Microsoft pustil v Česku do prodeje Dynamics CRM 2011

ITbiz.cz, 18. únor 2011 17:59 0 komentářů

Společnost Microsoft spustila v České republice prodej poslední generace svého řešení pro řízení vztahů se zákazníky Microsoft Dynamics CRM 2011. V tomto případě se jedná o tradiční „on-premise“ verzi určenou pro instalaci na vlastní IT infrastruktuře zákazníka, která doplňuje v lednu uvedenou cloudovou verzi Dynamics CRM Online.


MSDCRM

Vedle obou verzí je nově také dostupná varianta, kterou mohou pro zákazníky hostovat partneři Microsoftu. „Spolu s novou generací našeho CRM řešení si mohou zákazníci vybrat podle vlastních potřeb a preferencí, zda jej budou využívat na vlastní infrastruktuře nebo ve formě služby hostované v data centru Microsoftu nebo u některého z našich partnerů. Z pohledu funkčnosti a možností upravitelnosti se však klasická a cloudová verze CRM řešení od sebe nijak neliší,“ vysvětluje David Frantík, manažer divize podnikových řešení ve společnosti Microsoft.

Nové verze Microsoft Dynamics CRM by měly zlepšovat práci při zadávání údajů, nabídnout jednoduché interaktivní průvodce ideální například pro pracovníky kontaktních center a přicházejí také s uživatelsky upravitelnými oprávněními pro formuláře, kdy každý zaměstnanec vidí a vyplňuje jen ty údaje, které jsou relevantní pro jeho práci.

Vedle nových funkcí by měla nová verze Dynamics nabídnout také zvýšení výkonu. Podle výsledku benchmarku, který Microsoft zveřejnění v následujících týdnech, umožnila nová verze přístup až 150 tisícům uživatelů najednou s reakčními časy pod jednu sekundu.
Českou verzi klasické i cloudové verze řešení Microsoft Dynamics CRM nabízí Microsoft zdarma k otestování zde.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Virtuální realitou proti strachu ze smrti

Pavel Houser , 18. červenec 2017 07:00
Pavel Houser

Lidé, kteří reportují „zážitky blízké smrti“, pak mnohdy mají ze smrti menší strach. Nedalo by se to...

Více






Kalendář

27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

Pozornost věnovaná e-mailům se zvyšuje

ITBiz.cz , 27. červenec 2017 13:30

Průměrný čas strávený čtením e-mailu se mezi lety 2011-16 zvýšil o 7 %. V průběhu 6 let, mezi roky 2...

Více 0 komentářů

Zisk Facebooku prudce stoupl

ČTK , 27. červenec 2017 10:30

Celkové příjmy společnosti se zvýšily o téměř 45 % na 9,32 miliardy dolarů....

Více 0 komentářů

Luxusní značky zřejmě budou moci zabránit internetovému prodeji

ČTK , 27. červenec 2017 10:00

Deset let trvající bitva luxusních značek o ochranu jejich image se zřejmě přiblížila ke svému konci...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Šéf Applu prý slíbil Trumpovi, že postaví v USA tři velké továrny

ČTK , 27. červenec 2017 09:00

Výstavba tří závodů by byla pro Apple nebývalým rozhodnutím. Firma teď vlastní pouze jednu továrnu, ...

Více 0 komentářů

Nintendo je díky poptávce po konzoli Switch opět v zisku

ČTK , 27. červenec 2017 08:00

Firma ve čtvrtletí prodala 1,97 milionu herních přístrojů Switch a od začátku prodeje v březnu jich ...

Více 0 komentářů

Vodafone pokračuje v implementaci NB-IoT

Pavel Houser , 26. červenec 2017 13:29

Vodafone spolu se společnostmi Jablotron, Landis+Gyr a Ústavem telekomunikací VUT Brno testuje proto...

Více 0 komentářů

SoftBank usiluje o získání podílu v Uberu

ČTK , 26. červenec 2017 12:45

Celková hodnota Uberu údajně dosahuje až 69 miliard dolarů....

Více 0 komentářů