IBM a Facebook firmám společně poskytnou řešení pro personalizovaný marketing

07. květen 2015 15:00 0 komentářů

Společnosti Facebook a IBM oznámily spolupráci s cílem nabízet předním světovým značkám marketingová řešení na míru. Ty s jejich pomocí osloví vhodné publikum s vhodnou zprávou a v ten správný čas.

Klienti marketingového cloudu IBM nyní mohou využívat účinné reklamní nástroje Facebooku, jako je například Custom Audiences, společně se sofistikovanými analytickými a vývojářskými řešeními IBM. Tím umožní zákazníkům získat přínosnou zkušenost v nejrůznějších aplikacích, zařízeních a v průběhu času. S využitím nového řešení IBM Journey Designer mohou firmy vytvářet personalizovaná řešení pro zákazníky napříč všemi styčnými body a následně s pomocí nástroje Journey Analytics podrobně zjistí, jak zákazníci reagovali.

Díky propojení reklamních technologií Facebooku s nástroji IBM Journey Analytics mohou firmy přesněji určit, jaké skupiny zákazníků se mezi 1,44 miliardami aktivních uživatelů na Facebooku vyskytují, a mohou v souhrnných datech odhalovat korelace mezi zájmy a interakcemi prostřednictvím různých kanálů. Tyto poznatky lze prakticky využít pomocí řešení IBM Journey Designer, díky kterému mohou značky na Facebooku a prostřednictvím dalších médií cíleněji oslovovat potenciální zákazníky.

IBM rovněž oznámila, že se Facebook stane první firmou, která se zapojí do IBM Commerce THINKLab, nového prostředí pro výzkum a spolupráci. V něm budou společnosti přímo spolupracovat se značkami, aby urychlily vývoj nových technologií pro personalizovanou zákaznickou zkušenost. Analytici IBM, odborníci Facebooku, experti příslušných oborů, návrháři a další partneři zde budou k dispozici klientům, aby mohli společně určit konkrétní oblasti, jimž je třeba se věnovat, a vytvořili nová řešení.

IBM využije detailní analýzy a anonymizované, agregované poznatky o uživatelích Facebooku obohatí o další informace z marketingového cloudu IBM. Marketéři tak získají přesnější obrázek o svém cílovém publiku. Navíc také budou moci používat ověřené kampaně z Facebooku na jiných kanálech své značky včetně obchodů, webů a mobilních aplikací, a tak se jim podaří zasáhnout zákazníky právě tam, kde se s danou značkou propojují nejraději. To vše znamená, že bude možné lidem nabízet lepší reklamu.

Například prodejce, který se chystá uvést na trh novou řadu běžeckého vybavení, může využít nástroje Facebook Custom Audiences a zacílit řešení tak, aby oslovil skupiny zákazníků, jež se zajímají o běh na dlouhé tratě. Ze souborných dat získá obecné poznatky o preferencích zákazníků ohledně vybavení a podle lokality může prezentovat výhodné nabídky například na oblečení, které jsou pro dané klima nejpříhodnější.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 1 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů