IBM představila nové Smarter Commerce řešení

30. leden 2013 00:00 0 komentářů

Společnost IBM představila inovace v oblasti marketingu a prodeje, jež maloobchodníkům pomohou poskytovat konzistentní zákaznickou zkušenost bez ohledu na formu nákupu – v kamenných obchodech, prostřednictvím mobilních technologií nebo online. Globální studie IBM, která oslovila 26 000 spotřebitelů, odhalila, že 35 % z nich do budoucna uvažuje o využití dalších kanálů k nákupu zboží a služeb.

Aby IBM vyšla vstříc této rostoucí poptávce, představuje nová softwarová řešení. Ta podpoří služby pro zákazníky, kteří nakupují prostřednictvím více kanálů a očekávají od nich totožnou zkušenost co se týče kvality prodeje i marketingu. V rámci iniciativy Smarter Commerce pomáhá IBM obchodníkům obsloužit zákazníky tak, aby mohli rychle nakupovat kdykoli, kdekoli a jakýmkoli způsobem, přičemž celou interakci mezi obchodníkem a nakupujícím vnímá IBM jako službu.

Vedoucí pracovníci v oboru marketingu, IT a e-commerce se snaží lépe poznat nejúčinnější prodejní a marketingové strategie. Nové technologie IBM umožňují lepší porozumění zákaznickým interakcím, nákupním vzorcům a nákupům realizovaným prostřednictvím mobilních zařízení, sociálních a online aplikací, call center, e-mailu i offline.

Tato řešení zahrnují:

  • Nový software eCommerce, díky němuž mohou obchodníci zákazníkům nabídnout efektivnější a modernizovanější nakupování lépe přizpůsobené individuálním potřebám.
  • Nový software vytvořený v laboratořích IBM, který začleňuje do metriky kampaní i data ze sociálních médií a tak prodávajícím ukazuje, jaké kanály jsou nejefektivnější.
  • Nový cloudový software, který marketérům umožňuje analyzovat starší data i ta získaná v reálném čase ohledně nákupních vzorců a nákupů u všech typů prodejních kanálů.

Výzkum trhu provedený IBM naznačuje, že to, co se odehrává po prodeji, je pro vztah mezi značkou obchodníka a zákazníkem stejně důležité jako prodej samotný. Většina zákazníků se domnívá, že vysoce kvalitní poprodejní zkušenost – tedy služby zahrnující dopravu a dodání produktu, instalaci, zákaznickou podporu, řešení problémů a reklamací – je rozhodujícím faktorem, který ovlivní, zda obchodníka doporučí ostatním. IBM věří, že služby založené na pochopení preferencí zákazníků jsou zásadní pro zachování a posílení věrnosti značce.

Nový software pro eCommerce od IBM zahrnuje inovativní analytické nástroje pro prodejce, které zkvalitní služby zákazníkům, protože integrují nákup zboží s vyhledáváním. Lze tak dosáhnout relevantnějších výsledků hledání a vhodnějších doporučení. Vedle toho IBM dále rozšiřuje nabídku v oblasti eCommerce využitím klíčových technologií získaných v nedávných akvizicích jako Worklight a TeaLeaf. Společně tato řešení mají zlepšit konverzní poměry a snížit počet nedokončených nákupů, což povede k růstu tržeb a vyšším ziskům.

IBM také oznámila nová řešení pro multikanálový marketing a optimalizaci digitálního marketingu, která umožňují rozhodování v reálném čase. Díky nim marketéři získají komplexní náhled na nákupní vzorce zákazníků a provedené nákupy – dozví se, co si zákazníci prostřednictvím různých kanálů prohlíželi, zakoupili a kolik utratili.

Obchodníci mohou zkombinovat starší data s informacemi o aktivitách v reálném čase a nabídnout doporučené produkty v cenových relacích, které odpovídají možnostem daného zákazníka. Prostřednictvím Digital Data Exchange mohou obchodníci snadněji získávat a sdílet data o chování zákazníků v reálném čase, a to ve stále se rozšiřující síti služeb třetích stran, čímž vznikají ucelenější zákaznické profily a tím pádem i lépe přizpůsobené služby.

Tato nová verze také marketérům a obchodníkům usnadňuje určení nejefektivnějších kanálů a kampaní tak, že vyhodnocuje jejich účinnost na rozhodování při nákupu. Nástroj IBM Attribution Modeler je první technologií svého druhu, která pomáhá klientům měřit nejúčinnější prodejní kanály. Nabízí komplexní náhled na všechny kampaně a jednotlivé aktivity a reakce podle každého zákazníka – prostřednictvím mobilních zařízení, sociálních a online kanálů, call center, e-mailu i offline.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Sinclair, Jobs a Watson

Richard Jan Voigts , 31. prosinec 2016 08:00
Richard Jan Voigts

ZX Spectrum byla hračka, kterou nám dal před l...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Facebook v Německu spustí systém pro ověřování pravdivosti zpráv

ČTK , 16. leden 2017 07:00

Internetová sociální síť Facebook v příštích týdnech zavede v Německu systém pro ověřování pravdivos...

Více 0 komentářů

Yahoo Japan zvažuje třídenní víkend, chce zaměstnance motivovat

ČTK , 15. leden 2017 15:00

Japonská internetová společnost Yahoo Japan zvažuje, že by do roku 2020 zavedla třídenní víkend. Chc...

Více 0 komentářů

Uber se dohodl s Google na využití jeho map

ČTK , 15. leden 2017 12:32

Internetová firma Google nově propojila své mapy s poskytovatelem přeprav Uber. S novou aktualizací ...

Více 1 komentářů

Starší zprávičky

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze představí zájemcům o studium moderní techniku i její historii

ITBiz.cz , 14. leden 2017 16:30

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá v pátek 20. ledna od 8.30 hodin první letošní Den otevř...

Více 0 komentářů

Čína chce zakázat elektrošoky pro mládež závislou na internetu

ČTK , 14. leden 2017 13:35

Čínská vláda chce zákonem zakázat používání elektrošoků a dalších fyzických trestů v táborech pro zá...

Více 5 komentářů

Za internetový prodej ohrožených brouků soud udělil podmínku

ČTK , 13. leden 2017 15:00

Český soud poprvé potrestal prodejce, který na internetu nabízel ohrožené druhy hmyzu. Jedenatřiceti...

Více 0 komentářů

Tržby za videokonference letos v regionu vzrostou o desetinu

ČTK , 13. leden 2017 11:00

Tržby za videokonferenční systémy ve východní Evropě včetně Česka v letošním roce meziročně vzrostou...

Více 0 komentářů