Mobilní CRM? Ano, ale jen s daty dostupnými také offline

Richard Jan Voigts , 24. listopad 2015 12:00 0 komentářů
Mobilní CRM? Ano, ale jen s daty dostupnými také offline

Hlavní síla CRM u IFS spočívá v integraci s ERP systémem IFS Aplikace, možnost uživatelské konfigurace a mobilita i v offline režimu, sděluje Pavel Bláhovec, obchodní ředitel IFS Czech a IFS Slovakia.

Jaký CRM dodáváte? Máte jej jako integrovaný modul ve svém ERP systému, nebo i jako samostatné řešení?

IFS Aplikace má zabudovaný (embeded) modul CRM. Samostatně ho lze také dodat, ale hlavní síla spočívá v případě dodání s ERP systémem. Pak lze maximálně využít jeho vlastnosti a přínosy vazeb na ostatní části.

Na co zákazníci při výběru CRM slyší a jaké funkčnosti ve svém CRM nabízíte?

Hlavní výhodou IFS Aplikace se zabudovaným CRM je, že není potřeba provádět integrace. Na všechny části ERP systému je přímá vazba (např. na moduly Zákazníci, Nabídky, Objednávky, Stav dodávky, Fakturace apod.). Všechny tyto informace může mít obchodník po ruce a podpořit tak efektivitu jeho práce.

Při implementaci se navíc uspoří značné náklady na často problematickou implementaci. Další velkým lákadlem je široká možnost konfigurace. CRM je obecně živý systém, který vyžaduje možnost změn. Přidat pole, přidat novou agendu, nový číselník apod. V IFS Aplikaci je toto možné bez programování, tedy může si to zákazník udělat sám, rychle a bez externích nákladů.

CRM modul dodávaný samostatně i v rámci řešení IFS Aplikace poskytuje nejvíce výhod ve spojení se samotným ERP systémem.
CRM modul dodávaný samostatně i v rámci řešení IFS Aplikace poskytuje nejvíce výhod ve spojení se samotným ERP systémem.

Jaké jsou dnešní trendy v CRM a které z nich váš CRM systém naplňuje?

Trendem systémů CRM současné doby je samozřejmě i mobilita. Základní očekávání však je funkčnost CRM na mobilních zařízeních (telefony i tablety) i v offline režimu. I přes rozvoj sítí LTE je stále dost míst, kde není k dispozici internet. Výhodou je, že v offline režimu obchodník má k dispozici všechny důležité informace – například příležitosti, kontakty, informace o schůzkách apod. Snadno pak může najít adresu zákazníka kam jet, kontaktovat ho v případě zpoždění nebo vytvořit zápis přímo na mobilním telefonu.

Chcete si přečíst více na téma výběr CRM? Klikněte zde.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

AI i její tvůrci před soudem

Pavel Houser , 22. duben 2018 09:30
Pavel Houser

John Kingston z anglické University of Brighton poskytl pro The Register svůj pohled na právní odpov...

Více







RSS 

Zprávičky

Infor Visual 9 dostupný na českém a slovenském trhu

Pavel Houser , 25. duben 2018 12:13

Nová verze je odpovědí na současný nárůst zakázek a potřebu zvýšit výkonnost v malých a středně velk...

Více 0 komentářů

Apple začne splácet irské vládě miliardový daňový nedoplatek

ČTK , 25. duben 2018 10:00

Apple se proti předloňskému rozhodnutí Evropské komise o zaplacení 13 miliard eur odvolal, stejně ja...

Více 0 komentářů

Streamování je poprvé největším zdrojem příjmů hudebního průmyslu

ČTK , 25. duben 2018 09:00

Příjmy hudebního průmyslu se díky streamování začaly zvyšovat po dlouhém období poklesu. ...

Více 0 komentářů

Kalendář

24. 04.

25. 04.
IQRF Summit 2018
25. 04. IT mezi paragrafy 2018
30. 04.

03. 05.
Dell EMC World 2018

Starší zprávičky

V ČR a na Slovensku se prodá přes milion a půl flash disků

Pavel Houser , 25. duben 2018 08:00

Přitom jen naprosté minimum jich je zabezpečených, uvádí Kingston s ohledem na blížící se platnost G...

Více 0 komentářů

Poskytování IT služeb mění podnikání Konica Minolta

Pavel Houser , 24. duben 2018 10:37

Prudký nárůst tržeb v segmentu IT služeb vedl společnost Konica Minolta ke změně přímého prodeje. ...

Více 0 komentářů

Čtvrtletní zisk Googlu výrazně překonal očekávání

ČTK , 24. duben 2018 08:48

Tržby firmy Alphabet se meziročně zvýšily o 26 procent na 31,1 miliardy dolarů....

Více 0 komentářů

EK zkoumá, zda nechá Apple převzít Shazam

ČTK , 24. duben 2018 08:00

Apple by za aplikaci mohl zaplatit asi 400 milionů dolarů....

Více 0 komentářů