Firmy během recese více optimalizují výdaje na volání

Jiří Kocourek , 21. duben 2009 08:22 0 komentářů

Logo Vodafone.cz
Tuzemské zastoupení mobilního operátora Vodafone informovalo o tom, že zájem firemních zákazníků Vodafonu o službu Bez obav, díky níž jim operátor pravidelně zjišťuje a vyplácí rozdíl mezi jejich zvoleným a optimálním tarifem, roste. V době probíhající krize ji využívá 83 % firemních zákazníků s písemnou smlouvou, tedy zhruba dvakrát větší podíl než loni. Za poslední rok vrátil Vodafone firemním zákazníkům přes 100 milionů korun.

Mobilní telefon
Firmy podle operátora Vodafone šetří na volání.

Analýza útrat a vrácení peněz

„S námi se firmy nemusí obávat, zda si vybraly ten nejlepší tarif – uděláme to za ně. Automaticky provádíme firemním zákazníkům jednou za tři měsíce analýzu útrat a vracíme peníze při neoptimálním užívání služeb. Jako jediný operátor na trhu vrátíme rozdíl zpět zákazníkovi ve formě kreditu na další období,“ říká Pavel Kusý, marketingový ředitel pro firemní zákazníky Vodafonu.

Kusý ještě dodal, že operátor celkově od spuštění služby Bez obav v březnu 2005 vrátil firemním zákazníkům téměř 250 milionů korun. Jen za poslední rok to bylo více než 100 milionů korun.

Službu Bez obav si mohou zdarma aktivovat firemní zákazníci s písemnou smlouvou, kteří používají alespoň jeden z Tarifů Naplno nebo Nabitých tarifů. Vodafone díky Bez obav firemním zákazníkům po uplynutí tří celých účtovacích období automaticky spočítá ideální rozložení tarifů a zjistí tak, zda zákazník využívá ty, které jsou pro něho nejvýhodnější. Když zjistí rozdíl mezi zvoleným tarifem a optimálním tarifem v neprospěch zákazníka, kompenzuje mu tento rozdíl v plné výši finančním bonusem, který zákazník najde v následujícím Vyúčtování.

Všechny služby Vodafonu, které umožňují mít své výdaje pod kontrolou, tedy Volací jistinu, Volací limit, FlexiLimit a FlexiStrop, využívají stovky tisíc zákazníků.

Přečtěte si také

Jaké služby nabízí mobilní operátoři pro velké firmy
Vybíráme mobilní tarif pro malou a střední firmu



Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

ČTÚ pohrozil O2 a Vodafonu odebráním licencí na LTE kvůli cenám

ČTK , 22. leden 2017 14:00

Český telekomunikační úřad (ČTÚ) znovu vyzval operátory O2 a Vodafone, aby do měsíce snížili velkoob...

Více 0 komentářů

Menší e-shopy kvůli EET zruší platbu kartou

ČTK , 22. leden 2017 07:00

Řada menších tuzemských e-shopů od března, kdy pro ně začne platit elektronická evidence tržeb (EET...

Více 1 komentářů

Na další rozvoj ekonomického systému bude Praha vypisovat tendry

ČTK , 21. leden 2017 14:00

Na další rozvoj ekonomického systému Ginis bude Praha vypisovat jednotlivé veřejné zakázky. Pražští ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Tržby IBM klesaly i ve 4.čtvrtletí loňského roku, akciím se daří

ČTK , 21. leden 2017 07:00

Americká počítačová společnost International Business Machines (IBM) zaznamenala další, již devatená...

Více 0 komentářů

Facebook postaví v Dánsku datové centrum

ČTK , 20. leden 2017 14:00

Americký provozovatel sociální sítě Facebook postaví v dánském městě Odense nové datové centrum, kte...

Více 0 komentářů

Americký Oracle převezme českou programátorskou firmu Apiary

ČTK , 20. leden 2017 12:00

Americký výrobce podnikového softwaru Oracle podepsal dohodu o převzetí české programátorské firmy A...

Více 0 komentářů

Internetová ekonomika za pět let posílila o 15 procent na 188 miliard

ČTK , 20. leden 2017 07:00

Objem internetové ekonomiky se předloni proti roku 2011 zvýšil o 15 procent na 188 miliard korun. Na...

Více 0 komentářů