Nová služba Dell Premium Support Plus nabízí prediktivní rozpoznávání problémů

Pavel Houser , 06. září 2017 12:01 0 komentářů
Rubriky: Hardware

Automatizované funkce byly testovány a prověřeny na podnikovém trhu a Dell je nyní přináší i běžným spotřebitelům.

Nová služba nejvyšší úrovně Dell Premium Support Plus poskytuje podle Dellu laťku nejkomplexnější podporu, jaká je pro spotřebitelské a herní počítače dostupná.

Podpora Premium Support Plus rozvíjí funkce služby Dell Premium Support. Patří k nim nepřetržitá podpora po telefonu nebo služby u zákazníka navazující na vzdálenou diagnostiku či hardwarová a softwarová podpora. Služba využívá technologii Dell SupportAssist. Podle Dellu jde o první a zatím jedinou spotřebitelskou službou, která proaktivně vyhledává problémy, předvídá je dřív, než nastanou, automaticky odstraňuje viry a optimalizuje výkon spotřebitelských počítačů.

Služba také zahrnuje řadu dalších prvků, jako je oprava poškození vzniklého při nehodě. Automatizované proaktivní a prediktivní funkce byly testovány a prověřeny na podnikovém trhu a Dell je nyní přináší i běžným spotřebitelům.

Zákazníci si prostředí přizpůsobí – mohou vybírat mezi automatizovanou integrovanou podporou bez nutnosti někam volat a podporou na míru poskytovanou technikem, nebo zvolit kombinaci obou přístupů. Doba nutná k vyřešení problému se podle Dellu v porovnání s jinými nabídkami prémiových služeb zkracuje až o 88 % a počet potřebných kroků v procesu podpory až o 77 %. Služba je k dispozici u modelů Dell Inspiron, XPS a Alienware.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Makroviry inspirují

Pavel Houser , 20. září 2017 06:30

Úspěšný návrat malwaru šířeného pomocí maker vedl útočníky k tomu, že svou pozornost obrátili k příb...

Více






Kalendář

25. 09.

29. 09.
Susecon 17
25. 09.

29. 09.
Microsoft Ignite 2017
26. 09.

26. 08.
Affiliate konferencia 2017
RSS 

Zprávičky

EK:Digitální firmy platí poloviční daně oproti tradičním podnikům

ČTK , 25. září 2017 09:00

Krátkodobá řešení podle návrhu zahrnují např. zdanění digitálních podniků na základě jejich tržeb, n...

Více 0 komentářů

Hewlett Packard Enterprise propustí asi 5 000 lidí

ČTK , 25. září 2017 08:00

Plánované zrušení 10 % pracovních míst by mohlo být předehrou k dalšímu snižování počtu zaměstnanců....

Více 0 komentářů

Mobilní platby: Jak si ČR stojí ve srovnání s Evropou

Pavel Houser , 24. září 2017 09:00

Biometrii Češi považují za nejvhodnější formu ověření platby....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Důvěra Čechů v e-shopy roste

Pavel Houser , 23. září 2017 09:00

Drtivá většina české internetové populace nakupuje on-line dlouhodobě, dále však narůstá četnost nák...

Více 0 komentářů

Nové verze Javy: Java SE 9 a Java EE 8

Pavel Houser , 22. září 2017 14:51

Oracle oznamuje všeobecnou dostupnost nových verzí platformy Java: Java SE 9 (JDK 9), Java Platform ...

Více 0 komentářů

Baidu investuje do vývoje autonomního řízení

ČTK , 22. září 2017 13:00

Cílem projektu Apollo je vyvinout technologii pro samořízené automobily do roku 2020....

Více 0 komentářů

Kaprain koupil kabelovou Rio Media

ČTK , 22. září 2017 09:00

Spojením Nej.cz a Rio Media vznikne druhý největší poskytovatel kabelové televize a významný poskyto...

Více 0 komentářů