Stále více zákazníků přichází do e-shopů přes blogy a obsahové weby

12. srpen 2016 12:00 1 komentářů

Jak přivést nakupující do e-shopu? Dle statistik společnosti VIVnetworks.com nejlépe fungují blogy a obsahové weby, které do e-shopů přivedou až 35 % zákazníků. Blogeři si tímto způsobem dokáží slušně vydělávat. V affiliate síti VIVnetworks.com si díky provizím za zrealizované obchody mohou přijít i na desítky tisíc korun měsíčně. Stačí díky inteligentním nástrojům nasadit kód pro prodej zboží z e-shopu do webových stránek a začít vydělávat.

„Důvěryhodnost, to je to, co lidé u e-shopů vedle příznivé ceny hledají nejčastěji. A právě stránky, které mají „obličej“ a lze si za nimi někoho konkrétního představit, jsou těmi, kdo e-shopu mohou důvěryhodnost dodat,“ říká Robert Studený z affiliate sítě VIVnetworks.com. Není se tedy čemu divit, že lidé dají na radu svého oblíbeného blogera a na odkaz na koupi například výrobku, o kterém bloger vypráví či píše, rádi kliknou a prodej dokončí.

Podle statistik společnosti VIVnetworks.com přijde nejvíce objednávek do e-shopů právě z blogů a obsahových webů. Nejvíce zákazníků (35 %) je osloveno prostřednictvím obsahových webů a blogů, u kterých nejlépe fungují recenze, PR články nebo různá doporučení. Necelých 20 % zákazníků reaguje na cashback, což je forma slevy, kdy se kupujícímu vrátí část z hodnoty nákupu, a 25 % na slevové kupóny. Čtenář webu jednoduše klikne na odkaz,dostane se do e-shopu a může provést svou objednávku. Ta se připíše právě blogerovi, který za ni následně inkasuje provizi. Celý systém je tedy maximálně transparentní.

„Nejvyšší provize zaznamenáváme u cestovatelských blogů, přes které se mohou zákazníci doklikat do obchodu se zájezdy či letenkami,“ říká Robert Studený. „Příjmy jsou však v této oblasti vysoké jen v létě a v zimě, kdy je největší boom cestování. Letošní nejvyšší jednorázový výdělek činil 4712,40 Kč.“ Pravidelný příjem si pak mohou zajistit například módní blogerky, či matky na rodičovské dovolené, které si píší blog o tom, které prostředky využívají při péči o dítě. Není totiž nic snadnějšího, než do článku přidat odkazy na zmiňované a recenzované produkty. Tím, že se bloger rozhodne do affiliate sítě přidat, nic neriskuje. Stačí se zaregistrovat, za využití systému se neplatí žádné poplatky. Za každou realizovanou objednávku pak získává od obchodníka provizi v řádu procent. „Například v červenci jsme u módních blogů registrovali částky sahající až k 50 tisícům za měsíc. Jde bezpochyby o nejjednodušší a nejjistější způsob financování webu, než jsou klasické reklamy,“ říká na závěr Robert Studený.


Komentáře

Majka #0
Majka 16. srpen 2016 00:15

Zdrojem může být také web s kupóny, např. http://slevovykupon.net/i/medium/

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






Kalendář

25. 03. INSPO 2017
31. 03. CRA IoT Hackathon
04. 04. Affiliate konference
RSS 

Zprávičky

Bosch a IBM začaly spolupracovat na IoT pro průmysl

Pavel Houser , 24. březen 2017 13:08

Výrobci aut mohou nyní plánovat a organizovat aktualizaci softwaru u milionů vozů....

Více 0 komentářů

Apple čeká na Novém Zélandu vyšetřování kvůli daním

ČTK , 24. březen 2017 13:00

Americkou společnost Apple čeká na Novém Zélandu vyšetřování, navzdory miliardovému obratu tam totiž...

Více 0 komentářů

Huawei a SUSE spolupracují na platformě pro kritické úlohy

Pavel Houser , 24. březen 2017 11:42

SUSE Linux Enterprise Server jako preferovaný standardní OS pro KunLu umožňuje výměnu procesorů a pa...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Novela zavádí lepší užití informačních systémů veřejné správy

ČTK , 24. březen 2017 08:00

Zákon má mj. zabránit duplicitě informačních systémů a plýtvání penězi při jejich nákupu....

Více 0 komentářů

Workplace Hub pro optimalizaci systémů i procesů

Pavel Houser , 23. březen 2017 16:09

Konica Minolta v partnerství se společnostmi Microsoft, HPE, Sophos, Canonical a BrainTribe přichází...

Více 0 komentářů

Jen necelá polovina firem pravidelně zkoumá data o zákaznících

ITBiz.cz , 23. březen 2017 14:30

Podle studie společnosti Oracle pouze 44 % firem pravidelně zkoumá data o svých zákaznících s cílem ...

Více 0 komentářů

Google umožní sdílení polohy přes aplikaci Google Maps

ČTK , 23. březen 2017 13:30

Uživatelé populární mapové aplikace Google Maps budou moci od příštího týdne sdílet s ostatními svou...

Více 0 komentářů