Monster chce být jedničkou v Česku podle počtu nabídek i velikosti tržeb

Jiří Kocourek , 05. únor 2009 06:10 0 komentářů

Kravatak
Společnost Monster, která je mezinárodním hráčem online trhu práce, oznámila na včerejším setkání s novináři, že v lednu spustila nově vytvořený pracovní portál v celkem 24 zemích po celém světě včetně České republiky. Firma, která se zabývá zprostředkováním pracovních míst na internetu, hodlá v Česku expandovat. Plánuje zde totiž zvýšit počet svých zaměstnanců ze současných zhruba 600 na 1000 pracovníků. Nové služby mohou uchazeči využít na internetových stránkách www.monster.cz.

Monster
Monster.cz

Zjednodušení přístupu k CV

Představitelé personální společnosti prezentovali údajně efektivnější možnost registrace na Monster.cz, zařazení a aktualizace vložených životopisů a hledání odpovídající nabídky nového zaměstnání. Zpřístupnění životopisu nyní má být o 70 % jednodušší. Všechny nové funkce pracovního portálu Monster byly vytvořeny na základě online průzkumů mezi uživateli pracovních portálů.

„Mezi nové a jedinečné služby, které jsou okamžitě k dispozici všem uživatelům a zaměstnavatelům, patří zejména personalizovaná stránka Můj Monster, vylepšená Správa životopisů, rozšířené Hledání nabídek práce a Správa pracovních míst,“ říká marketingový ředitel pro východní Evropu Jaroslav Macnar a dodal, že Monster má oproti ostatním pracovním portálům výhodu ve svém celosvětovém zastoupení, které uživatelům nabízí stejné používání služeb a možnost najít si práci v různých zemích celého světa.

Monster připravil nové služby také pro zaměstnavatele a personální agentury. Těm umožní systém najít více vhodných kandidátů na obsazení konkrétní pozice, a to díky zacílení dle oborů či regionů a sdílení mezinárodní databáze uchazečů z více než 61 zemí. Nabízené vyhledávací funkce a služby zaměstnavatelům i personálním agenturám mají umožnit najít pouze ty kandidáty, kteří přesně odpovídají jejich kritériím a požadavkům.

Co se týká plánů Monster do nadcházejícího období, hovořil na konferenci obchodní ředitel Petr Kubačka o tom, že se česká pobočka chce stát jedničkou na českém trhu podle počtu nabídek i velikosti tržeb.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Na další rozvoj ekonomického systému bude Praha vypisovat tendry

ČTK , 21. leden 2017 14:00

Na další rozvoj ekonomického systému Ginis bude Praha vypisovat jednotlivé veřejné zakázky. Pražští ...

Více 0 komentářů

Tržby IBM klesaly i ve 4.čtvrtletí loňského roku, akciím se daří

ČTK , 21. leden 2017 07:00

Americká počítačová společnost International Business Machines (IBM) zaznamenala další, již devatená...

Více 0 komentářů

Facebook postaví v Dánsku datové centrum

ČTK , 20. leden 2017 14:00

Americký provozovatel sociální sítě Facebook postaví v dánském městě Odense nové datové centrum, kte...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Americký Oracle převezme českou programátorskou firmu Apiary

ČTK , 20. leden 2017 12:00

Americký výrobce podnikového softwaru Oracle podepsal dohodu o převzetí české programátorské firmy A...

Více 0 komentářů

Internetová ekonomika za pět let posílila o 15 procent na 188 miliard

ČTK , 20. leden 2017 07:00

Objem internetové ekonomiky se předloni proti roku 2011 zvýšil o 15 procent na 188 miliard korun. Na...

Více 0 komentářů

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů