Remarketing

Popis výrazu

Remarketing je metoda cílení internetové reklamy na určitou předem definovanou skupinu, která již přišla do kontaktu s Vaším produktem (např. návštěvou webu). Mezi základní strategie remarketingu patří oslovování všech skupin (uživatelů), skupin návštěvníků určitých kategorií webu či oslovování s vyloučením současných zákazníků.

Pokud nechcete ztrácet návštěvníky, kteří již Váš e-shop navštívili, je remarketing jedním z nejlepších nástrojů, kterým se jim připomenete. Lidem, kteří už jednou byli na Vašem e-shopu, se po určitou dobu budou zobrazovat reklamy na Váš obchod.

Dynamický remarketing v systému PPC AdWords posunuje toto cílení o další úroveň. Klasický remarketing si pamatuje, že konkrétní člověk navštívil Váš e-shop a bude mu předkládat reklamy, které ho budou upomínat na to, že si chtěl „něco“ koupit na Vašem e-shopu.

Dynamický remarketing rozpozná, jaký produkt si návštěvník prohlížel. Podle toho mu bude nabízet konkrétní produkty. Navštíví-li tedy někdo obchod s elektrem a bude hledat televizi, dynamický remarketing mu nebude nabízet ledničky ani pračky ale právě televize. Dynamicky generované bannery Další výhoda oproti klasickému remarketingu spočívá v tom, že Google AdWords v rámci dynamického remarketingu automaticky vytváří bannery s produkty. Odpadá tedy nutnost platit grafika, který by musel bannery ručně tvořit.

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

9 z 10 e-shopů nesplnilo zákonné povinnosti

ITBiz.cz , 20. srpen 2017 14:00

Česká obchodní inspekce pravidelně monitoruje dodržování zákonů v oblasti prodeje zboží v e-shopech....

Více 0 komentářů

Lenovo ve ztrátě, k zisku se má vrátit do 2 let

ČTK , 19. srpen 2017 10:12

Firma nevylučuje zdražení svých výrobků, aby udržela ziskové marže....

Více 0 komentářů

Generální ředitel Infosysu nečekaně rezignoval

ČTK , 19. srpen 2017 09:30

Od doby, co Sikka nastoupil do čela firmy, akcie stouply o více než pětinu....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Irsko odmítá požadavek EU, aby od Applu zpětně vybralo daně

ČTK , 18. srpen 2017 13:00

Jednání Applu údajně nebylo v rozporu s legislativou Irska ani Evropské unie....

Více 5 komentářů

Ericsson zvažuje, že propustí až 25 000 zaměstnanců

ČTK , 18. srpen 2017 09:00

Švédská firma se v poslední době potýká se slábnoucí poptávkou ze strany telekomunikačních operátorů...

Více 0 komentářů

Alibaba téměř zdvojnásobila zisk, růst tržeb překonal odhady

ČTK , 18. srpen 2017 08:00

Alibaba, která patří k nejhodnotnějším firmám v Asii, profituje z rostoucích on-line nákupů čínských...

Více 0 komentářů

Telekomunikační úřad se chystá regulovat mobilní trh

ČTK , 17. srpen 2017 14:34

Přetrvává velký rozdíl mezi vyššími cenami pro domácnosti a nižšími cenami pro firmy, který dosahuje...

Více 0 komentářů