit tak efektivitu jeho práce.

Při implementaci se navíc uspoří značné náklady na často problematickou implementaci. Další velkým lákadlem je široká možnost konfigurace. CRM je obecně živý systém, který vyžaduje možnost změn. Přidat pole, přidat novou agendu, nový číselník apod. V IFS Aplikaci je toto možné bez programování, tedy může si to zákazník udělat sám, rychle a bez externích nákladů.

CRM modul dodávaný samostatně i v rámci řešení IFS Aplikace poskytuje nejvíce výhod ve spojení se samotným ERP systémem.
CRM modul dodávaný samostatně i v rámci řešení IFS Aplikace poskytuje nejvíce výhod ve spojení se samotným ERP systémem.

Jaké jsou dnešní trendy v CRM a které z nich váš CRM systém naplňuje?

Trendem systémů CRM současné doby je samozřejmě i mobilita. Základní očekávání však je funkčnost CRM na mobilních zařízeních (telefony i tablety) i v offline režimu. I přes rozvoj sítí LTE je stále dost míst, kde není k dispozici internet. Výhodou je, že v offline režimu obchodník má k dispozici všechny důležité informace – například příležitosti, kontakty, informace o schůzkách apod. Snadno pak může najít adresu zákazníka kam jet, kontaktovat ho v případě zpoždění nebo vytvořit zápis přímo na mobilním telefonu.

Chcete si přečíst více na téma výběr CRM? Klikněte zde.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 1 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů