Monster chce být jedničkou v Česku podle počtu nabídek i velikosti tržeb

Jiří Kocourek , 05. únor 2009 06:10 0 komentářů

Kravatak
Společnost Monster, která je mezinárodním hráčem online trhu práce, oznámila na včerejším setkání s novináři, že v lednu spustila nově vytvořený pracovní portál v celkem 24 zemích po celém světě včetně České republiky. Firma, která se zabývá zprostředkováním pracovních míst na internetu, hodlá v Česku expandovat. Plánuje zde totiž zvýšit počet svých zaměstnanců ze současných zhruba 600 na 1000 pracovníků. Nové služby mohou uchazeči využít na internetových stránkách www.monster.cz.

Monster
Monster.cz

Zjednodušení přístupu k CV

Představitelé personální společnosti prezentovali údajně efektivnější možnost registrace na Monster.cz, zařazení a aktualizace vložených životopisů a hledání odpovídající nabídky nového zaměstnání. Zpřístupnění životopisu nyní má být o 70 % jednodušší. Všechny nové funkce pracovního portálu Monster byly vytvořeny na základě online průzkumů mezi uživateli pracovních portálů.

„Mezi nové a jedinečné služby, které jsou okamžitě k dispozici všem uživatelům a zaměstnavatelům, patří zejména personalizovaná stránka Můj Monster, vylepšená Správa životopisů, rozšířené Hledání nabídek práce a Správa pracovních míst,“ říká marketingový ředitel pro východní Evropu Jaroslav Macnar a dodal, že Monster má oproti ostatním pracovním portálům výhodu ve svém celosvětovém zastoupení, které uživatelům nabízí stejné používání služeb a možnost najít si práci v různých zemích celého světa.

Monster připravil nové služby také pro zaměstnavatele a personální agentury. Těm umožní systém najít více vhodných kandidátů na obsazení konkrétní pozice, a to díky zacílení dle oborů či regionů a sdílení mezinárodní databáze uchazečů z více než 61 zemí. Nabízené vyhledávací funkce a služby zaměstnavatelům i personálním agenturám mají umožnit najít pouze ty kandidáty, kteří přesně odpovídají jejich kritériím a požadavkům.

Co se týká plánů Monster do nadcházejícího období, hovořil na konferenci obchodní ředitel Petr Kubačka o tom, že se česká pobočka chce stát jedničkou na českém trhu podle počtu nabídek i velikosti tržeb.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Microsoft a GitHub

Pavel Houser , 13. červen 2018 13:30
Pavel Houser

Transakce v hodnotě 7,5 miliardy dolarů je dost velká i na poměry Microsoftu, takže se prodejem GitH...

Více







RSS 

Zprávičky

E-shopy českých řetězců: Lidl, Globus, DM drogerie

ČTK , 19. červen 2018 16:32

Loni stouply tržby českých e-shopů o 18 % na 115 miliard Kč. On-line nakupuje potraviny již 26 % Čec...

Více 0 komentářů

Virtuální realita přinese revoluci srovnatelnou s robotizací

Pavel Houser , 19. červen 2018 11:23

Firmy budou na změny související se zaváděním virtuální reality reagovat další centralizací procesů....

Více 0 komentářů

Digital Broadcasting rozšířila síť DVB-T2 na 85 % populace

ČTK , 19. červen 2018 08:00

Digital Broadcasting začal přechodovou síť budovat loni v červenci v Praze....

Více 0 komentářů

Kalendář

17. 06.

21. 06.
Cyber Week 2018
19. 06.

22. 06.
Automatica 2018
23. 06.

24. 06.
Maker Faire Prague 2018

Starší zprávičky

Manažeři France Télécom půjdou před soud kvůli sebevraždám

ČTK , 18. červen 2018 12:47

Vlna sebevražd ve France Télécom (dnes Orange) začala v roce 2008 a vyžádala si desítky životů. ...

Více 0 komentářů

Zranitelnosti chytrých aut pod lupou

Pavel Houser , 18. červen 2018 12:43

Nástroje podvodníků se zaměřují především na extendery, které poskytují přístup k uzavřeným funkcím ...

Více 0 komentářů

Foxconn otevře severoamerické ústředí ve Wisconsinu

ČTK , 18. červen 2018 00:00

Foxconn již loni oznámil, že ve Wisconsinu investuje 10 miliard dolarů do výstavby továrny na LCD....

Více 0 komentářů

Češi obměňují počítač za šest let, dvakrát déle než vyspělý svět

ČTK , 16. červen 2018 08:00

Výpočetní techniku si na leasing v tuzemsku pořizuje 23 % firem, ve vyspělých zemích jsou to až 3/4 ...

Více 3 komentářů