Monster chce být jedničkou v Česku podle počtu nabídek i velikosti tržeb

Jiří Kocourek , 05. únor 2009 06:10 0 komentářů

Kravatak
Společnost Monster, která je mezinárodním hráčem online trhu práce, oznámila na včerejším setkání s novináři, že v lednu spustila nově vytvořený pracovní portál v celkem 24 zemích po celém světě včetně České republiky. Firma, která se zabývá zprostředkováním pracovních míst na internetu, hodlá v Česku expandovat. Plánuje zde totiž zvýšit počet svých zaměstnanců ze současných zhruba 600 na 1000 pracovníků. Nové služby mohou uchazeči využít na internetových stránkách www.monster.cz.

Monster
Monster.cz

Zjednodušení přístupu k CV

Představitelé personální společnosti prezentovali údajně efektivnější možnost registrace na Monster.cz, zařazení a aktualizace vložených životopisů a hledání odpovídající nabídky nového zaměstnání. Zpřístupnění životopisu nyní má být o 70 % jednodušší. Všechny nové funkce pracovního portálu Monster byly vytvořeny na základě online průzkumů mezi uživateli pracovních portálů.

„Mezi nové a jedinečné služby, které jsou okamžitě k dispozici všem uživatelům a zaměstnavatelům, patří zejména personalizovaná stránka Můj Monster, vylepšená Správa životopisů, rozšířené Hledání nabídek práce a Správa pracovních míst,“ říká marketingový ředitel pro východní Evropu Jaroslav Macnar a dodal, že Monster má oproti ostatním pracovním portálům výhodu ve svém celosvětovém zastoupení, které uživatelům nabízí stejné používání služeb a možnost najít si práci v různých zemích celého světa.

Monster připravil nové služby také pro zaměstnavatele a personální agentury. Těm umožní systém najít více vhodných kandidátů na obsazení konkrétní pozice, a to díky zacílení dle oborů či regionů a sdílení mezinárodní databáze uchazečů z více než 61 zemí. Nabízené vyhledávací funkce a služby zaměstnavatelům i personálním agenturám mají umožnit najít pouze ty kandidáty, kteří přesně odpovídají jejich kritériím a požadavkům.

Co se týká plánů Monster do nadcházejícího období, hovořil na konferenci obchodní ředitel Petr Kubačka o tom, že se česká pobočka chce stát jedničkou na českém trhu podle počtu nabídek i velikosti tržeb.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Makroviry inspirují

Pavel Houser , 20. září 2017 06:30
Pavel Houser

Úspěšný návrat malwaru šířeného pomocí maker vedl útočníky k tomu, že svou pozornost obrátili k příb...

Více






Kalendář

25. 09.

29. 09.
Susecon 17
25. 09.

29. 09.
Microsoft Ignite 2017
26. 09.

26. 08.
Affiliate konferencia 2017
RSS 

Zprávičky

EK:Digitální firmy platí poloviční daně oproti tradičním podnikům

ČTK , 25. září 2017 09:00

Krátkodobá řešení podle návrhu zahrnují např. zdanění digitálních podniků na základě jejich tržeb, n...

Více 0 komentářů

Hewlett Packard Enterprise propustí asi 5 000 lidí

ČTK , 25. září 2017 08:00

Plánované zrušení 10 % pracovních míst by mohlo být předehrou k dalšímu snižování počtu zaměstnanců....

Více 0 komentářů

Mobilní platby: Jak si ČR stojí ve srovnání s Evropou

Pavel Houser , 24. září 2017 09:00

Biometrii Češi považují za nejvhodnější formu ověření platby....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Důvěra Čechů v e-shopy roste

Pavel Houser , 23. září 2017 09:00

Drtivá většina české internetové populace nakupuje on-line dlouhodobě, dále však narůstá četnost nák...

Více 0 komentářů

Nové verze Javy: Java SE 9 a Java EE 8

Pavel Houser , 22. září 2017 14:51

Oracle oznamuje všeobecnou dostupnost nových verzí platformy Java: Java SE 9 (JDK 9), Java Platform ...

Více 0 komentářů

Baidu investuje do vývoje autonomního řízení

ČTK , 22. září 2017 13:00

Cílem projektu Apollo je vyvinout technologii pro samořízené automobily do roku 2020....

Více 0 komentářů

Kaprain koupil kabelovou Rio Media

ČTK , 22. září 2017 09:00

Spojením Nej.cz a Rio Media vznikne druhý největší poskytovatel kabelové televize a významný poskyto...

Více 0 komentářů