Epicor Mobile Field Service Produktem roku

10. březen 2010 15:04 0 komentářů

Praha, Česká republika – 10. března 2010 – Epicor Software Corporation, přední dodavatel softwarových řešení pro řízení podnikových procesů, získal pro své řešení Epicor Mobile Field Service ocenění Produkt roku 2009 (2009 Product of the Year Award). Ocenění uděluje redakce magazínu Customer Interaction Solutions, který je od roku 1982 stěžejním periodikem se specializací na oblast péče o zákazníky CRM, služeb call-center a telekomunikačních služeb.

Řešení Epicor Mobile Field Service poskytuje komplexní funkcionalitu orientovanou na zprostředkování synchronizovaných dat z ERP systému členům servisních týmů v terénu, čímž rozšiřuje účinnost podnikových zdrojů a zajišťuje informovanost pracovníků působících mimo sídlo společnosti. Poskytováním kontextově orientovaných a snadno použitelných procesů workflow, podporou globálního navigačního systému GPS, možnostmi pro zadání dokumentů v přílohách a propracovanou funkcí automatického průvodce úlohami usnadňuje řešení Epicor Mobile Field Service efektivní plnění úkolů a zadání dat přímo v místě servisu. V průběhu plnění zakázky v terénu probíhá zároveň sladění všech činností – řízení, úpravy, aktualizace a sledování zadaných požadavků operátorům, rozpisy služeb, vytížení techniků, poskytování vybavení, rezervace materiálu a stav zásob, a to prostřednictvím mobilní konzoly pro plánování a odbavení servisních požadavků nebo přímo ERP v systému Epicor.

„Máme velkou radost z tohoto významného ocenění, které je uznáním inovativního přístupu společnosti Epicor k vývoji podnikového řešení pro mobilní zařízení,“ prohlásil Rodney Winger, ředitel marketingu společnosti Epicor. „Konektivita v reálném čase poskytuje našim zákazníkům a jejich pracovníkům v terénu nejvyšší úroveň transparence při účinném propojení podnikových činností s probíhajícími operacemi mimo sídlo firmy. Epicor Mobile Field Service je prvotřídním rozšířením našeho ERP řešení a je skvělým příkladem toho, jak Epicor umožňuje svým zákazníkům řídit byznys bez bariér.“

Bližší informace o ocenění Produkt roku 2009 udělovaném redakcí časopisu Customer Interaction Solutions jsou k dispozici na www.tmcnet.com.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Když chatboty mluví mezi sebou

Pavel Houser , 25. červen 2018 16:15
Pavel Houser

Jak se spolu dokážou dohodnout Siri, Alexa a Cortana? Kdyby programy o sobě věděly, že jsou umělé in...

Více







RSS 

Zprávičky

JavaScript mezi programátory stále vede

Pavel Houser , 25. červen 2018 14:50

Rostoucí počet plánuje přejít od samoobslužných a lokálních cloudových řešení k velkým cloudovým pos...

Více 0 komentářů

Cleverlance Group má roční obrat 951 milionů Kč

Pavel Houser , 25. červen 2018 14:17

Projekty: E-shop pro automobily s operativním leasingem, mezibankovní aplikace a chatbot....

Více 0 komentářů

Český Google spustil nový portál pro startupy v regionech

ČTK , 25. červen 2018 13:14

Více než polovina všech českých start-upů vzniká v Praze, dalších 15 % v Brně......

Více 0 komentářů

Kalendář

04. 08.

09. 08.
Black Hat USA 2018
09. 08.

12. 08.
DEF CON 26
06. 09.

07. 09.
Humusoft Technical Computing Camp 2018

Starší zprávičky

Praha spustila server s daty o městě

ČTK , 25. červen 2018 08:00

Použitá data Operátor ICT získává zejména z městských společností....

Více 0 komentářů

Útočníci se snaží zneužít fotbalovou horečku

Pavel Houser , 23. červen 2018 11:59

Nová phishingová kampaň se snaží lákat oběti ke stažení infikovaného rozpisu a výsledků fotbalového ...

Více 0 komentářů

Systém pro STK by měl za 120 mil. Kč nadále provozovat AutoCont

ČTK , 22. červen 2018 10:00

V novém smluvním období by firma měla zajistit také propojení s obdobnými systémy jednotlivých člens...

Více 0 komentářů

Divize firmy Deutsche Telekom T-Systems ruší 10 000 míst

ČTK , 22. červen 2018 09:00

Na 6000 míst z celkového počtu má být zrušeno v Německu v průběhu příštích tří let....

Více 0 komentářů