Clover: Cloud na zkoušku

Pavel Houser , 10. březen 2017 10:33 0 komentářů

Nový projekt CLOVER umožňuje IT odborníkům vyzkoušet si cloudové služby a aplikace ještě předtím, než do nich sami zainvestují.

Kompetenční centrum vzniklo ve spolupráci společností Hewlett Packard Enterprise (HPE) a DataSpring a poskytuje zájemcům možnost vyzkoušet si hned čtyři běžné scénáře při využívání cloudových služeb.

Scénáře se zabývají problematikou datových center v cloudovém prostředí, tvorbou a poskytováním cloudových služeb a jejich zpřístupněním koncovým zákazníkům, migrací tradičních IT služeb do cloudu včetně modelových příkladů a tvorbou aplikací přímo určených pro cloud, tzv. cloud-native. „Naším cílem bylo nabídnout zákazníkům prostor potřebný pro vyzkoušení cloudových řešení v reálném prostředí moderního a Tier III certifikovaného datového centra. Kromě možnosti testování nabízí tento projekt také platformu pro vývoj nových cloudových řešení a scénářů v ověřeném prostředí bez kompromisů,“ uvedl Martin Chládek ze společnosti DataSpring.

Cílovou skupinou Cloveru jsou na jedné straně všichni zákazníci, kteří se zajímají o problematiku cloudu a nemají možnost si technologie vyzkoušet kvůli nedostatku vlastních zdrojů či znalostí, na straně druhé pak experti, kteří tu budou moci vyvíjet a testovat své vlastní služby. „Jedná se vlastně o laboratoř ve virtuálním prostředí. Naším cílem je, aby si zákazník měl šanci přímo vyzkoušet téměř kompletní portfolio hybridních cloudových řešení HPE na privátní infrastruktuře. A zároveň, aby i do budoucna měl platformu pro vývoj svých nových cloudových řešení a scénářů,“ vysvětluje generální ředitel společnosti HPE Jan Kameníček.

Jak často uvádějí dodavatelé cloudu (a zejména služeb PaaS), zbytečná zátěž, kdy IT specialisté musejí neustále vytvářet nové instance operačních systémů pro běh aplikací, namísto toho, aby se věnovali vývoji a vylepšování těchto aplikací, brání většině firem v rychlejším rozvoji IT.

„Když se s našimi zákazníky bavíme o cloudu, opakují se neustále stejné požadavky – na jedné straně vyšší výkon a agilita, na druhé omezování rizik, nákladů i času na řízení. Hybridní služby jsou pro ně ideálním řešením, protože dovolují snadno propojit svět tradičního a moderního IT. Navíc dovolují organizacím plánovat dopředu a být připraveni na rychlé nasazení nových aplikací, které jim pomohou k získávání nových zákazníků nebo zlepšováním služeb. Hybridní cloud ocení zejména ti, kteří mají vybudovanou vlastní infrastrukturu, ale rádi by část technologií nebo služeb přesunuli do cloudu,“ doplňuje J. Kameníček.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v ČR

Pavel Houser , 25. květen 2017 08:00

Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží, nyní se rozšiřuje i o služby...

Více 0 komentářů

Firmy zabývající se virtuální realitou zakládají asociaci

ČTK , 24. květen 2017 16:00

Cílem je propojit vývojářské týmy s universitami, investičními fondy a soukromým sektorem....

Více 0 komentářů

Sněmovna schválila novelu upravující přechod na vysílání DVB-T2

ČTK , 24. květen 2017 13:05

"Já jsem tam postrádal něco ve prospěch virtuálních mobilních operátorů," uvedl budoucí ministr fina...

Více 0 komentářů

Google chce propojit data z webové reklamy s nákupy v kamenných obchodech

ČTK , 24. květen 2017 10:46

Technologie dokáže propojit informace o tom, na co lidé na webu klikají a za co pak platí kartou v k...

Více 2 komentářů