Počítače a tablety Dellu dostanou lepší podporu

Petr Velecký , 17. květen 2016 09:00 0 komentářů
Počítače a tablety Dellu dostanou lepší podporu

Možnost obrátit se na vyškolené techniky kdykoliv a kdekoliv na světě, zdánlivý detail který může uživateli notebooku nebo tabletu ušetřit spoustu problémů. Právě to má zákazníkům Dellu – včetně těch českých – umožnit nová služba Premium Support.

Premium Support má zajistit majitelům počítačů a tabletů Dell 24hodinový servis s dálkovou diagnostikou a ojedinělou proaktivní automatizovanou technologii podpory pro počítače a tablety. Přichází přitom s podporou technologie Dell SupportAssist, která automaticky detekuje problémy týkající se hardwaru i softwaru a uživatele na ně proaktivně upozorňuje, zatímco technikům umožňuje řešit problémy s předstihem, tedy dříve, než se o něm dozví sám zákazník.

Co Premium Support konkrétně nabízí:

• Telefonický nebo on-line přístup k podpoře 24 hodin denně 7 dní v týdnu.

• Na základě dálkové diagnostiky provedení servisu přímo na místě během 1-2 pracovních dnů.

• Jeden zdroj podpory pro hardware i software včetně předinstalovaných softwarových aplikací jako MS Office apod.

• Proaktivní řešení automaticky detekovaných problémů technologií SupportAssist.

• Asistence při připojování k síti, nastavování tiskárny, zálohování, instalaci antiviru, upgradu operačního systému apod.

Služba, dosud poskytovaná pouze v USA a Kanadě, je nově k dispozici v dalších zemích v Evropě, ale také v Asii a Tichomoří, na Středním Východě, v Africe a Latinské Americe (konkrétně v regionu EMEA je podpora po skončení místní pracovní doby poskytována v anglickém jazyce).

V současnosti je k dispozici konkrétně pro zařízení Dell Inspiron a Alienware ve 109 zemích. Majitelům s XPS bude k dispozici od 12. července. Nová podpora bude v průběhu tohoto roku k dostání i ve vybraných maloobchodních prodejnách.

Více o Premium Support zde.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Automatizace bezpečnosti – problémem nejsou technologie

Pavel Houser , 03. září 2017 09:00
Pavel Houser

Umělá inteligence, strojové učení, behaviorální analýza, model SecOps (analogie DevOps pro zabezpeče...

Více






Kalendář

21. 09. Mobilní řešení pro business
25. 09.

29. 09.
Susecon 17
25. 09.

29. 09.
Microsoft Ignite 2017
RSS 

Zprávičky

EK navrhuje nová pravidla pro pohyb dat neosobního charakteru

ČTK , 19. září 2017 15:26

Členské státy EU by už podle návrhu neměly nutit organizace, aby uchovávaly či zpracovávaly data na ...

Více 0 komentářů

Na trh přichází Synology C2 Backup

Pavel Houser , 19. září 2017 11:34

Synology strávila více než rok budováním vlastního datového centra....

Více 0 komentářů

Hackathon veřejné správy přilákal na 6 desítek vývojářů

Pavel Houser , 19. září 2017 08:00

Propojit otevřená data veřejné správy v užitečné aplikace bylo cílem šesti desítek programátorů, kte...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže zkoumá zakázky na IT systémy

Pavel Houser , 18. září 2017 12:50

Úřad aktuálně se zaměřil na smlouvy na IT systémy uzavřené v jednacím řízení bez uveřejnění. ...

Více 0 komentářů

Alphabet zvažuje investici do alternativní taxislužby Lyft

ČTK , 18. září 2017 08:34

Podnik Waymo ze skupiny Alphabet už v květnu oznámil partnerství s Lyftem na vývoji technologie auto...

Více 0 komentářů

Plán zdanění internetových firem v EU má první trhliny

ČTK , 18. září 2017 08:00

Dánský ministr financí Kristian Jensen varoval před rizikem přijetí zákonů, které by mohly inovativn...

Více 0 komentářů

BlueBorne: útok přes Bluetooth ohrožuje miliardy zařízení

Pavel Houser , 17. září 2017 08:00

Analytici Armis Labs nalezli celkem 8 zranitelností v protokolu Bluetooth....

Více 0 komentářů