Startuje první srovnávač online supermarketů v ČR

19. leden 2016 17:00 0 komentářů

Čeští zákazníci, kteří nakupují potraviny a drogerii online, mají nyní k ruce první český cenový srovnávač online supermarketů Atoto.cz. Díky němu si mohou být jistí, že nakoupí tam, kde mají své oblíbené zboží nejlevnější. Na běžném rodinném nákupu mohou při pořízení zcela identického zboží ušetřit i stovky korun. Srovnávač Atoto.cz nyní funguje v pilotním provozu a i díky reakcím zákazníkům se bude každý den zlepšovat.

Během Vánoc mají lidé velké výdaje a v lednu pak hledají, jak zase ušetřit. Jednou z možností je omezit výdaje za potraviny a drogerii, ovšem málokdo chce snižovat kvalitu nebo množství nakoupeného zboží. Pomoci ušetřit, a přitom nedělat kompromisy, jim může právě webový srovnávač Atoto.cz. Jako jediný na českém trhu porovnává ceny více než 48 000 položek na webech iTesco.cz, Rohlik.cz, Kosik.cz, Kolonial.cz, Potravinydomu.cz a Z-market.cz, a průběžně zákazníka informuje, kolik za celý nákup, včetně dopravy, zaplatí. Informace na Atoto.cz se navíc jednou denně aktualizují, zákazníci tedy mají okamžitý přístup i ke všem akčním nabídkám. Atoto.cz není spojen s žádným online supermarketem ani výrobcem a zboží porovnává zcela nezávisle tak, aby bylo nejvýhodnější pro zákazníka.

„Vycházeli jsme z toho, že Češi rádi nakupují zboží v akci. Je ale náročné porovnávat ceny celého nákupu v jednotlivých supermarketech, stejně jako je náročné naklikat ten samý nákup u šesti různých online obchodů a pak složitě porovnávat, u koho je nejvýhodnější, vysvětluje spoluzakladatel Atoto.cz Tomáš Wojcik z digitální agentury 2FRESH, která za tímto projektem stojí.

Cílem Atoto.cz je usnadnit lidem nakupování potravin a drogerie na internetu a přitom šetřit jejich peníze. Uživatelé v jakémkoli okamžiku nákupu vidí, o kolik se právě liší celková cena u jednotlivých online supermarketů. Pokud vybrané zboží není k dispozici u žádného z prodejců, Atoto.cz mu automaticky nabídne alternativní produkt.

Ještě před zahájením nákupu vyplní zákazník svou adresu, aby se dozvěděl, který z online supermarketů umí dovézt zboží právě k němu domů nebo do kanceláře. Současně se mu tím zpřístupní i okno s aktuálními časy a cenami dovozů. Nakonec se zvolený nákup automaticky odešle na web vybraného online supermarketu, kde zákazník svůj nákup jednoduše dokončí a zaplatí.

„Samotný srovnávač nákupu je prvním krokem. V nejbližších měsících chceme věnovat veškerou energii dolaďování služby podle reakcí a preferencí uživatelů. Poté bychom rádi zavedli i hodnocení jednotlivých nákupů a supermarketů a postupně chceme z Atoto.cz vybudovat určitou platformu, která se bude hlouběji zabývat kvalitou potravin a vzděláváním lidí v této oblasti,“ dodává Tomáš Wojcik.

Jako první srovnávač online supermarketů v České republice funguje Atoto.cz zatím v pilotním provozu. Přímo z katalogu zboží na jeho stránkách mají zákazníci možnost přes jednoduchý formulář poslat tvůrcům srovnávače náměty na vylepšení i nahlásit chybu, pokud nějakou objeví. Tým Atoto.cz bude i díky těmto podnětům každý den službu dále zlepšovat.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Další na řadě je bezpečnost

Richard Jan Voigts , 09. říjen 2017 00:00
Richard Jan Voigts

Co všechno lze automatizovat pomocí strojového učení? Larry Ellison, technologický ředitel společnos...

Více







Kalendář

21. 10. WordCamp Brno 2017
24. 10. VeeamON Forum 2017
25. 10.

26. 10.
Profesia days 2017
RSS 

Zprávičky

Firmu Moravia IT koupil britský konkurent RWS Holding

ČTK , 19. říjen 2017 21:26

Mezi zákazníky firmy specializující se na lokalizaci a testování softwaru patří např. Microsoft, IBM...

Více 0 komentářů

Státní ústav pro kontrolu léčiv hájí elektronické recepty

ČTK , 19. říjen 2017 10:00

V ČR se vydá 60-70 milionů papírových receptů ročně. Podle ministerstva je elektronizace zdravotnict...

Více 0 komentářů

Ransomware Locky v září masivně útočil ve světě i v ČR

Pavel Houser , 19. říjen 2017 09:30

Locky se neobjevil v Top 10 škodlivých kódů od listopadu 2016....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Podnikové služby tvoří už 5 % českého HDP

Pavel Houser , 19. říjen 2017 09:00

Podnikové služby v ČR rostly o 19 %, největší boom zažívají centra poskytující IT služby....

Více 0 komentářů

Komárkova KKCG koupila 70 % firmy AutoCont

ČTK , 19. říjen 2017 08:00

Důvodem k prodeji byla možnost expanze AutoContu na další trhy....

Více 0 komentářů

Seznam loni zvýšil čistý zisk o 9 % na 1,1 miliardy Kč

ČTK , 18. říjen 2017 10:00

Největší podíl na tržbách měly příjmy z reklamy ve vyhledávání, tedy z reklamního systému Sklik. ...

Více 0 komentářů

Dopravní podnik spustil v 6 stanicích metra wi-fi připojení k internetu

ČTK , 18. říjen 2017 08:00

Ve stanicích je rozmístěno 75 vysílačů a dodavatelská firma musela vybudovat veškerou infrastrukturu...

Více 0 komentářů