IBM a Facebook firmám společně poskytnou řešení pro personalizovaný marketing

07. květen 2015 15:00 0 komentářů

Společnosti Facebook a IBM oznámily spolupráci s cílem nabízet předním světovým značkám marketingová řešení na míru. Ty s jejich pomocí osloví vhodné publikum s vhodnou zprávou a v ten správný čas.

Klienti marketingového cloudu IBM nyní mohou využívat účinné reklamní nástroje Facebooku, jako je například Custom Audiences, společně se sofistikovanými analytickými a vývojářskými řešeními IBM. Tím umožní zákazníkům získat přínosnou zkušenost v nejrůznějších aplikacích, zařízeních a v průběhu času. S využitím nového řešení IBM Journey Designer mohou firmy vytvářet personalizovaná řešení pro zákazníky napříč všemi styčnými body a následně s pomocí nástroje Journey Analytics podrobně zjistí, jak zákazníci reagovali.

Díky propojení reklamních technologií Facebooku s nástroji IBM Journey Analytics mohou firmy přesněji určit, jaké skupiny zákazníků se mezi 1,44 miliardami aktivních uživatelů na Facebooku vyskytují, a mohou v souhrnných datech odhalovat korelace mezi zájmy a interakcemi prostřednictvím různých kanálů. Tyto poznatky lze prakticky využít pomocí řešení IBM Journey Designer, díky kterému mohou značky na Facebooku a prostřednictvím dalších médií cíleněji oslovovat potenciální zákazníky.

IBM rovněž oznámila, že se Facebook stane první firmou, která se zapojí do IBM Commerce THINKLab, nového prostředí pro výzkum a spolupráci. V něm budou společnosti přímo spolupracovat se značkami, aby urychlily vývoj nových technologií pro personalizovanou zákaznickou zkušenost. Analytici IBM, odborníci Facebooku, experti příslušných oborů, návrháři a další partneři zde budou k dispozici klientům, aby mohli společně určit konkrétní oblasti, jimž je třeba se věnovat, a vytvořili nová řešení.

IBM využije detailní analýzy a anonymizované, agregované poznatky o uživatelích Facebooku obohatí o další informace z marketingového cloudu IBM. Marketéři tak získají přesnější obrázek o svém cílovém publiku. Navíc také budou moci používat ověřené kampaně z Facebooku na jiných kanálech své značky včetně obchodů, webů a mobilních aplikací, a tak se jim podaří zasáhnout zákazníky právě tam, kde se s danou značkou propojují nejraději. To vše znamená, že bude možné lidem nabízet lepší reklamu.

Například prodejce, který se chystá uvést na trh novou řadu běžeckého vybavení, může využít nástroje Facebook Custom Audiences a zacílit řešení tak, aby oslovil skupiny zákazníků, jež se zajímají o běh na dlouhé tratě. Ze souborných dat získá obecné poznatky o preferencích zákazníků ohledně vybavení a podle lokality může prezentovat výhodné nabídky například na oblečení, které jsou pro dané klima nejpříhodnější.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Další na řadě je bezpečnost

Richard Jan Voigts , 09. říjen 2017 00:00
Richard Jan Voigts

Co všechno lze automatizovat pomocí strojového učení? Larry Ellison, technologický ředitel společnos...

Více







Kalendář

24. 10. VeeamON Forum 2017
25. 10.

26. 10.
Profesia days 2017
26. 10. Acronis Roadshow 2017
RSS 

Zprávičky

Google investoval do alternativní taxislužby Lyft

ČTK , 23. říjen 2017 09:00

Už v květnu podepsal Lyft dohodu o spolupráci s divizí samořídících aut Alphabetu.

...

Více 0 komentářů

Objem digitálních plateb i nadále roste

Pavel Houser , 23. říjen 2017 08:00

Nastupuje nový platební ekosystém...

Více 0 komentářů

ČSÚ: Volební weby byly nedostupné kvůli útoku DDoS

Pavel Houser , 22. říjen 2017 17:43

Výpadky prezentačních server vznikly na straně externího dodavatele komunikačních služeb. ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Úřad pro ochranu osobních údajů vyšetřuje e-shop Mall.cz kvůli úniku hesel

ČTK , 22. říjen 2017 08:00

Obchodu Mall.cz odcizili hackeři údaje až ke 750 000 starších uživatelských účtů....

Více 0 komentářů

Firma vypsala odměnu za odhalení digitálního podpisu slovenského ministra

ČTK , 21. říjen 2017 08:00

Problém se týká čipů německého výrobce Infineon Technologies, které Slovensko používá v občanských p...

Více 0 komentářů

Electro World v účetním roce zmírnil ztrátu na 92 milionů Kč

ČTK , 20. říjen 2017 12:00

Firma se soustředila na zlepšení prodejní a distribuční sítě a rozšíření sortimentu....

Více 0 komentářů

Dohoda o ochraně dat mezi EU a USA prošla první kontrolou

ČTK , 20. říjen 2017 08:00

Cílem dohody je chránit osobní údaje osob v EU předávané společnostem v USA. ...

Více 0 komentářů