NHL zlepšila díky SAP Hybris digitální komunikaci s fanoušky a zvýšila tržby

07. únor 2017 19:00 0 komentářů

NHL nasadila řešení SAP Hybris Marketing a v prvním týdnu dosáhla o 25 % větší návštěvnosti svých webových stránek, o 45 % delšího času stráveného na webu a čtvrtinového nárůstu celkového zapojení návštěvníků.

Důsledkem toho roste prodej dresů, doplňků a dalších produktů pro fanoušky, počet nových předplatitelů i prodej lístků na zápasy. Nová sekce se statistikami NHL běží na SAP HANA, in-memory platformě, která dokáže v reálném čase zpracovat obrovské množství dat, a umožňuje tak rychlé vyhledávání. Díky řešení SAP má nyní NHL atraktivnější web a interaktivnější online komunikaci s hokejovými fanoušky a zároveň zvýšila tržby z prodeje.

Cílem spolupráce byl růst digitální platformy NHL, větší atraktivita díky relevantnímu obsahu, zaujetí fanoušků skrz vizualizace týmových i individuálních sportovních výkonů a zacílení specifické demografické skupiny hokejových nadšenců. Řešení SAP Hybris sbírá informace nejen o návštěvnících webu, ale také o divácích na stadionu, čímž získává vhled do jejich specifického chování a detailní zákaznický profil. Na základě těchto dat vznikají interaktivní statistiky, personalizovaný obsah pro fanoušky i cílená nabídka merchandising produktů.

„Původně jsme si mysleli, že statistiky jsou nudné a hokejové příznivce nenalákají, ale reakce na naší novou sekci na webu ukázaly opak. Myslím, že velký podíl na společných úspěších má přístup Run Simple, který SAP uvádí do praxe. Hokej je nejrychlejší hra na světě, díky SAP teď ale dokážeme fanouškům kromě skvělé podívané poskytnout i přehledný nástroj s herními analýzami jednotlivých hráčů i týmů. Tyto novinky podporují také naše obchodní aktivity, protože nám pomáhají rychle pochopit chování diváků a toho, co chtějí. Plníme jim tak jejich přání a zároveň šetříme čas i náklady,“ okomentoval Chris Foster, ředitel vývoje digitální obchodní strategie v NHL.

Sekce se statistikami NHL běží na SAP HANA Enterprise Cloud. In-memory platforma SAP HANA dokáže v reálném čase zpracovat obrovské množství dat a analyzovat informace o zhruba 30 milionech fanoušků, díky čemuž jim umožňuje vyhledávat a filtrovat tak, aby rychle získali chtěné informace. Řešení SAP Hybris Marketing umožňuje získávat data o každém uživateli a nabídnout mu tak relevantní obsah přímo pro něj. Sekce se statistikami byla navíc vyvíjena ve spolupráci s fanoušky, kteří se tak podíleli na její výsledné intuitivní verzi. Hned v prvním týdnu spuštění nové sekce stouplo jejich zapojení o 25 % a neustále roste, teď tráví návštěvníci na webu o 45 % více času než dříve a jsou mnohem více interaktivní.

NHL plánuje spolupráci s SAP dále rozšířit, získaná data poslouží k prediktivním analýzám chování fanoušků a ke zefektivnění prodejů přímo na stadionech. Zároveň chce NHL do databáze integrovat veškeré informace od svého vzniku, tedy od roku 1917. To umožní porovnání výkonů současných hráčů a týmů s hokejovými legendami. „Díky našim řešením můžeme fanouškům NHL poskytnout moderní analytický nástroj a i další spolupráce určitě přinese nový a unikátní pohled na hokej,“ těší se na další spolupráci s NHL Martin Dudek, Presales konzultant pro obchodní a marketingová řešení SAP ČR.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Agilita a devops, přepracování a vyhoření

Pavel Houser , 12. červenec 2018 12:30
Pavel Houser

Michael Cote na The Register upozorňuje na častý problém: nové „agilní“ metody vývoje, všechny příst...

Více







RSS 

Zprávičky

Hackeři ukradli zdravotní záznamy 1,5 milionu Singapurců

ČTK , 20. červenec 2018 14:37

Cílem útoku bylo prý získat podrobné údaje o singapurském premiérovi a také o lécích, které užíval....

Více 0 komentářů

Ericsson je díky úsporám v mírném zisku

ČTK , 20. červenec 2018 11:36

Švédský podnik se v poslední době potýkal se slábnoucí poptávkou telekomunikačních operátorů....

Více 0 komentářů

Čip v občanském průkazu si zatím aktivovala třetina lidí

ČTK , 20. červenec 2018 08:00

Prostřednictvím Portálu občana lidé mají přístup např. k údajům o důchodu nebo si mohou pořídit výpi...

Více 0 komentářů

Kalendář

04. 08.

09. 08.
Black Hat USA 2018
09. 08.

12. 08.
DEF CON 26
06. 09.

07. 09.
Humusoft Technical Computing Camp 2018

Starší zprávičky

Red Hat Ansible Engine přináší další automatizaci cloudu

Pavel Houser , 19. červenec 2018 13:52

Nejnovější verze platformy Red Hat Ansible Engine 2.6 rozšiřuje automatizaci cloudů AWS, Google Clou...

Více 0 komentářů

Samsung chystá na příští rok telefon se sklopným displejem

ČTK , 19. červenec 2018 10:00

Displej půjde složit na polovinu jako peněženku. Ve složeném stavu je na přední straně přístroje men...

Více 0 komentářů

Internet Mall snížil ztrátu, tržby mu vzrostly na 7,2 miliardy Kč

ČTK , 18. červenec 2018 17:29

Internet Mall mj. investuje do distribučního centra v Jirnech u Prahy, které by mělo sloužit 7 střed...

Více 0 komentářů

Google dostal kvůli Androidu od EK rekordní pokutu 4,34 mld. eur (aktualizace)

ČTK , 18. červenec 2018 13:26

Google využil Android k upevnění dominantní pozice svého internetového vyhledávače, uvádí EK....

Více 0 komentářů