Adobe představuje nový program pro prodejce

19. září 2011 16:05 0 komentářů

Společnost Adobe Systems dnes oznámila nový Adobe Partner Connection Reseller program, který nabízí atraktivnější pobídky a odměny pro nejaktivnější prodejce. Nový program nabude v rámci EMEA účinnosti od 3. října 2011.


Nový program odměňuje prodejce, kteří zdokonalují své znalosti o produktech a službách společnosti Adobe a motivuje je, aby je prezentovali svým zákazníkům, ať už se jedná o malé, střední nebo velké podniky. „Partneři, kteří mají o naše produkty největší zájem, jsou ti, kteří jsou pro své zákazníky důvěryhodnými poradci," řekl Werner Mack, Senior Channel & Partner Manager EEMEA ze společnosti Adobe. „Díky našemu novému partnerskému programu máme optimální strukturu pro lepší a užší spolupráci s našimi partnery.“

Jako registrovaný prodejce se může jednoduše připojit každý prodejce pomocí snadné online registrace. S cílem získat významné výhody, které nabízí vyšší úroveň programu (Certifikovaný prodejce), se mohou partneři zúčastnit zdarma on-line školení a zkoušek pro získání příslušného osvědčení. Program obsahuje také dvě další úrovně pro prodejce, kteří chtějí při plánování a rozvoji jejich podnikání se společností Adobe více spolupracovat – Gold a Platinum.

Registrace obchodních případů je pak jedním z vrcholů programu, protože umožňuje společnosti Adobe poskytovat partnerům kompenzace za jejich předprodejní aktivity. Partner, který zaregistruje smlouvu, je partner, který získává rabat – nemusí to nutně být prodejce, který nakonec produkt prodá. Tento podnět promění většinu obchodních příležitostí do podstatně výhodnějších obchodních zakázek, které budou odměňovat nejvýkonnější prodejce. Registrace obchodních případů je vyhrazena pro prodejce na certifikované a vyšší úrovni programu.

„Program Adobe Partner Connection Reseller je založen na čtyřech principech: podpora aktivního prodeje, zapojení na úrovni distributorů, řízení kanálu novými způsoby a zvýšení úrovně komunikace o technologiích Adobe s koncovým uživatelem. V minulosti jsme nabízeli individuální odměny nebo pobídky, ale dnes Adobe prezentuje prodejcům možnost podílet se na integrovaném a komplexním programu, který bude odměňovat prodejce podle jejich úrovně angažovanosti na prodeji našich produktů,“ říká Peter Schmidt, Senior Director EEMEA ze společnosti Adobe Systems.

„Nástroje, jako je registrace obchodních případů, zvyšují atraktivitu prodávaných produktů Adobe a umožňují prodejcům významně zvýšit tržby a ziskovost současně s podporou ze strany Adobe.“
Všichni autorizovaní distributoři Adobe budou moci nabídnout program hromadných licencí (Adobe Cumulative Licensing Program, CLP) Adobe všem prodejcům na certifikované a vyšší úrovni a tím posilovat své vztahy s těmito klíčovými a specializovanými partnery. Distributoři budou zapojeni do aktivit společnosti Adobe v oblasti budování a rozšiřování ekosystému prodejců, jakož i do realizace nových marketingových a trh rozvíjejících aktivit, ze kterých budou mít prospěch prodejci na všech úrovních.

Více informací o novém programu pro obchodní partnery je k dispozici na adrese http://www.adobe.com/cz/partnerprogram.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Intel Inside aneb všichni jsme načipováni

Petr Zavoral , 10. prosinec 2017 18:20
Petr Zavoral

V Havlově hře Audience přesvědčuje Sládek Ferdinanda Vaňka, aby donášel sám na sebe. Z pohledu letoš...

Více







Kalendář

09. 01.

13. 01.
CES 2018
18. 01.

19. 01.
itSMF 2018
29. 01.

30. 01.
G2BTechEd

RSS 

Zprávičky

O2 v dalších dvou letech vykoupí až 1,25 % vlastních akcií

ČTK , 14. prosinec 2017 10:00

Cílem nového programu je optimalizace kapitálové struktury, uvedla firma....

Více 0 komentářů

10 spotřebitelských trendů pro rok 2018

Pavel Houser , 14. prosinec 2017 09:00

Sluchátka budeme nosit 24 hodin denně, i během spánku. Umělá inteligence bude vytvářet reklamy. Koli...

Více 0 komentářů

Apple poskytne investici 390 milionů USD firmě Finisar

ČTK , 14. prosinec 2017 08:00

Výrobce optických komponentů Finisar získá investici 390 milionů dolarů od firmy Apple....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Facebook se chystá danit příjmy z reklamy v jednotlivých zemích

ČTK , 14. prosinec 2017 08:00

Změna se má uskutečnit do poloviny roku 2019 a týkat se bude zhruba 30 zemí, kde má firma kanceláře....

Více 0 komentářů

EP zamítl možnost přeshraničního vysílání on-line televizí

ČTK , 13. prosinec 2017 10:00

Komise navrhovala, aby u on-line televizního vysílání musel provozovatel řešit autorská práva pouze ...

Více 2 komentářů

Dvě americké firmy usilují o povolení bitcoinových ETF fondů

ČTK , 13. prosinec 2017 09:00

Fondy ETF se kupují a prodávají na klasické burze stejně jako akcie....

Více 0 komentářů

Firmy v Česku přišly kvůli podvodným e-mailům o miliony

ČTK , 13. prosinec 2017 08:00

Firmy v Česku čelí novému typu podvodu, účetní dostávají falešné e-maily od ředitelů s požadavkem na...

Více 4 komentářů