IBM představila nové Smarter Commerce řešení

30. leden 2013 00:00 0 komentářů

Společnost IBM představila inovace v oblasti marketingu a prodeje, jež maloobchodníkům pomohou poskytovat konzistentní zákaznickou zkušenost bez ohledu na formu nákupu – v kamenných obchodech, prostřednictvím mobilních technologií nebo online. Globální studie IBM, která oslovila 26 000 spotřebitelů, odhalila, že 35 % z nich do budoucna uvažuje o využití dalších kanálů k nákupu zboží a služeb.

Aby IBM vyšla vstříc této rostoucí poptávce, představuje nová softwarová řešení. Ta podpoří služby pro zákazníky, kteří nakupují prostřednictvím více kanálů a očekávají od nich totožnou zkušenost co se týče kvality prodeje i marketingu. V rámci iniciativy Smarter Commerce pomáhá IBM obchodníkům obsloužit zákazníky tak, aby mohli rychle nakupovat kdykoli, kdekoli a jakýmkoli způsobem, přičemž celou interakci mezi obchodníkem a nakupujícím vnímá IBM jako službu.

Vedoucí pracovníci v oboru marketingu, IT a e-commerce se snaží lépe poznat nejúčinnější prodejní a marketingové strategie. Nové technologie IBM umožňují lepší porozumění zákaznickým interakcím, nákupním vzorcům a nákupům realizovaným prostřednictvím mobilních zařízení, sociálních a online aplikací, call center, e-mailu i offline.

Tato řešení zahrnují:

  • Nový software eCommerce, díky němuž mohou obchodníci zákazníkům nabídnout efektivnější a modernizovanější nakupování lépe přizpůsobené individuálním potřebám.
  • Nový software vytvořený v laboratořích IBM, který začleňuje do metriky kampaní i data ze sociálních médií a tak prodávajícím ukazuje, jaké kanály jsou nejefektivnější.
  • Nový cloudový software, který marketérům umožňuje analyzovat starší data i ta získaná v reálném čase ohledně nákupních vzorců a nákupů u všech typů prodejních kanálů.

Výzkum trhu provedený IBM naznačuje, že to, co se odehrává po prodeji, je pro vztah mezi značkou obchodníka a zákazníkem stejně důležité jako prodej samotný. Většina zákazníků se domnívá, že vysoce kvalitní poprodejní zkušenost – tedy služby zahrnující dopravu a dodání produktu, instalaci, zákaznickou podporu, řešení problémů a reklamací – je rozhodujícím faktorem, který ovlivní, zda obchodníka doporučí ostatním. IBM věří, že služby založené na pochopení preferencí zákazníků jsou zásadní pro zachování a posílení věrnosti značce.

Nový software pro eCommerce od IBM zahrnuje inovativní analytické nástroje pro prodejce, které zkvalitní služby zákazníkům, protože integrují nákup zboží s vyhledáváním. Lze tak dosáhnout relevantnějších výsledků hledání a vhodnějších doporučení. Vedle toho IBM dále rozšiřuje nabídku v oblasti eCommerce využitím klíčových technologií získaných v nedávných akvizicích jako Worklight a TeaLeaf. Společně tato řešení mají zlepšit konverzní poměry a snížit počet nedokončených nákupů, což povede k růstu tržeb a vyšším ziskům.

IBM také oznámila nová řešení pro multikanálový marketing a optimalizaci digitálního marketingu, která umožňují rozhodování v reálném čase. Díky nim marketéři získají komplexní náhled na nákupní vzorce zákazníků a provedené nákupy – dozví se, co si zákazníci prostřednictvím různých kanálů prohlíželi, zakoupili a kolik utratili.

Obchodníci mohou zkombinovat starší data s informacemi o aktivitách v reálném čase a nabídnout doporučené produkty v cenových relacích, které odpovídají možnostem daného zákazníka. Prostřednictvím Digital Data Exchange mohou obchodníci snadněji získávat a sdílet data o chování zákazníků v reálném čase, a to ve stále se rozšiřující síti služeb třetích stran, čímž vznikají ucelenější zákaznické profily a tím pádem i lépe přizpůsobené služby.

Tato nová verze také marketérům a obchodníkům usnadňuje určení nejefektivnějších kanálů a kampaní tak, že vyhodnocuje jejich účinnost na rozhodování při nákupu. Nástroj IBM Attribution Modeler je první technologií svého druhu, která pomáhá klientům měřit nejúčinnější prodejní kanály. Nabízí komplexní náhled na všechny kampaně a jednotlivé aktivity a reakce podle každého zákazníka – prostřednictvím mobilních zařízení, sociálních a online kanálů, call center, e-mailu i offline.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Makroviry inspirují

Pavel Houser , 20. září 2017 06:30
Pavel Houser

Úspěšný návrat malwaru šířeného pomocí maker vedl útočníky k tomu, že svou pozornost obrátili k příb...

Více






Kalendář

21. 09. Mobilní řešení pro business
25. 09.

29. 09.
Susecon 17
25. 09.

29. 09.
Microsoft Ignite 2017
RSS 

Zprávičky

Američtí operátoři T-Mobile US a Sprint jednají o fúzi

ČTK , 20. září 2017 11:00

Tržní hodnota T-Mobile US se pohybuje kolem 51 miliard dolarů hodnota Sprintu dosahuje zhruba 30 mil...

Více 0 komentářů

EK chce vyšší pravomoci pro řešení kybernetických útoků

ČTK , 20. září 2017 09:00

Celounijní certifikace by se měla týkat miliardy zařízení kritické infrastruktury....

Více 0 komentářů

Oblíbený nástroj CCleaner obsahoval malware

Pavel Houser , 19. září 2017 17:17

Ohroženy mohou být miliony uživatelů. Zranitelné jsou verze CCleaner 5.33 a CCleaner Cloud 1.07.3191...

Více 1 komentářů

Starší zprávičky

EK navrhuje nová pravidla pro pohyb dat neosobního charakteru

ČTK , 19. září 2017 15:26

Členské státy EU by už podle návrhu neměly nutit organizace, aby uchovávaly či zpracovávaly data na ...

Více 0 komentářů

Na trh přichází Synology C2 Backup

Pavel Houser , 19. září 2017 11:34

Synology strávila více než rok budováním vlastního datového centra....

Více 0 komentářů

Hackathon veřejné správy přilákal na 6 desítek vývojářů

Pavel Houser , 19. září 2017 08:00

Propojit otevřená data veřejné správy v užitečné aplikace bylo cílem šesti desítek programátorů, kte...

Více 0 komentářů

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže zkoumá zakázky na IT systémy

Pavel Houser , 18. září 2017 12:50

Úřad aktuálně se zaměřil na smlouvy na IT systémy uzavřené v jednacím řízení bez uveřejnění. ...

Více 0 komentářů