IBM a Facebook firmám společně poskytnou řešení pro personalizovaný marketing

07. květen 2015 15:00 0 komentářů

Společnosti Facebook a IBM oznámily spolupráci s cílem nabízet předním světovým značkám marketingová řešení na míru. Ty s jejich pomocí osloví vhodné publikum s vhodnou zprávou a v ten správný čas.

Klienti marketingového cloudu IBM nyní mohou využívat účinné reklamní nástroje Facebooku, jako je například Custom Audiences, společně se sofistikovanými analytickými a vývojářskými řešeními IBM. Tím umožní zákazníkům získat přínosnou zkušenost v nejrůznějších aplikacích, zařízeních a v průběhu času. S využitím nového řešení IBM Journey Designer mohou firmy vytvářet personalizovaná řešení pro zákazníky napříč všemi styčnými body a následně s pomocí nástroje Journey Analytics podrobně zjistí, jak zákazníci reagovali.

Díky propojení reklamních technologií Facebooku s nástroji IBM Journey Analytics mohou firmy přesněji určit, jaké skupiny zákazníků se mezi 1,44 miliardami aktivních uživatelů na Facebooku vyskytují, a mohou v souhrnných datech odhalovat korelace mezi zájmy a interakcemi prostřednictvím různých kanálů. Tyto poznatky lze prakticky využít pomocí řešení IBM Journey Designer, díky kterému mohou značky na Facebooku a prostřednictvím dalších médií cíleněji oslovovat potenciální zákazníky.

IBM rovněž oznámila, že se Facebook stane první firmou, která se zapojí do IBM Commerce THINKLab, nového prostředí pro výzkum a spolupráci. V něm budou společnosti přímo spolupracovat se značkami, aby urychlily vývoj nových technologií pro personalizovanou zákaznickou zkušenost. Analytici IBM, odborníci Facebooku, experti příslušných oborů, návrháři a další partneři zde budou k dispozici klientům, aby mohli společně určit konkrétní oblasti, jimž je třeba se věnovat, a vytvořili nová řešení.

IBM využije detailní analýzy a anonymizované, agregované poznatky o uživatelích Facebooku obohatí o další informace z marketingového cloudu IBM. Marketéři tak získají přesnější obrázek o svém cílovém publiku. Navíc také budou moci používat ověřené kampaně z Facebooku na jiných kanálech své značky včetně obchodů, webů a mobilních aplikací, a tak se jim podaří zasáhnout zákazníky právě tam, kde se s danou značkou propojují nejraději. To vše znamená, že bude možné lidem nabízet lepší reklamu.

Například prodejce, který se chystá uvést na trh novou řadu běžeckého vybavení, může využít nástroje Facebook Custom Audiences a zacílit řešení tak, aby oslovil skupiny zákazníků, jež se zajímají o běh na dlouhé tratě. Ze souborných dat získá obecné poznatky o preferencích zákazníků ohledně vybavení a podle lokality může prezentovat výhodné nabídky například na oblečení, které jsou pro dané klima nejpříhodnější.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Umí ještě chlapi řídit IT byznys?

ITBiz.cz , 07. srpen 2018 11:00

Co mají v ČR společného obří IT korporace jako Google, HP, Microsoft, Oracle a nejnověji SAP? Mají v...

Více







RSS 

Zprávičky

Vědci vyvíjejí čárový kód pro steaky

ČTK , 15. srpen 2018 13:02

Technologii na bázi jedlého, netoxického oxidu křemičitého vyvíjí poradenská firma PWC....

Více 0 komentářů

Internetové bankovnictví používá 65 % lidí

Pavel Houser , 15. srpen 2018 09:00

Debetní kartu momentálně vlastní přes 80 % lidí. Boom zažívá mobilní bankovnictví....

Více 0 komentářů

UPC loni zvýšila tržby o 9 % na 4,3 miliardy Kč

ČTK , 15. srpen 2018 08:00

Ztráta společnosti klesla o desetinu na 223,5 milionu korun. Společnost to uvedla ve výroční zprávě....

Více 0 komentářů

Kalendář

22. 08.

25. 08.
Human-Level AI Conference 2018
26. 08.

30. 08.
VMworld 2018 U.S.
31. 08.

05. 09.
IFA 2018

Starší zprávičky

Apple prý už nechce sám vyrábět autonomní auta, soustředí se na software

ČTK , 14. srpen 2018 10:55

Manažer Doug Field, který odešel z Tesly, se vrací do Applu....

Více 0 komentářů

Google prý ukládá údaje o poloze uživatelů i proti jejich vůli

ČTK , 14. srpen 2018 09:00

I s pozastavenou historií pohybu prý některé aplikace Googlu automaticky ukládají data o poloze s ča...

Více 0 komentářů

Foxconnu nečekaně klesl zisk o 2,3 %

ČTK , 14. srpen 2018 08:00

Firma čelí riziku nasycení trhu s chytrými telefony....

Více 0 komentářů

Zranitelnost ve WhatsApp umožňuje manipulovat konverzaci

Pavel Houser , 13. srpen 2018 13:03

Útočníkům se nabízí nástroj na vytváření a šíření dezinformací, které vypadají jako zprávy z důvěryh...

Více 0 komentářů