Oracle nabízí platformu pro vývoj a provoz chatbotů

Pavel Houser , 05. říjen 2017 11:04 0 komentářů

Vestavěná umělá inteligence nyní zahrnuje strojové učení, zpracování znalostí, nástroje pro podporu dialogů a rozpoznávání kontextu.

Společnost Oracle na své konferenci Oracle OpenWorld oznámila rozsáhlou aktualizaci služeb poskytovaných v rámci platformy Oracle Mobile Cloud. Hlavní novinku představují chatboty (asistenty pro komunikaci s člověkem v přirozeném jazyce) založené na technologiích umělé inteligence. Platforma Oracle Mobile Cloud nyní podle firmy zjednodušuje vývoj chatbotů, podporuje hlubokou analytiku, sjednocuje různé komunikační kanály (web, mobilní aplikace, hlasová komunikace...) a umožňuje sdílet informace mezi jednotlivými kanály i chatboty.

Vzhledem k rychlé expanzi mobilní ekonomiky se podniky snaží poskytovat kvalitní a personalizovanou zákaznickou zkušenost také při přístupu z mobilních zařízení.

Umělá inteligence podporující novou verzi platformy Oracle Mobile Cloud zahrnuje strojové učení, zpracování znalostí, nástroje pro podporu dialogů a rozpoznávání kontextu. Díky tomu lze na platformě vytvářet aplikace schopné automatické konverzace i v rozsáhlejším měřítku. Chatboty využívají porozumění přirozenému jazyku (natural language understanding, NLU), které se stále zdokonaluje pomocí strojového učení.

Chatboty Oracle podporují řadu dnes nejpoužívanějších komunikačních kanálů a klientů pro messaging včetně Facebook Messenger, Kik, Skype a Slack. Podpora zahrnuje i současné digitální asistenty, jako je Amazon Echo, Amazon Dot a GoogleHome. Inteligentní chatboty Oracle poskytují také vývojová prostředí (vlastní a JavaScript), která umožňují zapojit je to dalších systémů, webových i mobilních aplikací pro chat a hlasovou komunikaci, jako je Apple Siri, GoogleVoice nebo Microsoft Cortana.

Další vývoj chatbotů na platformě Oracle bude probíhat i ve spolupráci se společností Chatbox. Chatboty se díky technologii Chatbox Instant Apps budou moci přepínat mezi vlastní (nestrukturovanou) konverzací a personalizovanou výměnou strukturovaných dat. Technologie Chatbox by v rámci platformy Oracle Mobile Cloud měla usnadnit tvorbu speciálních rozhraní vhodných pro daný typ kontaktu, např. konverzačního robota, který bude uživateli pomáhat při vyplňování on-line formuláře.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak probíhá adopce cloudu

Pavel Houser , 16. únor 2018 09:45

Cloud už neznamená jen SaaS, jenže… K dispozici je řada analýz i prognóz, které dokládají, jak se po...

Více








RSS 

Zprávičky

Piezoelektrický jev u jednotlivých molekul umožní nanogenerátory elektrické energie

Pavel Houser , 18. únor 2018 08:00

Piezoelektrický jev odpovídá za vznik elektrického napětí v závislosti na vnějším mechanickém namáhá...

Více 0 komentářů

Také USA obvinily Rusko, že má na svědomí velký loňský kyberútok

ČTK , 17. únor 2018 08:00

Po Británii i Spojené státy obvinily ruskou vládu, že stojí za vlnou kybernetických útoků, která lon...

Více 2 komentářů

Lékařům nebudou letos hrozit pokuty za předpis papírového receptu

ČTK , 16. únor 2018 10:00

"Chceme mít rok na odladění systému a jeho vylepšení," řekl ministr zdravotnictví Adam Vojtěch....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Jourová: Facebook a Twitter musejí v ochraně spotřebitelů přidat

ČTK , 16. únor 2018 09:00

Nedostatky prý neodstranil zejména Twitter, naopak změny Google+ se zdají být v souladu s unijními p...

Více 0 komentářů

Senátoři se postavili proti nadměrným sankcím kvůli GDPR

ČTK , 16. únor 2018 08:00

Pokuty musí být vždy přiměřené s tím, že dolní sazba pokuty přitom zcela jistě bude nulová," uvedl m...

Více 0 komentářů

Uber v uplynulém roce prohloubil ztrátu na 4,5 miliardy dolarů

ČTK , 15. únor 2018 11:02

Podnik současně získal více než 14 miliard dolarů z nových investic. ...

Více 0 komentářů

Vláda bude u Ústavního soudu hájit zákony o sběru dat na sítích

ČTK , 15. únor 2018 09:00

Má sběr dat o tom, komu lidé volají a kdy se připojují na internet, výrazný vliv na objasňování krim...

Více 2 komentářů