IBM a Facebook firmám společně poskytnou řešení pro personalizovaný marketing

07. květen 2015 15:00 0 komentářů

Společnosti Facebook a IBM oznámily spolupráci s cílem nabízet předním světovým značkám marketingová řešení na míru. Ty s jejich pomocí osloví vhodné publikum s vhodnou zprávou a v ten správný čas.

Klienti marketingového cloudu IBM nyní mohou využívat účinné reklamní nástroje Facebooku, jako je například Custom Audiences, společně se sofistikovanými analytickými a vývojářskými řešeními IBM. Tím umožní zákazníkům získat přínosnou zkušenost v nejrůznějších aplikacích, zařízeních a v průběhu času. S využitím nového řešení IBM Journey Designer mohou firmy vytvářet personalizovaná řešení pro zákazníky napříč všemi styčnými body a následně s pomocí nástroje Journey Analytics podrobně zjistí, jak zákazníci reagovali.

Díky propojení reklamních technologií Facebooku s nástroji IBM Journey Analytics mohou firmy přesněji určit, jaké skupiny zákazníků se mezi 1,44 miliardami aktivních uživatelů na Facebooku vyskytují, a mohou v souhrnných datech odhalovat korelace mezi zájmy a interakcemi prostřednictvím různých kanálů. Tyto poznatky lze prakticky využít pomocí řešení IBM Journey Designer, díky kterému mohou značky na Facebooku a prostřednictvím dalších médií cíleněji oslovovat potenciální zákazníky.

IBM rovněž oznámila, že se Facebook stane první firmou, která se zapojí do IBM Commerce THINKLab, nového prostředí pro výzkum a spolupráci. V něm budou společnosti přímo spolupracovat se značkami, aby urychlily vývoj nových technologií pro personalizovanou zákaznickou zkušenost. Analytici IBM, odborníci Facebooku, experti příslušných oborů, návrháři a další partneři zde budou k dispozici klientům, aby mohli společně určit konkrétní oblasti, jimž je třeba se věnovat, a vytvořili nová řešení.

IBM využije detailní analýzy a anonymizované, agregované poznatky o uživatelích Facebooku obohatí o další informace z marketingového cloudu IBM. Marketéři tak získají přesnější obrázek o svém cílovém publiku. Navíc také budou moci používat ověřené kampaně z Facebooku na jiných kanálech své značky včetně obchodů, webů a mobilních aplikací, a tak se jim podaří zasáhnout zákazníky právě tam, kde se s danou značkou propojují nejraději. To vše znamená, že bude možné lidem nabízet lepší reklamu.

Například prodejce, který se chystá uvést na trh novou řadu běžeckého vybavení, může využít nástroje Facebook Custom Audiences a zacílit řešení tak, aby oslovil skupiny zákazníků, jež se zajímají o běh na dlouhé tratě. Ze souborných dat získá obecné poznatky o preferencích zákazníků ohledně vybavení a podle lokality může prezentovat výhodné nabídky například na oblečení, které jsou pro dané klima nejpříhodnější.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář

RSS 

Zprávičky

Za vzněcováním smartphonu iPhone 6 jsou vnější vlivy, tvrdí Apple

ČTK , 08. prosinec 2016 11:30

Firma Apple odmítla podezření čínských uživatelů svého chytrého telefonu iPhone 6, že za problémy s ...

Více 0 komentářů

Verizon prodá firmě Equinix datová centra za 3,6 miliardy USD

ČTK , 08. prosinec 2016 10:00

Největší americký mobilní operátor Verizon Communications prodá specializované společnosti Equinix 2...

Více 0 komentářů

Tchajwanský Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit v USA

ČTK , 07. prosinec 2016 15:00

Tchajwanská společnost Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit ve Spojených státech. Oznámila to dne...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Nejvyšší soud USA se postavil na stranu Samsungu proti Applu

ČTK , 07. prosinec 2016 12:30

Americký nejvyšší soud se v mnohaletém patentovém sporu mezi výrobci chytrých telefonů Apple a Samsu...

Více 0 komentářů

Evropská komise Microsoftu schválila převzetí sítě LinkedIn

ČTK , 07. prosinec 2016 10:30

Evropská komise schválila americké softwarové společnosti Microsoft záměr koupit za 26 miliard dolar...

Více 0 komentářů

Porozumění větám, konkurence pro Turingův test

Pavel Houser , 06. prosinec 2016 18:00

Konverzační roboti mají stále problémy pochopit věty, kde smysl nelze vyvodit ze samotné gramatické ...

Více 0 komentářů

Americká GoDaddy koupí evropský webhosting Host Europe

ČTK , 06. prosinec 2016 16:00

Americký registrátor internetových domén GoDaddy, který je ve svém oboru největší na světě, se dohod...

Více 0 komentářů