Virtuální hlasový operátor pro snadnou přenositelnost čísel

08. červen 2012 15:30

Nově uvedená hlasová služba pro hlasové operátory již stačila získat ocenění IT produkt 2012. Toto IT řešení Dial Telecomu slouží menším operátorům s OpID mimo jiné ke snadným přenosům čísel.

Schéma hlasové služby Virtuální hlasový operátor od Dial Telecomu
Schéma hlasové služby Virtuální hlasový operátor od Dial Telecomu
Dial Telecom, a. s., uvedl v těchto dnech na trh novou hlasovou službu Virtuální hlasový operátor. Jde o komplexní IT řešení pro menší telekomunikační hlasové operátory pevné sítě, kteří díky němu nemusí vlastnit a provozovat vlastní platformu pro přenos čísel mezi operátory. Virtuální hlasový operátor od Dial Telecomu krátce po uvedení již stačil získat ocenění IT produkt 2012.

Nová služba je určena především menším hlasovým operátorům, kteří se tak mohou s mnohem menšími počátečními investicemi stát plnohodnotným hlasovým operátorem s plným pokrytím služeb. Operátor může využívat vlastní operátorské číslo (OpID), které jedinečným způsobem určuje provozovatele hlasové sítě a slouží k identifikaci sítě mezi národními operátory pro směrování hovorů.

Může využít vlastních formulářů pro přenos čísel, čímž není schovaný za větším operátorem a vystupuje před svými zákazníky sám za sebe.

Vlastní aplikace

Služba využívá vlastní IT řešení pomocí aplikace, která je prezentována vůči telekomunikačním hlasovým operátorům pevné sítě speciálním webovým portálem. Ten umožňuje iniciovat přenosy čísel mezi operátory za dodržení veškerých pravidel dohodnutých mezi provozovateli sítí. Je zde podporováno i schvalování přenosu čísel v opačném směru, a tak si může virtuální operátor sám rozhodovat o svých zákaznících. Nedílnou součástí je sledování stavu přenášených čísel během přenosu a možnost vrácení čísel původnímu operátorovi. Aplikace automaticky zajišťuje veškerou komunikaci mezi operátory a zjednodušuje vstup menších či začínajících subjektů na pole hlasových telekomunikačních operátorů fixních sítí.

Získané ocenění IT produkt 2012

Virtuální hlasový operátor již krátce po uvedení na trh získal ocenění v kategorii komunikačních produktů. Hlasovou službu Dial Telecomu ocenilo vydavatelství IDG Czech Republic a smí tak používat logo IT produkt 2012.

Výhody Virtuálního hlasového operátora:

  • Portálová aplikace, která podporuje přenos čísel mezi operátory.
  • Přenos čísel k operátorovi.
  • Přenos čísel od operátora.
  • Vrácení nepoužívaných čísel.
  • Sledování stavu přenášených čísel.
  • Integrováno s ostatními funkcemi portálu jako sledování počtu hovorů, ceny hovorů, vyúčtování, nastavení služeb atd.


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů

Sněmovna uzákoní pravidla pro informační systémy veřejné správy

ČTK , 19. leden 2017 07:00

Sněmovna zřejmě uzákoní pravidla pro to, jaké funkční vlastnosti mají mít informační systémy ve veře...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 2 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů