Epicor Mobile Field Service Produktem roku

10. březen 2010 15:04 0 komentářů

Praha, Česká republika – 10. března 2010 – Epicor Software Corporation, přední dodavatel softwarových řešení pro řízení podnikových procesů, získal pro své řešení Epicor Mobile Field Service ocenění Produkt roku 2009 (2009 Product of the Year Award). Ocenění uděluje redakce magazínu Customer Interaction Solutions, který je od roku 1982 stěžejním periodikem se specializací na oblast péče o zákazníky CRM, služeb call-center a telekomunikačních služeb.

Řešení Epicor Mobile Field Service poskytuje komplexní funkcionalitu orientovanou na zprostředkování synchronizovaných dat z ERP systému členům servisních týmů v terénu, čímž rozšiřuje účinnost podnikových zdrojů a zajišťuje informovanost pracovníků působících mimo sídlo společnosti. Poskytováním kontextově orientovaných a snadno použitelných procesů workflow, podporou globálního navigačního systému GPS, možnostmi pro zadání dokumentů v přílohách a propracovanou funkcí automatického průvodce úlohami usnadňuje řešení Epicor Mobile Field Service efektivní plnění úkolů a zadání dat přímo v místě servisu. V průběhu plnění zakázky v terénu probíhá zároveň sladění všech činností – řízení, úpravy, aktualizace a sledování zadaných požadavků operátorům, rozpisy služeb, vytížení techniků, poskytování vybavení, rezervace materiálu a stav zásob, a to prostřednictvím mobilní konzoly pro plánování a odbavení servisních požadavků nebo přímo ERP v systému Epicor.

„Máme velkou radost z tohoto významného ocenění, které je uznáním inovativního přístupu společnosti Epicor k vývoji podnikového řešení pro mobilní zařízení,“ prohlásil Rodney Winger, ředitel marketingu společnosti Epicor. „Konektivita v reálném čase poskytuje našim zákazníkům a jejich pracovníkům v terénu nejvyšší úroveň transparence při účinném propojení podnikových činností s probíhajícími operacemi mimo sídlo firmy. Epicor Mobile Field Service je prvotřídním rozšířením našeho ERP řešení a je skvělým příkladem toho, jak Epicor umožňuje svým zákazníkům řídit byznys bez bariér.“

Bližší informace o ocenění Produkt roku 2009 udělovaném redakcí časopisu Customer Interaction Solutions jsou k dispozici na www.tmcnet.com.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář


RSS 

Zprávičky

Vodafone zvýšil do září počet zákazníků na 3,54 milionu

ČTK , 04. prosinec 2016 18:00

Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září počet zákazníků na českém trhu meziročně o 146.000 na...

Více 0 komentářů

Nový škodlivý program ukradl údaje k milionu účtů Google

ČTK , 02. prosinec 2016 14:00

Nový škodlivý program Goolian narušil bezpečnost více než jednoho milionu účtů Google. Šíří se na za...

Více 0 komentářů

Telefony Nokia se příští rok vrátí na trh

ČTK , 02. prosinec 2016 10:30

Chytré telefony se značkou Nokia se objeví zpátky na trhu v příštím roce. Finská společnost Nokia dn...

Více 2 komentářů

Starší zprávičky

CETIN nabídne příští rok operátorům připojení až 250 Mbit/s

ČTK , 01. prosinec 2016 17:00

Společnost Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) zvýší od května příštího roku rychlost inter...

Více 0 komentářů

Akcie Samsungu stouply na nový rekord

ČTK , 01. prosinec 2016 12:00

Akcie jihokorejské společnosti Samsung Electronics dnes stouply o více než čtyři procenta na nový re...

Více 0 komentářů

FBI bude moci s povolením soudu pronikat do jakýchkoli počítačů

ČTK , 01. prosinec 2016 10:30

V americkém Senátu dnes selhal poslední pokus o zablokování rozšířených policejních pravomocí, které...

Více 2 komentářů

Gartner: Prodej tabletů v ČR letos klesne o osm procent na 1,1 mil

ČTK , 30. listopad 2016 14:00

Zájem o tablety letos dále klesá. Prodej tabletů a hybridních notebooků na českém trhu se letos sníž...

Více 0 komentářů