IBM Lotus Connections: sociální sítě vstupují do firemního prostředí

Jiří Kocourek , 05. listopad 2009 06:33 0 komentářů
Rubriky: Internet

IBM
Americká společnost IBM ohlásila novinku v podobě rozšířené sady nástrojů a funkcí sociálního softwaru pro podnikovou spolupráci – Lotus Connections 2.5. Software obsahuje nové funkce a možnosti složky Communities. Majitelé jednotlivých skupin si mohou přizpůsobit vzhled své skupiny a libovolně umisťovat widgety na domovské stránce komunity.

Ibm-house
IBM uvádí Lotus Connections

Technologický lídr IBM prezentoval sadu nástrojů a funkcí sociálního softwaru pro podnikovou spolupráci, která přináší oblíbené funkce jako mikroblogy z domácího do podnikového prostředí.

První klienti

Podle oznámení "Big Blue" zákazníci společnosti rychle přijali za své nové nástroje pro chytřejší spolupráci jako jsou mikroblogy, wiki a sdílení souborů. Mezi první zákazníky platformy IBM pro spolupráci Lotus Connections 2.5 patří přední společnosti jako NEC Electronics (Europe) GmbH a Sogeti.

Inovovaná verze produktu Lotus Connections je výsledkem plánu IBM uvést na trh sociální softwarovou platformu pro firmy. Díky extranetovým, internetovým a intranetovým službám spolupráce, které poskytuje IBM a její zákazníci, má novinka umožnit desítkám miliónů uživatelů po celém světě jednoduché spojení a spolupráci.

V beta programu Lotus Connections byla společnost Sogeti, dceřiná firma Capgemini specializující se na technologické služby. Ta potřebovala propojit svých 20 000 zaměstnanců ve 200 pobočkách ve 14 zemích. Na základě rozsáhlé analýzy všech dostupných alternativ zvolila Sogeti platformu Lotus Connections, a to díky jejím funkcím sociálních sítí a spolupráce.

„Vybrali jsme Lotus Connections, protože tato výkonná platforma pro spolupráci daleko překračuje jednoduché sdílení dokumentů a navíc je soustředěna na lidi a ne na projekty nebo dokumenty. Věříme, že toto je budoucnost spolupráce, a chceme být vnímáni jako průkopníci tohoto nového trendu,“ stálo ve vyjádření společnosti.

Wiki umožňuje pověřeným uživatelům vytvářet, zobrazovat, upravovat a přispívat k obsahu, který se ukládá na webovou stránku pro spolupráci ve stylu intranetu. Vzhledem k tomu, že stejnou stránku bude pravděpodobně upravovat hodně lidí, obsahuje wiki automatickou správu verzí a možnost zobrazení změn.

Novinkou je i podpora mobilních přístrojů iPhone a Nokia S60, která poskytuje přístup ke službám Lotus Connections „Profily“, „Aktivity“ a „Blog“.

Přečtěte si také

Čistý čtvrtletní zisk IBM narostl o 14 %
Priorita CIO: využití analytických nástrojů a business inteligence


Komentáře

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






RSS 

Zprávičky

Čínská ZTE přiznala nelegální zasílání zboží z USA do Íránu

ČTK , 25. březen 2017 09:00

Čínský výrobce telekomunikačního zařízení ZTE Corp. přiznal před soudem v Texasu vinu, že nelegálně ...

Více 1 komentářů

Bosch a IBM začaly spolupracovat na IoT pro průmysl

Pavel Houser , 24. březen 2017 13:08

Výrobci aut mohou nyní plánovat a organizovat aktualizaci softwaru u milionů vozů....

Více 0 komentářů

Apple čeká na Novém Zélandu vyšetřování kvůli daním

ČTK , 24. březen 2017 13:00

Americkou společnost Apple čeká na Novém Zélandu vyšetřování, navzdory miliardovému obratu tam totiž...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Huawei a SUSE spolupracují na platformě pro kritické úlohy

Pavel Houser , 24. březen 2017 11:42

SUSE Linux Enterprise Server jako preferovaný standardní OS pro KunLu umožňuje výměnu procesorů a pa...

Více 0 komentářů

Novela zavádí lepší užití informačních systémů veřejné správy

ČTK , 24. březen 2017 08:00

Zákon má mj. zabránit duplicitě informačních systémů a plýtvání penězi při jejich nákupu....

Více 0 komentářů

Workplace Hub pro optimalizaci systémů i procesů

Pavel Houser , 23. březen 2017 16:09

Konica Minolta v partnerství se společnostmi Microsoft, HPE, Sophos, Canonical a BrainTribe přichází...

Více 0 komentářů

Jen necelá polovina firem pravidelně zkoumá data o zákaznících

ITBiz.cz , 23. březen 2017 14:30

Podle studie společnosti Oracle pouze 44 % firem pravidelně zkoumá data o svých zákaznících s cílem ...

Více 0 komentářů