Stále více zákazníků přichází do e-shopů přes blogy a obsahové weby

12. srpen 2016 12:00 1 komentářů

Jak přivést nakupující do e-shopu? Dle statistik společnosti VIVnetworks.com nejlépe fungují blogy a obsahové weby, které do e-shopů přivedou až 35 % zákazníků. Blogeři si tímto způsobem dokáží slušně vydělávat. V affiliate síti VIVnetworks.com si díky provizím za zrealizované obchody mohou přijít i na desítky tisíc korun měsíčně. Stačí díky inteligentním nástrojům nasadit kód pro prodej zboží z e-shopu do webových stránek a začít vydělávat.

„Důvěryhodnost, to je to, co lidé u e-shopů vedle příznivé ceny hledají nejčastěji. A právě stránky, které mají „obličej“ a lze si za nimi někoho konkrétního představit, jsou těmi, kdo e-shopu mohou důvěryhodnost dodat,“ říká Robert Studený z affiliate sítě VIVnetworks.com. Není se tedy čemu divit, že lidé dají na radu svého oblíbeného blogera a na odkaz na koupi například výrobku, o kterém bloger vypráví či píše, rádi kliknou a prodej dokončí.

Podle statistik společnosti VIVnetworks.com přijde nejvíce objednávek do e-shopů právě z blogů a obsahových webů. Nejvíce zákazníků (35 %) je osloveno prostřednictvím obsahových webů a blogů, u kterých nejlépe fungují recenze, PR články nebo různá doporučení. Necelých 20 % zákazníků reaguje na cashback, což je forma slevy, kdy se kupujícímu vrátí část z hodnoty nákupu, a 25 % na slevové kupóny. Čtenář webu jednoduše klikne na odkaz,dostane se do e-shopu a může provést svou objednávku. Ta se připíše právě blogerovi, který za ni následně inkasuje provizi. Celý systém je tedy maximálně transparentní.

„Nejvyšší provize zaznamenáváme u cestovatelských blogů, přes které se mohou zákazníci doklikat do obchodu se zájezdy či letenkami,“ říká Robert Studený. „Příjmy jsou však v této oblasti vysoké jen v létě a v zimě, kdy je největší boom cestování. Letošní nejvyšší jednorázový výdělek činil 4712,40 Kč.“ Pravidelný příjem si pak mohou zajistit například módní blogerky, či matky na rodičovské dovolené, které si píší blog o tom, které prostředky využívají při péči o dítě. Není totiž nic snadnějšího, než do článku přidat odkazy na zmiňované a recenzované produkty. Tím, že se bloger rozhodne do affiliate sítě přidat, nic neriskuje. Stačí se zaregistrovat, za využití systému se neplatí žádné poplatky. Za každou realizovanou objednávku pak získává od obchodníka provizi v řádu procent. „Například v červenci jsme u módních blogů registrovali částky sahající až k 50 tisícům za měsíc. Jde bezpochyby o nejjednodušší a nejjistější způsob financování webu, než jsou klasické reklamy,“ říká na závěr Robert Studený.


Komentáře

Majka #0
Majka 16. srpen 2016 00:15

Zdrojem může být také web s kupóny, např. http://slevovykupon.net/i/medium/

RSS 

Komentujeme

Deset minut s Einsteinem

Richard Jan Voigts , 18. listopad 2017 10:45
Richard Jan Voigts

Při návštěvě Švýcarska jsme strávili den na Eidgenoessiche Technische Hochschule Zurich – Swiss Fede...

Více







RSS 

Zprávičky

Hackeři ukradli Uberu data 57 milionů zákazníků a řidičů

ČTK , 22. listopad 2017 09:15

Incident společnost rok tajila a hackerům zaplatila....

Více 1 komentářů

Tuzemské banky útok trojského koně nezaznamenaly

ČTK , 22. listopad 2017 09:00

Banky ČSOB, Sberbank a Air Bank nezaznamenaly útok trojského koně BankBot na své aplikace mobilního ...

Více 0 komentářů

ODS chce otevřít diskusi o zavedení elektronických voleb

ČTK , 22. listopad 2017 08:00

Komisaři by také např. už při vkládání výsledků měli kontrolovat, zda na lístcích není nějaký abnorm...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Vláda USA se snaží zablokovat spojení AT&T a Time Warner

ČTK , 21. listopad 2017 10:55

Americké ministerstvo spravedlnosti podalo žalobu s cílem zablokovat spojení telekomunikační společn...

Více 0 komentářů

Ve 3. čtvrtletí se prodeji PC v ČR dařilo

ČTK , 21. listopad 2017 09:00

Za první tři čtvtletí jako celek ale trh meziročně klesl o 3 % na 679 800 kusů. Stagnují i tradičn...

Více 0 komentářů

"Čínský Facebook" Tencent má hodnotu přes 500 miliard dolarů

ČTK , 21. listopad 2017 08:00

Tencent je známý hlavně díky své mobilní aplikaci WeChat....

Více 0 komentářů

Výrobce čipů Marvell kupuje za 6 mld. USD rivala Cavium

ČTK , 20. listopad 2017 14:57

Cavium využívá technologii ARM a snaží se narušit pozici Intelu na trhu mikroprocesorů pro servery....

Více 0 komentářů