Monster chce být jedničkou v Česku podle počtu nabídek i velikosti tržeb

Jiří Kocourek , 05. únor 2009 06:10 0 komentářů

Kravatak
Společnost Monster, která je mezinárodním hráčem online trhu práce, oznámila na včerejším setkání s novináři, že v lednu spustila nově vytvořený pracovní portál v celkem 24 zemích po celém světě včetně České republiky. Firma, která se zabývá zprostředkováním pracovních míst na internetu, hodlá v Česku expandovat. Plánuje zde totiž zvýšit počet svých zaměstnanců ze současných zhruba 600 na 1000 pracovníků. Nové služby mohou uchazeči využít na internetových stránkách www.monster.cz.

Monster
Monster.cz

Zjednodušení přístupu k CV

Představitelé personální společnosti prezentovali údajně efektivnější možnost registrace na Monster.cz, zařazení a aktualizace vložených životopisů a hledání odpovídající nabídky nového zaměstnání. Zpřístupnění životopisu nyní má být o 70 % jednodušší. Všechny nové funkce pracovního portálu Monster byly vytvořeny na základě online průzkumů mezi uživateli pracovních portálů.

„Mezi nové a jedinečné služby, které jsou okamžitě k dispozici všem uživatelům a zaměstnavatelům, patří zejména personalizovaná stránka Můj Monster, vylepšená Správa životopisů, rozšířené Hledání nabídek práce a Správa pracovních míst,“ říká marketingový ředitel pro východní Evropu Jaroslav Macnar a dodal, že Monster má oproti ostatním pracovním portálům výhodu ve svém celosvětovém zastoupení, které uživatelům nabízí stejné používání služeb a možnost najít si práci v různých zemích celého světa.

Monster připravil nové služby také pro zaměstnavatele a personální agentury. Těm umožní systém najít více vhodných kandidátů na obsazení konkrétní pozice, a to díky zacílení dle oborů či regionů a sdílení mezinárodní databáze uchazečů z více než 61 zemí. Nabízené vyhledávací funkce a služby zaměstnavatelům i personálním agenturám mají umožnit najít pouze ty kandidáty, kteří přesně odpovídají jejich kritériím a požadavkům.

Co se týká plánů Monster do nadcházejícího období, hovořil na konferenci obchodní ředitel Petr Kubačka o tom, že se česká pobočka chce stát jedničkou na českém trhu podle počtu nabídek i velikosti tržeb.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář


RSS 

Zprávičky

CETIN vydal dluhopisy za 25 miliard Kč

ČTK , 05. prosinec 2016 18:00

Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) upsala dluhopisy v eurech a korunách v celkovém objemu ...

Více 0 komentářů

Nahradí otisky prstů přístupová hesla?

ČTK , 05. prosinec 2016 14:30

Zní to jako skvělý nápad: zapomeňte na hesla a zamykejte telefon místo nich otiskem svého prstu. Je ...

Více 1 komentářů

Počítač a internet má na jižní Moravě více než 75 pct domácností

ČTK , 05. prosinec 2016 10:30

Počet jihomoravských domácností, které mají počítač a přístup k internetu, se loni přehoupl na jižní...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Vodafone zvýšil do září počet zákazníků na 3,54 milionu

ČTK , 04. prosinec 2016 18:00

Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září počet zákazníků na českém trhu meziročně o 146.000 na...

Více 0 komentářů

Nový škodlivý program ukradl údaje k milionu účtů Google

ČTK , 02. prosinec 2016 14:00

Nový škodlivý program Goolian narušil bezpečnost více než jednoho milionu účtů Google. Šíří se na za...

Více 1 komentářů

Telefony Nokia se příští rok vrátí na trh

ČTK , 02. prosinec 2016 10:30

Chytré telefony se značkou Nokia se objeví zpátky na trhu v příštím roce. Finská společnost Nokia dn...

Více 2 komentářů

CETIN nabídne příští rok operátorům připojení až 250 Mbit/s

ČTK , 01. prosinec 2016 17:00

Společnost Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) zvýší od května příštího roku rychlost inter...

Více 0 komentářů