Počítače a tablety Dellu dostanou lepší podporu

Petr Velecký , 17. květen 2016 09:00 0 komentářů
Počítače a tablety Dellu dostanou lepší podporu

Možnost obrátit se na vyškolené techniky kdykoliv a kdekoliv na světě, zdánlivý detail který může uživateli notebooku nebo tabletu ušetřit spoustu problémů. Právě to má zákazníkům Dellu – včetně těch českých – umožnit nová služba Premium Support.

Premium Support má zajistit majitelům počítačů a tabletů Dell 24hodinový servis s dálkovou diagnostikou a ojedinělou proaktivní automatizovanou technologii podpory pro počítače a tablety. Přichází přitom s podporou technologie Dell SupportAssist, která automaticky detekuje problémy týkající se hardwaru i softwaru a uživatele na ně proaktivně upozorňuje, zatímco technikům umožňuje řešit problémy s předstihem, tedy dříve, než se o něm dozví sám zákazník.

Co Premium Support konkrétně nabízí:

• Telefonický nebo on-line přístup k podpoře 24 hodin denně 7 dní v týdnu.

• Na základě dálkové diagnostiky provedení servisu přímo na místě během 1-2 pracovních dnů.

• Jeden zdroj podpory pro hardware i software včetně předinstalovaných softwarových aplikací jako MS Office apod.

• Proaktivní řešení automaticky detekovaných problémů technologií SupportAssist.

• Asistence při připojování k síti, nastavování tiskárny, zálohování, instalaci antiviru, upgradu operačního systému apod.

Služba, dosud poskytovaná pouze v USA a Kanadě, je nově k dispozici v dalších zemích v Evropě, ale také v Asii a Tichomoří, na Středním Východě, v Africe a Latinské Americe (konkrétně v regionu EMEA je podpora po skončení místní pracovní doby poskytována v anglickém jazyce).

V současnosti je k dispozici konkrétně pro zařízení Dell Inspiron a Alienware ve 109 zemích. Majitelům s XPS bude k dispozici od 12. července. Nová podpora bude v průběhu tohoto roku k dostání i ve vybraných maloobchodních prodejnách.

Více o Premium Support zde.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Sinclair, Jobs a Watson

Richard Jan Voigts , 31. prosinec 2016 08:00
Richard Jan Voigts

ZX Spectrum byla hračka, kterou nám dal před l...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů

Facebook v Německu spustí systém pro ověřování pravdivosti zpráv

ČTK , 16. leden 2017 07:00

Internetová sociální síť Facebook v příštích týdnech zavede v Německu systém pro ověřování pravdivos...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Yahoo Japan zvažuje třídenní víkend, chce zaměstnance motivovat

ČTK , 15. leden 2017 15:00

Japonská internetová společnost Yahoo Japan zvažuje, že by do roku 2020 zavedla třídenní víkend. Chc...

Více 0 komentářů

Uber se dohodl s Google na využití jeho map

ČTK , 15. leden 2017 12:32

Internetová firma Google nově propojila své mapy s poskytovatelem přeprav Uber. S novou aktualizací ...

Více 1 komentářů

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze představí zájemcům o studium moderní techniku i její historii

ITBiz.cz , 14. leden 2017 16:30

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá v pátek 20. ledna od 8.30 hodin první letošní Den otevř...

Více 0 komentářů

Čína chce zakázat elektrošoky pro mládež závislou na internetu

ČTK , 14. leden 2017 13:35

Čínská vláda chce zákonem zakázat používání elektrošoků a dalších fyzických trestů v táborech pro zá...

Více 5 komentářů