Epicor Mobile Field Service Produktem roku

10. březen 2010 15:04 0 komentářů

Praha, Česká republika – 10. března 2010 – Epicor Software Corporation, přední dodavatel softwarových řešení pro řízení podnikových procesů, získal pro své řešení Epicor Mobile Field Service ocenění Produkt roku 2009 (2009 Product of the Year Award). Ocenění uděluje redakce magazínu Customer Interaction Solutions, který je od roku 1982 stěžejním periodikem se specializací na oblast péče o zákazníky CRM, služeb call-center a telekomunikačních služeb.

Řešení Epicor Mobile Field Service poskytuje komplexní funkcionalitu orientovanou na zprostředkování synchronizovaných dat z ERP systému členům servisních týmů v terénu, čímž rozšiřuje účinnost podnikových zdrojů a zajišťuje informovanost pracovníků působících mimo sídlo společnosti. Poskytováním kontextově orientovaných a snadno použitelných procesů workflow, podporou globálního navigačního systému GPS, možnostmi pro zadání dokumentů v přílohách a propracovanou funkcí automatického průvodce úlohami usnadňuje řešení Epicor Mobile Field Service efektivní plnění úkolů a zadání dat přímo v místě servisu. V průběhu plnění zakázky v terénu probíhá zároveň sladění všech činností – řízení, úpravy, aktualizace a sledování zadaných požadavků operátorům, rozpisy služeb, vytížení techniků, poskytování vybavení, rezervace materiálu a stav zásob, a to prostřednictvím mobilní konzoly pro plánování a odbavení servisních požadavků nebo přímo ERP v systému Epicor.

„Máme velkou radost z tohoto významného ocenění, které je uznáním inovativního přístupu společnosti Epicor k vývoji podnikového řešení pro mobilní zařízení,“ prohlásil Rodney Winger, ředitel marketingu společnosti Epicor. „Konektivita v reálném čase poskytuje našim zákazníkům a jejich pracovníkům v terénu nejvyšší úroveň transparence při účinném propojení podnikových činností s probíhajícími operacemi mimo sídlo firmy. Epicor Mobile Field Service je prvotřídním rozšířením našeho ERP řešení a je skvělým příkladem toho, jak Epicor umožňuje svým zákazníkům řídit byznys bez bariér.“

Bližší informace o ocenění Produkt roku 2009 udělovaném redakcí časopisu Customer Interaction Solutions jsou k dispozici na www.tmcnet.com.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Sinclair, Jobs a Watson

Richard Jan Voigts , 31. prosinec 2016 08:00
Richard Jan Voigts

ZX Spectrum byla hračka, kterou nám dal před l...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Facebook v Německu spustí systém pro ověřování pravdivosti zpráv

ČTK , 16. leden 2017 07:00

Internetová sociální síť Facebook v příštích týdnech zavede v Německu systém pro ověřování pravdivos...

Více 0 komentářů

Yahoo Japan zvažuje třídenní víkend, chce zaměstnance motivovat

ČTK , 15. leden 2017 15:00

Japonská internetová společnost Yahoo Japan zvažuje, že by do roku 2020 zavedla třídenní víkend. Chc...

Více 0 komentářů

Uber se dohodl s Google na využití jeho map

ČTK , 15. leden 2017 12:32

Internetová firma Google nově propojila své mapy s poskytovatelem přeprav Uber. S novou aktualizací ...

Více 1 komentářů

Starší zprávičky

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze představí zájemcům o studium moderní techniku i její historii

ITBiz.cz , 14. leden 2017 16:30

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá v pátek 20. ledna od 8.30 hodin první letošní Den otevř...

Více 0 komentářů

Čína chce zakázat elektrošoky pro mládež závislou na internetu

ČTK , 14. leden 2017 13:35

Čínská vláda chce zákonem zakázat používání elektrošoků a dalších fyzických trestů v táborech pro zá...

Více 5 komentářů

Za internetový prodej ohrožených brouků soud udělil podmínku

ČTK , 13. leden 2017 15:00

Český soud poprvé potrestal prodejce, který na internetu nabízel ohrožené druhy hmyzu. Jedenatřiceti...

Více 0 komentářů

Tržby za videokonference letos v regionu vzrostou o desetinu

ČTK , 13. leden 2017 11:00

Tržby za videokonferenční systémy ve východní Evropě včetně Česka v letošním roce meziročně vzrostou...

Více 0 komentářů