Oracle nabízí platformu pro vývoj a provoz chatbotů

Pavel Houser , 05. říjen 2017 11:04 0 komentářů

Vestavěná umělá inteligence nyní zahrnuje strojové učení, zpracování znalostí, nástroje pro podporu dialogů a rozpoznávání kontextu.

Společnost Oracle na své konferenci Oracle OpenWorld oznámila rozsáhlou aktualizaci služeb poskytovaných v rámci platformy Oracle Mobile Cloud. Hlavní novinku představují chatboty (asistenty pro komunikaci s člověkem v přirozeném jazyce) založené na technologiích umělé inteligence. Platforma Oracle Mobile Cloud nyní podle firmy zjednodušuje vývoj chatbotů, podporuje hlubokou analytiku, sjednocuje různé komunikační kanály (web, mobilní aplikace, hlasová komunikace...) a umožňuje sdílet informace mezi jednotlivými kanály i chatboty.

Vzhledem k rychlé expanzi mobilní ekonomiky se podniky snaží poskytovat kvalitní a personalizovanou zákaznickou zkušenost také při přístupu z mobilních zařízení.

Umělá inteligence podporující novou verzi platformy Oracle Mobile Cloud zahrnuje strojové učení, zpracování znalostí, nástroje pro podporu dialogů a rozpoznávání kontextu. Díky tomu lze na platformě vytvářet aplikace schopné automatické konverzace i v rozsáhlejším měřítku. Chatboty využívají porozumění přirozenému jazyku (natural language understanding, NLU), které se stále zdokonaluje pomocí strojového učení.

Chatboty Oracle podporují řadu dnes nejpoužívanějších komunikačních kanálů a klientů pro messaging včetně Facebook Messenger, Kik, Skype a Slack. Podpora zahrnuje i současné digitální asistenty, jako je Amazon Echo, Amazon Dot a GoogleHome. Inteligentní chatboty Oracle poskytují také vývojová prostředí (vlastní a JavaScript), která umožňují zapojit je to dalších systémů, webových i mobilních aplikací pro chat a hlasovou komunikaci, jako je Apple Siri, GoogleVoice nebo Microsoft Cortana.

Další vývoj chatbotů na platformě Oracle bude probíhat i ve spolupráci se společností Chatbox. Chatboty se díky technologii Chatbox Instant Apps budou moci přepínat mezi vlastní (nestrukturovanou) konverzací a personalizovanou výměnou strukturovaných dat. Technologie Chatbox by v rámci platformy Oracle Mobile Cloud měla usnadnit tvorbu speciálních rozhraní vhodných pro daný typ kontaktu, např. konverzačního robota, který bude uživateli pomáhat při vyplňování on-line formuláře.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Deset minut s Einsteinem

Richard Jan Voigts , 18. listopad 2017 10:45
Richard Jan Voigts

Při návštěvě Švýcarska jsme strávili den na Eidgenoessiche Technische Hochschule Zurich – Swiss Fede...

Více







RSS 

Zprávičky

Hackeři ukradli Uberu data 57 milionů zákazníků a řidičů

ČTK , 22. listopad 2017 09:15

Incident společnost rok tajila a hackerům zaplatila....

Více 1 komentářů

Tuzemské banky útok trojského koně nezaznamenaly

ČTK , 22. listopad 2017 09:00

Banky ČSOB, Sberbank a Air Bank nezaznamenaly útok trojského koně BankBot na své aplikace mobilního ...

Více 0 komentářů

ODS chce otevřít diskusi o zavedení elektronických voleb

ČTK , 22. listopad 2017 08:00

Komisaři by také např. už při vkládání výsledků měli kontrolovat, zda na lístcích není nějaký abnorm...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Vláda USA se snaží zablokovat spojení AT&T a Time Warner

ČTK , 21. listopad 2017 10:55

Americké ministerstvo spravedlnosti podalo žalobu s cílem zablokovat spojení telekomunikační společn...

Více 0 komentářů

Ve 3. čtvrtletí se prodeji PC v ČR dařilo

ČTK , 21. listopad 2017 09:00

Za první tři čtvtletí jako celek ale trh meziročně klesl o 3 % na 679 800 kusů. Stagnují i tradičn...

Více 0 komentářů

"Čínský Facebook" Tencent má hodnotu přes 500 miliard dolarů

ČTK , 21. listopad 2017 08:00

Tencent je známý hlavně díky své mobilní aplikaci WeChat....

Více 0 komentářů

Výrobce čipů Marvell kupuje za 6 mld. USD rivala Cavium

ČTK , 20. listopad 2017 14:57

Cavium využívá technologii ARM a snaží se narušit pozici Intelu na trhu mikroprocesorů pro servery....

Více 0 komentářů