NHL zlepšila díky SAP Hybris digitální komunikaci s fanoušky a zvýšila tržby

07. únor 2017 19:00 0 komentářů

NHL nasadila řešení SAP Hybris Marketing a v prvním týdnu dosáhla o 25 % větší návštěvnosti svých webových stránek, o 45 % delšího času stráveného na webu a čtvrtinového nárůstu celkového zapojení návštěvníků.

Důsledkem toho roste prodej dresů, doplňků a dalších produktů pro fanoušky, počet nových předplatitelů i prodej lístků na zápasy. Nová sekce se statistikami NHL běží na SAP HANA, in-memory platformě, která dokáže v reálném čase zpracovat obrovské množství dat, a umožňuje tak rychlé vyhledávání. Díky řešení SAP má nyní NHL atraktivnější web a interaktivnější online komunikaci s hokejovými fanoušky a zároveň zvýšila tržby z prodeje.

Cílem spolupráce byl růst digitální platformy NHL, větší atraktivita díky relevantnímu obsahu, zaujetí fanoušků skrz vizualizace týmových i individuálních sportovních výkonů a zacílení specifické demografické skupiny hokejových nadšenců. Řešení SAP Hybris sbírá informace nejen o návštěvnících webu, ale také o divácích na stadionu, čímž získává vhled do jejich specifického chování a detailní zákaznický profil. Na základě těchto dat vznikají interaktivní statistiky, personalizovaný obsah pro fanoušky i cílená nabídka merchandising produktů.

„Původně jsme si mysleli, že statistiky jsou nudné a hokejové příznivce nenalákají, ale reakce na naší novou sekci na webu ukázaly opak. Myslím, že velký podíl na společných úspěších má přístup Run Simple, který SAP uvádí do praxe. Hokej je nejrychlejší hra na světě, díky SAP teď ale dokážeme fanouškům kromě skvělé podívané poskytnout i přehledný nástroj s herními analýzami jednotlivých hráčů i týmů. Tyto novinky podporují také naše obchodní aktivity, protože nám pomáhají rychle pochopit chování diváků a toho, co chtějí. Plníme jim tak jejich přání a zároveň šetříme čas i náklady,“ okomentoval Chris Foster, ředitel vývoje digitální obchodní strategie v NHL.

Sekce se statistikami NHL běží na SAP HANA Enterprise Cloud. In-memory platforma SAP HANA dokáže v reálném čase zpracovat obrovské množství dat a analyzovat informace o zhruba 30 milionech fanoušků, díky čemuž jim umožňuje vyhledávat a filtrovat tak, aby rychle získali chtěné informace. Řešení SAP Hybris Marketing umožňuje získávat data o každém uživateli a nabídnout mu tak relevantní obsah přímo pro něj. Sekce se statistikami byla navíc vyvíjena ve spolupráci s fanoušky, kteří se tak podíleli na její výsledné intuitivní verzi. Hned v prvním týdnu spuštění nové sekce stouplo jejich zapojení o 25 % a neustále roste, teď tráví návštěvníci na webu o 45 % více času než dříve a jsou mnohem více interaktivní.

NHL plánuje spolupráci s SAP dále rozšířit, získaná data poslouží k prediktivním analýzám chování fanoušků a ke zefektivnění prodejů přímo na stadionech. Zároveň chce NHL do databáze integrovat veškeré informace od svého vzniku, tedy od roku 1917. To umožní porovnání výkonů současných hráčů a týmů s hokejovými legendami. „Díky našim řešením můžeme fanouškům NHL poskytnout moderní analytický nástroj a i další spolupráce určitě přinese nový a unikátní pohled na hokej,“ těší se na další spolupráci s NHL Martin Dudek, Presales konzultant pro obchodní a marketingová řešení SAP ČR.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Virtuální realitou proti strachu ze smrti

Pavel Houser , 18. červenec 2017 07:00
Pavel Houser

Lidé, kteří reportují „zážitky blízké smrti“, pak mnohdy mají ze smrti menší strach. Nedalo by se to...

Více






Kalendář

22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
RSS 

Zprávičky

V Praze se instalují první chytré lavičky připojené přes síť LoRa

Pavel Houser , 20. červenec 2017 13:28

Lavička TreeSmart nabízí wi-fi připojení, nabíjení mobilních zařízení a senzory snímající vlhkost, t...

Více 1 komentářů

SUSE a Supermicro uzavírají globální partnerství

Pavel Houser , 20. červenec 2017 10:00

Firmy poskytnou řešení pro kritickou infrastrukturu, softwarově definovaná datová centra a integrova...

Více 0 komentářů

Chytrou domácnost vzdáleně řídí 17 % Čechů

Pavel Houser , 20. červenec 2017 09:00

Řízení chytrých domácností v ČR láká hlavně kvůli kontrole nákladů za energie. Ve světě je hlavní mo...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

PayPal a Visa budou nabízet debetní karty v Evropě

ČTK , 20. červenec 2017 08:00

PayPal svou bankovní licenci dosud využíval především k pokladním službám....

Více 0 komentářů

Dell uvádí servery PowerEdge 14. generace

Pavel Houser , 19. červenec 2017 14:19

Nové servery PowerEdge 14. generace přinášejí podle dodavatele architekturu, optimalizovanou pro sof...

Více 0 komentářů

Zoot vydá čtyřleté veřejně obchodovatelné dluhopisy s úrokem 6,5 %

ČTK , 19. červenec 2017 13:59

Největší tuzemský internetový obchod s módou Zoot vydá podřízené dluhopisy v celkovém objemu 150 mil...

Více 0 komentářů

Atari představuje novou herní konzoli Ataribox

ČTK , 19. červenec 2017 11:51

Francouzský výrobce videoher Atari ukázal herní konzoli Ataribox, která je první novou konzolí firmy...

Více 1 komentářů