Remarketing

Popis výrazu

Remarketing je metoda cílení internetové reklamy na určitou předem definovanou skupinu, která již přišla do kontaktu s Vaším produktem (např. návštěvou webu). Mezi základní strategie remarketingu patří oslovování všech skupin (uživatelů), skupin návštěvníků určitých kategorií webu či oslovování s vyloučením současných zákazníků.

Pokud nechcete ztrácet návštěvníky, kteří již Váš e-shop navštívili, je remarketing jedním z nejlepších nástrojů, kterým se jim připomenete. Lidem, kteří už jednou byli na Vašem e-shopu, se po určitou dobu budou zobrazovat reklamy na Váš obchod.

Dynamický remarketing v systému PPC AdWords posunuje toto cílení o další úroveň. Klasický remarketing si pamatuje, že konkrétní člověk navštívil Váš e-shop a bude mu předkládat reklamy, které ho budou upomínat na to, že si chtěl „něco“ koupit na Vašem e-shopu.

Dynamický remarketing rozpozná, jaký produkt si návštěvník prohlížel. Podle toho mu bude nabízet konkrétní produkty. Navštíví-li tedy někdo obchod s elektrem a bude hledat televizi, dynamický remarketing mu nebude nabízet ledničky ani pračky ale právě televize. Dynamicky generované bannery Další výhoda oproti klasickému remarketingu spočívá v tom, že Google AdWords v rámci dynamického remarketingu automaticky vytváří bannery s produkty. Odpadá tedy nutnost platit grafika, který by musel bannery ručně tvořit.

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
21. 03.

24. 03.
Amper
23. 03. Cloud computing v praxi
RSS 

Zprávičky

Workplace Hub pro optimalizaci systémů i procesů

Pavel Houser , 23. březen 2017 16:09

Konica Minolta v partnerství se společnostmi Microsoft, HPE, Sophos, Canonical a BrainTribe přichází...

Více 0 komentářů

Jen necelá polovina firem pravidelně zkoumá data o zákaznících

ITBiz.cz , 23. březen 2017 14:30

Podle studie společnosti Oracle pouze 44 % firem pravidelně zkoumá data o svých zákaznících s cílem ...

Více 0 komentářů

Google umožní sdílení polohy přes aplikaci Google Maps

ČTK , 23. březen 2017 13:30

Uživatelé populární mapové aplikace Google Maps budou moci od příštího týdne sdílet s ostatními svou...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

V affiliate marketingu se u nás letos protočí 3 miliardy

ITBiz.cz , 23. březen 2017 10:00

Celkový objem trhu online affiliate marketingu e-shopů v ČR a SR činil v roce 2016 dle odhadů VIVnet...

Více 0 komentářů

Amazon koupí předního arabského e-prodejce Souq.com

ČTK , 23. březen 2017 08:45

Americký internetový prodejce Amazon se dohodl na koupi sta procent akcií dubajského on-line prodejc...

Více 0 komentářů

Nejméně aktualizované aplikace na PC: Java a Flash

Pavel Houser , 23. březen 2017 08:30

Dále z průzkumu: Windows XP jsou stále nainstalovány na 6 % zkoumaných počítačů. SSD má jen málo lid...

Více 0 komentářů

Výdaje kybernetického úřadu budou letos 214 milionů Kč

ČTK , 23. březen 2017 07:00

Výdaje nového Národního úřadu pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) by letos měly být zh...

Více 0 komentářů