NextiraOne Czech modernizovala oceněné kontaktní centrum Skupiny ČEZ

03. listopad 2009 18:09 0 komentářů

Kontaktní a zákaznické centrum Skupiny ČEZ, na jehož modernizaci se výraznou měrou podílela společnost NextiraOne Czech, bylo oceněno v prestižní mezinárodní soutěži European Contact

Centre Awards 2009. Kontaktní centrum získalo letošní evropskou cenu v kategorii The Best Multi Channel Contact Centre a zařadilo se mezi špičku kontaktních center v Evropě.

Proces modernizace oceněného kontaktního centra provedla společnost NextiraOne Czech ve spolupráci s akciovou společností ČEZ ICT Services . Systémový integrátor NextiraOne Czech implementoval ve společnosti ČEZ Zákaznické služby, která je poskytovatelem služeb podporujících prodej a distribuci energií Skupiny ČEZ v oblasti střední a východní Evropy, nejmodernější technologii kontaktních center, postavenou na aplikační platformě Genesys a pobočkové ústředně AVAYA CM.

Kontaktní centrum je nyní schopno denně odbavit v průměru 7 500 telefonických a 4 500 jiných požadavků (např. faxy, e-maily, dopisy, požadavky z virtuální obchodní kanceláře ad.). „Díky profesionálnímu přístupu společnosti NextiraOne Czech a ČEZ ICT Services se nám podařilo vytvořit kontaktní centrum, díky němuž jsme schopni plnit náročné cíle v oblasti péče a obsluhy našich zákazníků. Současné kontaktní centrum nás posunulo mezi absolutní špičku nejen v rámci České republiky, ale i ve srovnání s celou Evropou,“ dodává Milena Linhartová, ředitelka úseku Péče o zákazníka ČEZ Zákaznické služby.

„Velice si vážíme příležitosti spolupodílet se na tvorbě a rozvoji kontaktního centra, které bylo oceněno v tak prestižní soutěži,“ říká Martin Votava, Senior Business Consultant společnosti NextiraOne Czech, zodpovědný za rozvoj zákaznických řešení, a doplňuje: „Unikátní řešení, které naši odborníci pro ČEZ navrhli, obsahuje řadu klíčových prvků, např. rozhraní pro integraci CRM modulů, univerzální routing, reálný a historický reporting, samoobslužné kanály a nahrávání.“


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Makroviry inspirují

Pavel Houser , 20. září 2017 06:30
Pavel Houser

Úspěšný návrat malwaru šířeného pomocí maker vedl útočníky k tomu, že svou pozornost obrátili k příb...

Více






Kalendář

21. 09. Mobilní řešení pro business
25. 09.

29. 09.
Susecon 17
25. 09.

29. 09.
Microsoft Ignite 2017
RSS 

Zprávičky

Toshiba chce prodat čipovou divizi fondu Bain

ČTK , 21. září 2017 09:00

Ještě v úterý se zdálo, že favoritem je konsorcium vedené společností Western Digital....

Více 0 komentářů

Amazon chystá chytré brýle, první vlastní nositelnou elektroniku

ČTK , 21. září 2017 08:00

Společnost chystá i rozšíření svého systému SmartHome......

Více 0 komentářů

Google prý chce koupit HTC

ČTK , 20. září 2017 19:18

Společnost dnes tchajwanské burze cenných papírů oznámila, že pozastavuje obchody svými akciemi....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Američtí operátoři T-Mobile US a Sprint jednají o fúzi

ČTK , 20. září 2017 11:00

Tržní hodnota T-Mobile US se pohybuje kolem 51 miliard dolarů hodnota Sprintu dosahuje zhruba 30 mil...

Více 0 komentářů

EK chce vyšší pravomoci pro řešení kybernetických útoků

ČTK , 20. září 2017 09:00

Celounijní certifikace by se měla týkat miliardy zařízení kritické infrastruktury....

Více 0 komentářů

Oblíbený nástroj CCleaner obsahoval malware

Pavel Houser , 19. září 2017 17:17

Ohroženy mohou být miliony uživatelů. Zranitelné jsou verze CCleaner 5.33 a CCleaner Cloud 1.07.3191...

Více 1 komentářů

EK navrhuje nová pravidla pro pohyb dat neosobního charakteru

ČTK , 19. září 2017 15:26

Členské státy EU by už podle návrhu neměly nutit organizace, aby uchovávaly či zpracovávaly data na ...

Více 0 komentářů